Er wordt gesproken over een flinke mentruatie, maar wat ik afgelopen maandag avond en nacht heb meegemaakt is wel een stuk meer als een flinke mentruatie. Het is dat mijn man mij zo goed bij heeft gestaan anders was ik waarschijnlijk helemaal in paniek geraakt. Ik heb echt veel bloed verloren. (16 maandverbanden helemaal doorweekt) binnen 3 uur. En dan tel ik nog niet mee wat ik op de wc daar gingen we ongeveer elke 15 minuten heen ben verloren. De verloskundige zei dat ik tegen een ziekenhuis opname heb aangezeten.. Nu is er nog wel bloedverlies maar inderdaad op de ongi manier. Ik slik ijzertabletten om weer wat aan te sterken. Vrijdag hebben we een echo om te kijken of alles eruit is. Wie heeft dit ook als heel heftig ervaren? jen
Hoi Jendo, Ik heb het ook als heel heftig ervaren. Mijn huisarts vertelde toen ook; je wordt vanzelf een keer weer ongesteld.... nou, het was inderdaad wel wat meer dan dat.... Mijn verhaal staat overigens onder topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... sc-60.html Blz. 5 Heb m'n mk op 15 nov. gehad. Bij jou nog maar net gebeurd? Sterkte met dit verlies! Groeten, Corien
Sterkte meis.. Ik heb mijn miskraam ook als heel erg heftig beschouwd, ik heb nu nog steeds heel veel pijn, alles is schoon, maar ik heb nog heel veel naweeen.. Kan bijna niet lopen van de pijn.. liefs Shannen
Ik vind je verhaal herkenbaar. Ik ben op een gegeven moment maar onder de douche gaan staan omdat het eruit bleef lopen. En de buikpijn echt vreselijk. Een flinke menstruatie vind ik een understatement. Het is eerder een kleine bevalling! Sterkte meis!
jeetje wat vreselijk voor je zeg ja ik kan me goed voorstellen dat je dan in paniek raakt van al dat bloed! sterkte met alles!
De eerste miskraam was bij mij een heftige menstruatie. De tweede miskraam was een stuk heftiger.. Wat een pijn Ik was niet aanspreekbaar, leek wel of ik in een roes van pijn zat...Later bedacht ik mij dat ik op het moment zelf helemaal niet na kon denken over de miskraam die aan de gang was, was alleen maar bezig met die rotpijn. En ook heel veel bloed verloren, veel meer als de eerste miskraam....
Ja, ik heb het ook gehad. Maar vooral heel veel pijn! Nou heb ik geen spontane miskraam gehad, maar medicijnen gekregen om het op te wekken. Ik weet niet of het dan heel erg anders is. Het bloedverlies viel bij mij de eerste paar dagen wel mee, vandaag (4 dagen later) is het bloeden wel heel erg en de pijn is ook weer terug. Sterkte ermee!
Vrijdag bij de echo bleek dat er toch nog wat achter gebleven was. Ik had dit totaal niet verwacht. Ben direct opgenomen voor een dagopname om meteen te curreteren... Nu zie ik nog erg wit. Verder baalde ik er vrijdag wel heel erg van en was teleurgesteld. Nu zondag merk ik dat ik er mentaal weer een stapje verder mee klaar ben. Morgen ga ik nog niet werken maar dinsdag waarschijnlijk weer wel. Hopelijk ben ik dan minder licht in mijn hoofd en gaat het werken goed. Bedankt voor alle reacties! Het doet me goed groet jen