Aaah ik zit even helemaal in de wolken hoor. 2 dagen geleden voelde ik voor het eerst dat aparte gevoel, wat de meeste mensen beschrijven als vlindertjes. En ik meende een klein schopje te voelen, maar wist het niet zeker. Daarna voelde ik het niet meer, dus begon al te denken dat ik het me verbeeld had. Nu zat ik net achter de computer en voelde in een klein klopje vanbinnen. Dus ik meteen verstijft, van he? wat is dat nou? En vervolgens nog en klopje en nog een en nog een. Hihihi echt heeel zachtjes. Zoiets heb ik nog nooit gevoeld, ik heb wel vaker gedacht dat ik het kindje voelde maar dat waren meer steekjes. Maar dat was dus iets anders. Ik zit nu te wachten op de volgende klopjes, maar volgens mij is het weer even voorbij haha. Vind het zo leuk!
Mooi he? Hier worden er volop rek en strek oefeningen gedaan, niet echt een fijn gevoel. Ik vind het zo mooi als manlief zijn dagelijkse verhaaltje tegen haar houd dat ze er gelijk op reageerd.
@fleurebel; mijn vriend wilt nog niet praten tegen een buik hahaha! hij is er nog een beetje onbekend mee denk ik de lieverd.... gisteravond schrok ik me kapot, lag op bed en kon niet slapen. ik hand op mijn buikje en wat denk je KLOP .... paar seconden later KLOP KLOP! ik voelde het gewoon dus aan de buitenkant! voorheen alleen van binnen zeg maar. vriendlief wakker gemaakt, 'voel eens voel eens!' zijn hand op mijn buikje en "oooo voelde je dat? " KLOP! en ja hoor hij voelde het ook! dat was weer ZO bijzonder, zat ik al weer te janken....
Jaa echt super Word er helemaal zweverig van Lijkt me ook leuk om het van buitenaf te voelen, maar dat duurt nog wel ff .
ja ik heb het ook al sinds 16 weken dat ik het voel schoppen. mijn vriend heeft het ook al gevoeld. ben er wel blij mee groetjes
Ik vind het vanaf het begin dat ik zwanger ben leuk om op me buik te tikken . ik tikte gisteravond terwijl ik in bed lag op me buik aan de linkerkant en er werd terug getikt ik dacht huh? trekt er een zenuw of iets? en ik tik weer en ja hoor weer teruggetikt heeel lichtjes doet ook geen pijn maar heel apart want het is mijn eerste kind en ik ben pas +- 13/14 weken is dat mogelijk dat het mijn beebje was? Ik moet trouwens zeggen dat ik wel enorm groei maja dat hoor ik morgen allemaal wel bij de VK
Ik wil ook, ik wil ook! Wat leuk zeg! Ik voel nog helemaal niets Zelfs niet iets wat op mijn darmen zou kunnen lijken.
ik ben ook zoooo benieuwd wat ik ga voelen.. afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en placenta ligt op de voorwand dus kan nog wel even duren vertelde de gynaecoloog.. moet dus geduld hebben denk ik..
Ik voel sinds anderhalve week ook kleine klopjes. Echt zo'n mooi gevoel is dat. Vooral 's avonds als ik bed lig en mijn hand op mijn buik houdt, dan voel ik dat mijn kindje reageert op mijn hand en dan gaat die daar precies schoppen, echt zo grappig. Helaas als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt, dan houdt de baby zich stil. Hij moet nog effe geduld hebben. En ook mijn placenta ligt aan de voorkant, maar meer aan de rechterkant, dus vaak voel ik kindje alleen maar links onderin. Daar voel ik het duidelijkst.
lekker van genieten, doe ik ook... heerlijk... heb je ook al op vaste tijden? ik kan de klok er op gelijk zetten, elke avond van 19-20uur is het raak
Ik ook echt al mega vroeg....echt een super gevoel...het maakt je ook zoooo zeker Bij mij kun je het nu sinds 1 1/2 week ook van buitenaf voelen....dus voor paps ook leuk Geniet er maar lekker van
Neej, Ik had het 2 dagen geleden voor het eerst, en vandaag dus. Ik denk dat het wel vaker komt vanaf nu. Hoop het wel Echt een heel bijzonder gevoel
Ja hoor, dat kan zeker je kindje zijn! Alleen apart dat hij/zij dan nu al reageert, dat was bij mij niet zo. Voelde haar wel al in de 13e week idd, maar reageerde nergens op! Ook eerste kindje trouwens, dus is ook supervroeg maar toch waar