hoeveel groenten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anja 29, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    geef sinds 2 weken nu groeten potjes soms eet ze een heel potje soms een halve met ons mee eten durf ik nog niet helemaal weet ook ziet precies wat voor vlees ze mogen hebben !

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    In t begin rundervlees , later alle soorten, behalve (half) rauw. Dus rundergehakt (koken) kan, een rundersaucijsje, runderlapje.. liever nog geen varkensvlees in het begin. En als ze goed eet, dus ook aardappeltjes door haar groenten, kan ze in principe mee eten hoor, maar natuurlijk wel zoutloos dan.

3. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Fleur is net zo oud als jouw kindje en ik ben vandaag bij het CB geweest en had dezelfde vraag.

Fleur eet sochtends 1 potje fruit (klein potje) en smiddags 1 potje groente (klein, 125 gram) en verder 3 1/2 fles melk waarvan de halve van 100cc na de groente als toetje. De CB arts zei dat ze meer groenten mag hebben als ze het wil dus ik ga nu 150 gram aanbieden en het langzaam opbouwen. Ook mag ze maximaal 3 stuks fruit per dag dus een potje van 200 gram denk ik zo of een appel en een peer.

Vlees maak ik nog niet zelf hoor. Geef gewoon uit een potje een maaltijd met vlees.

Succes, M

Deel Deze Pagina