Ik voel nog niets bewegen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama26, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

Oct 29, 2007
    786
    0
    0
    Maar ik ben 18 weken zwanger van de 2e en voel nog niets, is dat niet raar?

2. heidi1986

heidi1986 Lid

Dec 25, 2007
    46
    0
    0
    ik voel zo af en toe iets bewegen nu :D

3. Nanske

Nanske Actief lid

Sep 18, 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey iedereen,
    Ik lees hier even mee en voel me ook wat meer geruster nu.
    Ben nu 19 weken en voel ook nog niets, waardoor ik me een beetje zorgen maak.
    Placenta ligt bij mij ook vooraan, dus als ik het zo lees hoef ik me ook helemaal geen zorgen te maken :).
    Volgende week dinsdag heb ik ook mijn 20 weken echo, ben er wel wat zenuwachtig voor, maar zal toch blij zijn om de beeb nog eens te zien... :)
    Aftellen dus!

Liefs Nanske.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik ben 21 weken en ik voel haar elke dag wel een flink aantal keer schoppen. Zelfs mijn vriend voelt haar al duidelijk schoppen wanneer hij zijn hand op mijn buik ligt.
    Het voelt zooooo bijzonder. Echt heel heftig, hoor haha. Ik voel mijn buik gewoon omhoog gaan.

Bij mij was het echt duidelijk vanaf 19 weken.

Vooral als ik net in bed lig begint ze standaard weer te bewegen/schoppen.
    Dan voel je het heel goed.

Maar ik heb een druk kindje moet ik zeggen :D

5. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Inderdaad, het zijn echt trappen!
    Zo voelt het ook. Niet pijnlijk, maar wel al zeeeeer duidelijk aanwezig. Ik kan er echt niet omheen.

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Het is per persoon verschillend wanneer je het voor het eerst voelt bewegen..

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Voelde onze baby ook met 20 weken en dat is heel normaal hoor. Gemiddeld gezien voel je je baby ook pas rond 20 weken. Dus don't worry!

8. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik voel de baby sinds 2 weekjes, maar niet echt heel duidelijk hoor., he blijft een beetje geborrel en gefladder in mn buik!
    Heel af en toe als ik op mn zij lig krijg ik wel een een wat hardere schop, maar dat gebeurt niet heel vaak...

9. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik voel de baby sinds 2 weekjes, maar niet echt heel duidelijk hoor., he blijft een beetje geborrel en gefladder in mn buik!
    Heel af en toe als ik op mn zij lig krijg ik wel een een wat hardere schop, maar dat gebeurt niet heel vaak...

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ik voelde mn hummeltje met 18weken en 3dagen.
    het komt écht wel hoor ;) hoe meer je eraan gaat denken wanneer je het nou voelt, hoe langer het lijkt te duren

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik voelde onze kleine ook met 18wkn en 3dgn (nog niet eens een hele week dus)
    Wist van te voren ook niet wat te voelen. maar toen het begon wist ik het meteen!

Mijn collega voelde pas iets met 34 weken, en toen nog maar heel soms. En ze is nu bevallen van een gezonde dochter! Dus maak je geen zorgen. Het is bij iedereen anders en het komt vanzelf.

xxx Suzan

12. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik voelde vor het eerste de kleine met 18 weken voorbij schuiven maar dat was nog niet echt met regelmaat.
    Inmiddels voel ik haar elke avond wel bewegen, beetje het gevoel van ploppende darmen.
    Mijn manetje heeft haar van het weekend voor het eerst gevoeld zo duidelijk was het.

Denk dat het er maar net aan ligt waar je placenta zit, waar je kindje zit en of je het gevoel kan thuis brengen.

13. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Ik voelde Jayden ook pas rond die tijd. Misschien zelf wel iets later rond de 20 weken ofzo. Maar er zijn altijd mensen die het alvast vragen toch.

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh ja hoor en ik snap ook wel dat je benieuwd bent wanneer je het zou kunnen voelen.
    Ik heb er ook op gegooled hoor hahahaha.
    Wil alleen maar zeggen dat er veel dingen zijn die meespelen.

15. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

Dec 7, 2008
    419
    0
    0
    Ik ben 18 & een halve week zwanger , maar voel ook nog niks !
    Vind het jammer.. maargoed , het zal vanzelf wel komen.
    Toen ik mn preteco had was hij volgends haar erg druk , maar voel zelf nog helemaal niks..
    Achja.. afwachten maar !

Share This Page