Lieve dames. Ben nu ruim 28 werken. Vanaf 23 weken voel ik die kleine goed. Zo nu en dan een schopje en je ziet me buik ook bewegen. Mijn placenta ligt voor. Nu voel ik al dagen eigenlijk niks. Afgelopen zaterdag avond nog vk gebeld en in het ziekenhuis gweest. Alles was goed hartje en echo waren prima. Metingen goed. Vruchtwater goed. Vandaag zie ik ineens ook dat me navel niet meer uitpuilt. Ik ben zo bang dat ie niet met leeft. ... Wat moet ik nu???
Ik zou gewoon weer bellen!! Je bent nu toch ook alweer bijna een week verder hè. Als je zo ongerust bent, gewoon even bellen! Voor de zekerheid misschien wat controles laten doen. Als je zo onzeker bent, is dat ook niet goed voor je. Dus ga aub even bellen!
Gewoon even bellen! Maar zou me niet teveel druk maken! Als ze zaterdag nog alles gecontroleerd hebben, en je toen ook al verminderd leven had, en toen was alles prima! Dan zal dat ook nu nog wel zijn! De kans is heeeeeeeeel klein dat er nu iets gebeurd zou zijn... De kans is groter dat alles goed is! Zo moet je maar denken! Heb ook verminderd leven gehad rond die periode! Placenta ook aan de voorkant, baby gedraaid waardoor zij op andere plekken bewoog en ik dat ook niet voelde... Bel even! Voel je je geruster! Maar denk echt dat alles gewoon goed is!
Mij is op het hart gedrukt dat je vanaf 28 weken je kindje elke dag hoor te voelen. En als dat niet zo is of je twijfelt er over je móét bellen. De vk blijft het nog steeds elke keer zeggen. Dus ik zou zeker bellen!