Hoi meiden. gisteravond had ik hier mijn test geplaatst. Ik zag een heel licht streepje en een aantal van jullie dachten ook dat de test positief was. vanmorgen dus maar weer getest en het resultaat is niks anders dan gister. Zie de foto. Ik ben zoooo teleurgesteld. Ik zou tussen vandaag en morgen ongesteld moeten worden. Heb ook wel allerlei krampen. Bij mijn zoontje testte Ik op nod nog negatief met predictor early en een c1000 test. Hierdoor hou ik hoop. Maar eigenlijk denk ik dat dit streepje niks voorstelt. En jullie?
Jouw testen zijn hetzelfde als de mijne Ik heb nu al vanaf zaterdag dezelfde testen een vage tuurstreep Ik zie het niet goed in
frustrerend hè? Dan kan nog beter de ongesteldheid maar volgen. Zijn we van de onzekerheid af. Ik was gisteren toch wel blij en mijn man ook en nu moeten we het weer loslaten. Erg jammer!
Wil natuurlijk geen valse hoop geven maar ik teste in de middag beter als in de ochtend. Als je in mijn album kijkt zie je dat ook aan het rijtje. 1 is ochtend 2 is diezelfde dag in de middag (veel duidelijker al) 3 is de volgende ochtend en ineens veel lichter ik natuurlijk niet blij. Toen een dag niet getest en daarna liep hij weer op. Hopelijk is dit ook bij jou en heb je snel een mooie duidelijke test!
Dank voor je reactie Paula! Je geeft me inderdaad hoop. Dit zijn mijn tests naast elkaar. (Wel een uurtje na de laatste test)
Heb jouw rijtje tests bekeken Paula en die nummers 1 en 3 lijken inderdaad op die van mij. Oooooo nu heb ik weer hoop. Zal het dan toch geen vals streepje zijn?
Ik zie ook op beide een streepje en hcg verdubbeld pas elke 2 of 3 dagen dus ik zou morgen even testen (of overmorgen).
Zie ook een streep hoor. . Zie t wel positief in Maargoed dat bied geen garantie natuurlijk hopelijk zijn ze morgen duidelijker. . Of vanmiddag. .ook ik testte smiddags duidelijker
Binnen 1 dag loopt je test ook bijna niks op en ik heb een week zulke testen gehad en nu vanmorgen had ik een knaller ! Ik heb denk ik langzaam oplopend hcg, niks mis mee hoor dan ben je wel gewoon zwanger ! Succes meiden en test gewoon is over een week weer
nou vanmiddag was het zo mogelijk nog minder zichtbaar. Ik heb ook nog geen menstruatie gezien. Ik hou hoop!
Spannend! Ik testte ook smiddags altijd positiever hoor! (Zie dat je middag test niet echt donkerder was, balen, maar hopelijk is hij morgen (of later) toch donkerder.. )