nou de titel zegt het al wat heb jij altijd in je tas? of gewoon bij je ? ik heb zoiezo altijd in me tas me -agenda -sigarette -aansteker -kleine borstel -deo -auto sleutels -toeganspasje van me werk - en een pen
Wil je het echt weten? Ik ben een vrouw en ik heb een grote handtas die ook meestal behoorlijk vol zit. -portemonee -sleutels autopapieren -tekeningen van de nichtjes (die moet ik altijd bij me hebben want die brengen geluk , zitter er dus ook al 2 jaar in), geluksteentjes en andere knipsels - sigaretten en aansteker -maanverband en tampons -asprientjes -zakdoekjes -lippenstift -labello -mobieltje -heel veel kassabonnetjes en andere zooi -Heel veel foto's van mijn meisje en familie -Agenda en pen -Vrije dagen lijstje van het werk Ik denk dat ik er zo wel ben. Soms kom ik dingen tegen die ik al kwijt was. Wel makkelijk zo'n tas
telefoon portemonnee zakdoekjes flesje water labello sleutels Ipod agenda pen en de komende 5 maanden ook mijn beebje denk ik zo (sorry, te flauw, ik weet het )
ik heb eigenlijk alleen maar mijn sleutels pinpas en paspoort bij me gewoon los in mijn jas zak. meer heb ik niet bij me.
ik ben geen tassen mens maar als ik hem bij me heb portemenee paspoort hoop bonnetjes sleutels pen doosje tictac
Zonder tas (9 van de 10 keer): pinpas sleutels soms labello soms foon Met tas (uitzonderlijk) portemonnee labello sleutels foon agenda en een hele hoop zooi wat in mijn tas rondzwerft (bonnetjes, snoeppapiertjes, 1001 pennen, kapotte fietslampjes, bejaarde tampons, lege baterrijen, verplette en plakkerige snoepjes, ondefinieerbare artikelen etc. )
heb 9 van de 10 keer geen tas bij me hou niet zo van dat gesleep ik heb altijd bij me telefoon(als ik alleen weg ga 2 telefoons) fietssleutel geld id kaart dat was het
zonder tas: -sleutels (dat hoop je tenminste. heb mezelf best wel eens buitengesloten...) -foon -labello of ander lippenspul (zit in iedere jaszak wel een) met tas: -portemonnee -foon/sleuteles/lipspul -paspoort -rijbewijs/autopapieren -verzekeringspajes -beetje make-up -zonnebril -tampons (al heb ik die nu niet nodig, haha!) -allerlei ondefnieerbaar spul; kassabonnetjes, snoeppapiertjes en meer van dat soort meuk. ik mest mijn tas wel af en toe uit; altijd weer schrikken wat je allemaal meezeult. en ik heb nu natuurlijk altijd de beeb bij me (flauw, sorry) en meestal ook de hond.
Telefoon Portemonnee Labello Lipgloss Nagelvijl Sleutels Handcrème Zakdoekjes Elastic voor haren Tampons Bonnen e.d. Dat was het wel zo'n beetje
ik ben echt een tassenmens alles verdwijnt er in! portomonee sleutels telefoon aansteker sigaretten agenda pennen bonnetjes borstel spiegeltje deo parfum tampons zakdoekjes klein fotoboekje van fergie kauwgum notitieboekje bakje met een speentje pennen flesje water
Wat er in mijn tas allemaal zit dat is echt teveel om op te noemen.. Maar als ik eens zonder tas weg ga, dan zorg ik dat ik de volgende dingen alsnog mee kan nemen: -bankpas/geld -rijbewijs indien nodig anders altijd id-kaart (zo zonde om onnodig een boete te krijgen als je jezelf niet kan identificeren) -labello -telefoon -nagelveil (ik wordt GEK van haakjes of scheurtjes in mijn nagels, dan begin ik te kauwen en dat wil ik niet haha) -eventueel lippenstift en oogschaduw, heb ik niet vaak op maar dan om bij te werken.
luiers doekjes verschoningsmat drinken voor kynan liga's en rozijnen enzo voor kynan sleutels telefoon portemonnee paspoorten, idkaarten etc. boekje kind&gezin fles water spuugdoeken extra kleren voor celeste telefoonoplader lippenbalsem handcreme botjes voor de hond pen deodorant zoogcompressen enz enz Niet gek dat die tas nog steeds te klein is
in mijn tas zit sleutels paspoort zakdoekjes multitool zakmes deo papier en pen muntjes voor winkelwagen portomonnee zonnebril kauwgom telefoon
Met stip op nummer 1: Mijn zonnebril. Ik kan niet zonder. Verder: sleutel en passen ( Pinpassen en natuurlijk ID en rijbewijs)
pinpasjes mobiel parfum deo handcrème labello/lipgloss eten , ik heb altijd iets te eten bij me agenda +pen sleutels en meestal nog wat troepjes
Zo wat hebben jullie veel mee zeg! Heb altijd alleen mijn telefoon mee. 9 van de 10 keer niet eens mijn portemonnee. En soms mn sleutels. (en dan nog de spulletjes voor Sasha)