Die van mij zijn aan het verbouwen lijkt wel. Een van de beebs trapt al wekenlang de hele dag! En sinds een tijd zie ik dus ook mijn buik dan bewegen. Zo grappig, maar soms denk ik: ga eens slapen!
Een fijn gevoel he? Ik heb het voor het eerst in mijn 17de week gevoeld. Ik lag op mijn rug in bed en voelde opeens een lieve schop. Sindsdien voel ik hem vaker. Echt heel leuk en apart!
Jaaa, elke avond rond een uur of 20.00-21.00 als ik eindelijk relax op de bank lig, begint ze! En het zijn geen plopjes meer maar soms pijnlijke schoppen
ik voel mijn ventje nu al 3 weken bewegen. en echt elke week word het duidelijker! het begon bij mij wel gelijk met plopjes dus niet eerst het bekende gekriebel. nu ziek ik ook me buik bewegen als de kleine ligt te trappen of aan het bewegen is! elke keer weer geniet ik er van! meiden die hun kleintje nog niet voelen, wees niet bang het kan nog wel even duren. als de placenta aan de voorwant ligt kan het nog langer duren zelfs tot na de 20 weken! maar ook jullie zulle je kleintje voelen trappen straks! Liefs Marije
Ik voel het nu weer . Gisteren niks. Het lijkt ook steeds duidelijker te worden. Vind het zo lieff Dat gekriebel heb ik maar 1 dag gehad, daarna meteen kleine schopjes.