6wk en erge menstruatie krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door snelly, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hallo lady's,

Maak me een beetje zorgen.Maar wie heeft er ook menstruatie krampen rond zijn 6wk zwangerschap. Sinds vandaag erg veel krampjes wel nog erg misselijk. Heb het bij mijn andere zw nooit gehad.

Of het gaat weer fout. Of het is een meerling:D maar ik ga eerder van de eerste uit.

Maar als er nou meer dames zijn die dit ook hebben. Ben ik misschien wat meer gerustgesteld:)

2. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hey!!! Ik ben zelf gelukkig niet misselijk maar heb wel last van menstruatiekrampen! Soms ook best wel erg! Maak me geen zorgen, helpt toch niet! Of het hoort er gewoon bij en als het toch niet goed is kun je er toch niks tegen doen. Succes!!!

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben nu ook ongeveer 6 weken zwanger, maar heb soms ook nog veel last van menstruatiepijn.
    Dit is mijn 3e zwangerschap, en bij alledrie de zwangerschappen heb ik dat gehad.
    De eerste is dan wel fout gegaan, maar uit de tweede is mijn zoontje geboren, dus het wil niet zeggen dat het meteen mis is.

Ik hoop dat het meevalt, succes!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ben niet zwanger, maar is wel herkenbaar...klinkt als bandenpijn/groeipijn! Je lichaam is erg hard aan het werk, ook al zie je dat niet!

5. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik had dat rond die tijd ook heel erg. Was er dan ook de eerste 2 weken haast zeker van dat ik alsnog gewoon ongesteld ging worden. (de krampen voelde voor mij exact hetzelfde). Maar gelukkig is dat niet gebeurd :D (zie banner)

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
  7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier nog een met krampen...ik maak me niet echt zorgen aangezien ik geen bloeding heb en de pijn nog te doen is, en de pijn verdwijnt later op de dag weer, de kleine is gewoon hard aan het groeien! :D

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    hey dames,

Thnx ben weer een beetje gerustgesteld. Het bruinig was ook zo weer verdwenen. Heb nog steeds zeurderig gevoel. Ga ook al last van banden pijn krijgen tijdens het niezen enzo zo'n pijn in mijn onder zij voor. Nog steeds erg misselijk.

Ik moet me gewoon geen zorgen maken het moet nu gewoon weer goed gaan. Ik heb me voor genomen om nu te gaan genieten.En als het fout gaat kan ik er toch niks aan veranderen.

grts snelly

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    O Ja helemaal vergeten,

Iedereen van harte gefeliciteerd:D:D:D

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Is normaal hoor, je baarmoeder zet uit en je spijsvertering gaat langzamer. Je zal het nog wel vaker krijgen.

11. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Moet zeggen dat ik het ook wel fijn vind om te lezen dat het er bij hoort!!! Heb soms behoorlijk heftige krampen!!! Heb sinds deze week dat ik na het avond eten licht "misselijk"(het is niet echt misselijk weet niet hoe ik het moet omschrijven) ben en blijf de hele avond me zo vol voelen. Had gisteravond verschrikkelijke krampen was bang dat het mis was maar was gelukkig aan de race om het zo te zeggen!

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ik kan ook zeggen dat het bij mij goed nieuws is. Heb gisteren echo gehad en alles was goed.

Deze baby blijft plakken

13. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    @snelly hardstikke goed nieuws!!! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina