Ben benieuwd hoeveel dagen na innestelling je kan testen en wie had er toen positief getest? Bedankt voor reacties!
dank je voor je reactie. Weet jij misschien dan hoe het zit bij mij? Ik heb volgens berekening vandaag mn innestelling en mijn nod is 16 juni dus nog 8 dagen...
het beste is toch om pas te testen vanaf nod, omdat het voor nod nog vaak mis kan gaan en dat zou een extra teleurstelling zijn, en als je te vroeg test en hij is negatief weet je eigenlijk nog niks zeker. xxx
Je kunt al met een vroege test van Matcare of Sensitest 6 dagen voor nod testen (die hebben heel weinig hcg nodig.. 10 maar) de gewone van Sensitest en Matcare en Kruidvat 2 voor 5 euro en clear blue +je en clear blue met indicator kun je al 2 dagen voor nod doen (sommigen testen hiermee al 4 dagen voor nod licht positief) maar op je nod zal iedere zwangerschapstest het duidelijkst zijn
OP nod testen is beste, weet ik maar ik was benieuwd wat ongeveer de tijd is van testen na je innestelling, da´s toch anders? Sommigen zeggen ca 10 dagen of 14 dagen na innestelling maar dat zou dan niet kloppen met mn nod, snap?
het zit volgens mij zo dat als je van een cyclus van 28 dagen uit gaat je gemiddeld je ei hebt op dag 14 en 4 dagen na ei je ong je innesteling hebt, en dan 10 dagen daarna is je nod, maar de dag van je ei kan afwijken tussen dag 10 tot dag 18 van je cyclus stel dat bij jou je ei op dag 18 was en 4 dagen erna je innesteling is je nod al 6 dagen na je innesteling, het zou dan heel goed kunnen dat je pas na je nod een positieve test heb, sommigen testten pas posi een aantal dagen na nod. hopelijk heb je hier wat aan. xxx
Bedoel je niet hoeveel dagen na je ei je kan testen? Innesteling kan namelijk tussen de 5 en 10 dagen op zich laten wachten, maar je kan dus wel testen voor je NOD. Als je bijvoorbeeld na 10 dagen pas een innesteling hebt gehad dan is dat dus 4 dagen voor je NOD, vanaf hier kun je eventueel ook testen met die gevoelige tests, maar als je dus al na 5 dagen een innesteling hebt gehad dan zit je dus op 9 dagen voor je nod en kun je wel testen, maar die zal bijna zeker negatief zijn. In principe kun je dus om teleurstellingen te voorkomen beter testen vanaf 6 dagen voor NOD met een gevoelige test, alleen kan het dan dus voorkomen dat hij negatief is en 2 dagen later positief. Maar als je een beetje op mij lijkt zal je wel veel gaan testen. Ik heb vanaf een week voor NOD getest met verschillende testen. Allemaal negatief, helaas. Werd ook precies 14 dagen na mijn ei ongi. Dus ga proberen deze keer netjes te wachten. Zal wel moeilijk worden,.,,,
ik wil je niet ongerust maken maar heb je altijd zo'n korte lf (periode tussen ei en ongi?) heb namelijk weleens gelezen dat als i korter is dan 10 dagen je kans heb dat er geen innesteling plaats vind, wanneer had je je ei? xxx
Ooohh gelukkig, hoor van zoveel mensen dat ze echt wachten tot NOD. Ik kan dat niet hoor. En man maar roepen, je hebt er toch al een gedaan? Wacht dan ff een paar dagen. Maar goed, nog 14 dagen en dan mag ik weer testen. Spannend........ Hoop dat je snel duidelijkheid hebt....
Je kunt testen met een Sensitest zwangerschapstest vanaf: 12-juni-2010 Met een Sensitest extra gevoelige zwangerschapstest vanaf: 10-juni-2010 Je kunt testen met een winkelmerk zwangerschapstest vanaf: 16-juni-2010 Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest