Hoi, Ik ben ruim 17 weken zwanger,maar heb de kleine nog steeds niet gevoeld...ik maak me wel een beetje ongerust...of is het toch nog iets te vroeg??? Groetjes,
Hoi Toet, Eerst voelde ik ook alleen een soort veertje aan de binnenkant, pas vanaf 18 weken voelde ik de eerste trap, dus heb geduld bij de een is de kleine sneller als bij de ander, en het ligt er ook aan hoe je placenta ligt, want als die tegen je buikwand aan ligt, kan het langer duren voordat je de kleine gaat voelen. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, en heb het er anders even met je vk erover. Groetjes Monique76
Wat ik heb begrepen is dat het zelfs tot de 22e week kan duren bij de eerste voor je hem/haar gaat voelen. Ik heb hem/haar een paar keer denk ik gevoeld (voelde echt raar), maar dat is wel heeeeeeeel zelden geweest en niet overduidelijk dat ik dacht: hee het trapt.. meer als ploep.. zou dit het zijn? Groetjes Daphne
Hallo allemaal, Ik heb mijn placenta aan de voorzijde liggen. Pas in week 23 voelde ik ukkepuk echt goed. Gewoon nog even geduld hebben...
Ik voelde de kleine ook pas echt na 20 weken, ook omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Met 28 weken hoef je de kleine pas dagelijks te voelen. Ik zou me niet te veel zorgen maken. Je kunt het altijd bespreken met je VK. Groetjes, Nikki F
Meestal ga je pas iets voelen rond de 20 weken of zelfs later en idd bij de eerste duurt het meestal langer eer je wat voelt dan dat je al eens zwanger bent geweest. Dus je hoeft je er echt geen zorgen over te maken.
Ik voel op dit moment ook niet veel, denk het sinds 18 weken te af en toe te voelen maar erg zeker is het niet... De vk zei dat je het idd met 24 weken moet voelen. Dus nog ff geduld
Dat je de eerste met 17 wkn al voelt, is eerder uitzondering dan regel. Je hoeft je daar echt niet ongerust over te maken. Ik voelde pas iets met 21 wkn, maar vanaf die dag wel meteen heel vaak en duidelijk. Nu voel ik volop beweging. Ik zou zeggen, heb nog ff geduld. Het moment dat je voor het eerst iets voelt komt vanzelf wel. En geloof me.....het is het wachten waard
ik voel m nu ook pas sinds een dag of 2. tenminste nu herken ik het als trapjes. heb geduld, bij iedereen is het verschillend.
Ik voel op dit moment ook nog niks. Helaas Mijn verloskundige zegt dat je het tussen week 18 en week 22 kunt gaan voelen. Nog even geduld! Liefs