Ik ook niks, alleen is gisteren weer zo'n licht menstruatie/eisprong gevoel begonnen. Net wat ik had na mijn eisprong. En temperatuurkaartje ziet er ook nog goed uit, dus dat scheelt dan wel weer. Vrijwel 'niks' te vertellen dus. Groetjes, Carlien
ik ben nu 2 dagen over tijd en heb toch stiekem getest en die test was negatief!! snap er NIKS van, ben misselijk , zelfs op dit moment. Ik word wel gek van deze onzekerheid wat moet ik doen? opnieuw testen?
2 jaar lang voelde ik iedere maand wel iets wat op een zwangerschap leek. Toen ik zwanger was voelde ik helemaal niks!! Dus je hoeft niet perse iets te voelen
ja ik vind t allemaal zo raar, ben precies altijd 29 dagen.. nu zit ik al op dag 31 dus en heb wel vlagen van misselijkheid maar er heerst ook iets op t werk.. en de test gaf negatief aan. Ik heb ook ovulatie testen gedaan en kon mijn ei tot nu toe niet vinden. heb op dag 12, 14 en 18 gevreen..
Geen nieuws, goed nieuws voor alsnog toch? En Wendy, ik zou nog heel even wachten, over 2 dagen weer testen! Ook voor jou nog geen nieuws goed nieuws toch? Ik ben bang dat het bij mij met testen ook niet vroeg te zien zal zijn. Ik kan ook mijn ei nooit vinden, lees soms over vrouwen dat ze al dagen voor de eisprong een licht streepje hebben die steeds donkerder wordt, noooooooooit gezien Ik voel m wel meestal, maar das niet makkelijk voor de voorbereiding hahaha! Ik wacht maar weer vrolijk verder, lijkt wel heeeeel lang te duren maarja... ik lees veel vrouwen die al 4 dagen voor NOD testen maar dat durf ik niet aan, zou een teleurstelling zijn denk ik...
ik heb zelfs van dag 10 tot 20 getest en idd mss is er nog hoop?? dat ik een hele late ovulatie had en mss nu toch zwanger ben. Mijn vriend zegt dat ik er teveel mee bezig ben en mss is dat wel zo maar die misselijkheid fake ik echt niet en normaal heb ik al een paar dagen ( 1 of 2) bruininge afscheiding voor ik moet menstrueren, nu ook dus helemaal niks. Zou ik over 3 dagen maar testen denk je loesje? en dan weer met ochtendurine?
Wij hebben maar gewoon heeeeel ruim geklust Als ik op die ovutesten af moet gaan moet ik nog wachten dus daar doe ik maar niks meer mee. Lette nu wel meer op slijm (sorry, vies praatje haha) en daar leek wel een stijgende lijn in te zitten! Misselijk zijn is bij mij ook een ongi kwaal, ik stond vorige maand 1 dag voor ik ongesteld werd nog over te geven in de wasbak dus voor mij gaat die vlieger niet op. Ik zou als ik jou was idd met ochtendurine testen, ze zeggen dat dat het beste is! En als je idd 3 dagen kan wachten heb ik veel respect hahaha! 2 dagen is ook netjes hoor duimduimduimduim voor ons allemaal!!
ja ik heb dat ook wel jah, misselijk voor ik ongi moet worden maar waar blijft die menstruatie dan toch? dat met slijm heb ik ook nooit kunnen ontdekken. Ik had altijd wel overmatig witte vloed helaas.. denk jij dat je nu zwanger bent loesje?? over 4 dagen testen zie ik?
Ja precies, je ongi moet dan wel komen (hopelijk niet!!!) Slijm is bij altijd erg duidelijk, echt dat eiwit wat ze hier overal noemen, dus als ik dat heb rond de tijd dat ik eisprong zou moeten hbben volgens berekening dan hoop ik dat ik goed zit! En of ik denk dat ik zwanger ben? Ik weet t echt niet...Tot nu toe al 3 keer zoveel hoop gehad dat ik niet weer teleurstelling wil. ENige wat dus anders is als normaal dat ik dus weinig voel behalve in mijn onderbuik. Dat geeft wel beetje hoop omdat ik vorige keren zoveel voelde en toch ongi werd. Inderdaad nog ongeveer 4 dagen voor testen, maar zoals je gezien hebt ben ik ook wel redelijk onregelmatig ongi dus weet t eigenlijk niet hahah. Ik denk dat als het lukt ik wil wachten met testen tot volgend weekend!
he ik zit te denken, stel dat ik op dag 18 of 20 pas ovulatie had dan heb ik mss deze maand wel een hele lange cyclus, bijvoorbeeld ipv 29 dagen dat ik nu opeens op dag 35 of zo ga menstrueren? zou dat ook kunnen.. Dan is het dus niet testen maar afwachten nog een week of langer ??
@Wendy: dat kan natuurlijk altijd...zie bij jou alleen geen banner of je cyclussen dus kan t niet zeggen
Heb precies hetzelfde; rond vruchtbare dagen geklust en ook geen gevoel van 't is raak. Van mijn eerdere zwangerschap weet ik dat je ook echt wat moet voelen (ik in ieder geval)... dus voor mij is t al duidelijk dat t niks is... Maar ik hoor ook wel van mensen die in het begin niks voelen; dus hoop houden!
Ik voel nog steeds niets.. Nog 5 dagen wachten!! Ik kon mn nieuwsgierigheid niet bedwingen, maar ipv een zwangerschapstest heb ik voor me laten pendelen door Gimena. En wat daar uitkwam.... Januari 2010!! Ik hoop het natuurlijk, dus we zullen zien volgende week
Wat zou dat toch zijn dat gevoel dat je zwanger bent? Ik hoor daar vaker meiden over! Volgens mij durf ik het niet eens 'zeker te weten', bang voor de teleurstelling. Tot nu toe heb ik elke keer wel gedacht dat t raak kon zijn En Fruity, we lopen gelijk! Wanneer ga je testen?
Hai dames! Een paar dagen terug heb ik hier ook iets gepost! Vanaf 8dpo begon ik toch wat te voelen en daarna al snel meer. Ik ben ZWANGER!! Hopelijk volgen er snel meer!!! Veel geluk
@ Lottie Gefeliciteerd!! @ Loesje29 Ik weet nog niet wanneer ik ga testen... Heb echt nu al enorme drang! Dacht dat de pendel me wat rust zou geven, maar maakt me alleen nog maar meer nieuwsgierig!! Liefste zou ik nu testen,maar weet niet of dat zin heeft 4 dagen van te voren en midden op de dag.. En jij, wanneer gooi jij je eerste testje er tegenaan?
Ik kon het toch niet laten.. dus ik heb getest! Met kv2x5 en ik zie een heel licht streepje.... Zou het zo zijn??? Morgenvroeg testen met ochtend urine. Spannend!!!!
hey meiden, het valt mij op dat sommigen van jullie ''niets voelen'' maar dan toch iets noemen zoals steekjes ofzo... Ik vind dat ''iets voelen''.....Bij mij is het namelijk zo dat ik van de 11 rondes 9 rondes helemaal niets heb gevoeld...en na 11 maanden proberen ga je je natuurlijk van alles afvragen. Ik denk steeds vaker dat zaad van manlief niet goed is; hij krijgt binnenkort zaadonderzoek....... zucht... ik hoop voor jullie (en mezelf) snel goed resultaat!!