Laten we daarop hopen vlin85.. @ts, twee weken geleden heb ik ook enkele dagen de kleine nauwelijks tot niet gevoeld. De tweede dag heb ik toch maar de vk gebeld die langskwam. Mocht voor de zekerheid langskomen in het ziekenhuis en ctg scan etc gehad. Alles bleek goed te zijn en op een gegeven moment voelde ik hem weer steeds meer. Ik heb ook de placenta aan de voorkant. Misschien ligt het daaraan. Hoop dat alles goed gaat met jou en je kleintje!
Oh bahh Wat een schrik, ook ik duim dat alles goed zit. Ik hoop eigk dat je aan de ctg scan ligt en je de kleine lekker kan horen.of lekker met een gerust hart in je bedje ligt Knuffel
Ook ik hoop dat alles goed is en dat je vergeten bent om te reageren!!! Bah lijkt me niks..... hopelijk dat je nu lekker in bed ligt en aan het bijkomen bent van deze dag!
Oooh dit soort berichten moet ik helemaal niet lezen zo vlak voor het slapen Ik hoop dat alles goed is en je daar zo opgelucht over bent dat je het topic helemaal bent vergeten!
Ik blijf speciaal voor ts op tot 12 uur,val bijna om van slaap. Appart hoe je kan meevoellen met iemand die je helemaal niet kent.Ik hoop echt dat er snel goed nieuws volgt.
Bah dit zijn van die nare topics waar je niet van gaat kunnen slapen.. meis.. ik hoop dat alles helemaal goed is.. en dat je opgelucht adem kan halen.. en heerlijk kunt genieten van een prachtige zwangerschap! ik zal veel aan je denken!
Ik blijf ook maar kijken. .. was het eerste wat ik deed toen ik wakker werd. .... Hoe gaat het speklapje?