cyste, symptonen. zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mmkk, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmkk

mmkk Nieuw lid

2 jan 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat iemand hier mij wat kan helpen met mijn zorgen/hoop.

Ik ben in de afgelopen weken 2 keer mijn pil vergeten. 1 keer op een "veilig" moment en 1 keer op een "onveilig" moment. Ik heb een vaste partner dus technisch gezien is er een kans dat ik zwanger ben.

Ik ben al meer dan een week wat van slag. Ik heb krampen links in mijn baarmoeder. lichte zeurende ongesteldheidsachtige krampen. Daarnaast ben ik emotioneel en geirriteerd (wie mij kent zou je vertellen dat dat niet vaak gebeurd). Vorige week had ik bijna de hele week ontzettend gevoelige tepels. Ik ben aangekomen, maar het is ook kerst geweest en ik heb nogal wat gegeten en ik moet iets meer plassen dan normaal.

Nu was ik bij de gyneacoloog (deze maandag) voor een interne echo voor de pijn. Zwangerschapstest zei vorige week nog dat ik niet zwanger was. Ik blijk een cyste op mijn linker eileider te hebben van 3 cm. Ze zegt dat dit de pijn kan veroorzaken. Ze zag geen zwangerschap.

Ik heb ergens het gevoel dat ik zwanger ben, maar wellicht is dat ook omdat ik het wil.

Lang verhaal kort. Kan ik zwanger zijn? Heeft iemand ervaring met een cyste die ontstaat in zeer vroege zwangerschap? Ik las ergens dat er namelijk cystes zijn die ontstaan omdat je net zwanger bent. Heb nu weer stopweek van de pil en moet morgenavond ongesteld worden... Maar ben erg benieuwd of iemand dit herkent of dat er iemand advies kan geven.

Super bedankt voor het reageren!

Liefs,

MMKK

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.875
    2.875
    113
    Noord-Holland
    Ik had een cyste ter grootte van een sinaasappel en die gaf een soort weeën, echt zware kramp, het ergst bij het plassen. Ik kan me voorstellen dat je met 3cm ook een soort krampjes voelt.

Een zwangerschap is bij 3w (je echo vorige week) niet te zien. Dan is er alleen verdikt slijmvlies, dat is er ook als je gewoon ongesteld wordt.

Ben je zwanger.. ik weet het niet, afwachten of nog een testje doen vandaag :)

Deel Deze Pagina