stekende pijn linkerkant onderbuik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Allahinkulu, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hallo,

    Ik heb nu al 3 a 4 dagen steek aan de linker kant van mijn onderbuik.
    hebben jullie enig idee wat dit mogelijk kan zijn?
    Ik heb gegoogled maar ik vind er niet echt iets over..ik krijg er dit uit: buitenbaarmoederlijke zwangerschap en bandenpijn..ook iets over blindendarm onsteking maar dat zou aan de rechterkant moeten zijn.
    Zwangerschap zou mogelijk zijn maar de kans is echt heel klein omdat ik wel ongesteld ben geweest.

    De pijn is naar en zeurderig..het is niet dat ik niets meer kan doen daardoor..maar het voelt niet fijn ik heb het ook in bed..als ik sochtends op sta is het wel weer over maar eind van de dag begint het weer echt.

    Ik kan helaas niet naar de dokter..dus daarom dacht ik ik waag het hier om te vragen. Sorry als dit soort vragen niet mogen.

    gr. Gulay
     
  2. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    als aanvulling:
    Vandaag is de 5e dag dat ik die steken heb en ik heb echt het gevoel dat het heftiger wordt..het doet ook zeer..of achja wat is pijn maar ik voel het als ik op de plek druk..en het is weer begonnen aan het eind van de dag.
    Het trekt soms door naar mijn linkerbeen..en ook naar de vagina..als ik op het plekje druk heb ik het idee dat ik het in mijn vagina voel zeg maar..

    ik kan niet naar de doktor dus ik word nu echt ongerust..(ben op vakantie hier en geen verzekering<)
     
  3. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Gulay,

    waarschijnlijk zijn het je darmen, want bandenpijn kan niet als je niet zwanger bent. Het kan ook zijn dat er een spier geirriteerd is door een verkeerde beweging, want dit kan ook doorschieten naar je been. En een zenuw kan knel zitten doordat je darmen bijvoorbeeld vol zitten. Het klinkt niet als iets ergs of gevaarlijks. Probeer vezelrijk te eten en drink 2-3 liter op een dag. We zien wel vaker dat mensen op vakantie last hebben van de onderbuik en meestal zijn het toch je darmen die wat van slag zijn zonder dat je gekke dingne hbt gedaan.

    Groetjes Brigitte
     
  4. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    heel erg bedankt voor het antwoord..
    Ik had mijn nicht ook al gebeld..die is dokter..(schoot me later pas te binnen dat ik haar ook even kon bellen) en die zei inderdaad ook zoiets over een spiertje ofzo..darmen lijkt me sterk..want alles werkt prima hihi..

    het is nu ook niet meer zo erg!
     

Deel Deze Pagina