Ik had tot de 6e week ook echt nergens last van. Maar met 6,5 week werd ik spuug en spuug misselijk,overgeven,ziek,moe enz.... Kan zijn dat je gewoon nergens last van zal hebben,zijn genoeg vrouwen die zonder kwaaltjes de zwangerschap door komen. Maar het kan ook later komen. Je bent nog zo pril zwanger,het zou kunnen dat het nog komt. Hoop het niet voor je!!!! Zou heerlijk zijn zonder ellendige kwaaltjes!
He, Bij mij ook hoor, 5,5 week zwanger, en iets gevoeligere borsten en krampjes en veel plassen. Als je soms zou zeggen dat ik niet zwanger ben zou ik het ook geloven. Tot dat ik dan weer die steekjes voel, dan weet ik het weer..... Misschien komt het nog??
nou ik ben al 5 weken ziek moe,zwak,misselijk,buikpijn..... dat is toch ook niet goed hoor want ik kan gewoon niet genieten voorlopig
Hier nog iemand die weinig voelt. Vanaf week 5 a 6 werd ik moe maar verder helemaal niks. Het is dat ik op de echo een mini mensje zag en er een hartje klopte!! Maar toch voel ik me op een bepaalde manier wel zwanger maar niet door de kwaaltjes, meer een gevoel.