Ik voel niks!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Talw, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet je wat ik zo irritant vind..dat bij alles wat je wél maar ook weer níet voelt je gaat denken van, zou het raak zijn? heel vermoeiend haha. maar ook dat je lichaam je zo voor de gek kunt houden :S

ik heb voor het eerst deze maand een knaller van een ovulatietest gehad, een van de eerste keren dus dat was al vrij positief voor mij..heb mijn eisprong ook wel gevoeld en toen mijn temp omhoog ging was ook de pijn weg dus klopte heel goed.
    voor je een beetje iets uit je temp kan halen moet je het wel een maand of 2/3 doen denk ik

2. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat met tempen klopt, maar is heel raar, ik heb eigenlijk constant de zelfde temperatuur, en dan even een dip van een 0,5 graad, en dan stijgt hij met 1 graad, en dan gaat hij terug naar waar ik begin van de maand mee begin zeg maar! Dus heel vreemd... Maar dta gevoel ken ik ook, je hebt allemaal symptomen, maar je lichaam houdt je gruwelijk voor de gek :(...

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Heel herkenbaar, het is zo vermoeiend om op elk gevoeltje te letten, je wil er eigenlijk niet mee bezig zijn, maar toch betrap je jezelf er altijd op. Het liefst ben ik er helemaal niet mee bezig, maar dat lukt me helaas niet!

4. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas vanochtend negatief getest! En ook al wat bruine voortekenen dus op naar de volgende ronde heb voor deze ronde ook ovulatietesten besteld voor de zekerheid! Succes voor de meiden die nog moeten testen!!

5. anoniem28

anoniem28 Actief lid

26 jul 2012
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh jammer, nou op naar de volgende ronde, ik moet nog even wachten!!

6. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    mogguh,

hier ook vanochtend negatief getest, zou vrijdag me nod hebben. bij de eerste testte ik 4 dagen voor me nod zelfs al positief. me temp is wel nog hoog, wacht vrijdag nog wel af maar heb zoveel steken en dezelfde naderende ongi kwaaltjes dat ik er ook niet meer van uitga hihi.
    ga dit keer weer ovutesten gebruiken, vond het wel handig zeker met mijn pcos waarbij ik dus niet altijd een eisprong heb :(

7. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    mamajess1982, kop op, het is nog mogelijk!! Ik duim voor je!

8. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op naar ronde 2!! Ik heb nog steeds geen Ongi maar denk wel dat het komt ga toch deze ronde proberen meer los te laten want elke keer die spanning in m'n lijf helpt ook niet echt denk ik!!

9. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Talw: en je ongi al doorgebroken???
    hier nog niet maar morgen is me nod..

10. Talw

Talw Lid

4 sep 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helaas! Is het normaal dat je ondanks dat je nog maar net bezig bent je nu al onzeker te voelen of het ooit mag lukken? Hebben jullie dat ook?

Succes hopelijk blijven de rode duivels weg mamajess!

11. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok jammer maar dan kun je wel op naar de volgende ronde!

ja herken het zeker wel haha, maar dat komt omdat je het gewoon heel graag wilt :D
    wat ik vreselijk vind zijn al die dingen die erbij komen kijken waar je je druk om kunt maken..tempen, ovutesten, ei wat ineens 'laat springt', wel of juist geen innestelingsbloeding, wanneer testen
    *zucht* hahaha.

nou van mij mag die ongi komen hoor pfff..ben al dagen mega maar dan ook mega sjaggo en niemand kan wat goed doen, buikpijn enz. :x

Deel Deze Pagina