Verkeerde verf gebruikt, schadelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilly, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik ben zo stom geweest om een kozijn te schilderen met verf op terpetine basis :oops: :oops: Ik wilde het zoooo graag af hebben....
    Het was een raamkozijn en ik had dus het raam wagenwijd open maar nu begin ik me toch zorgen te maken en af te vragen hoeveel kwaad dit kan :(
    Ik ben er denk ik ongeveer een half uur mee bezig geweest.

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan.......hoe erg denken jullie dat het is?

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik heb ook gewoon geverfd hoor :oops: ben nu wel benieuwd of dit schadelijk is... ik ben er wel iedere keer naar een half uurtje ff tussen uit gegaan want vond de lucht te sterk.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ben gelukkig dus niet de enige oen.....
    Ik wilde zo graag iets zelf doen, want door BI kan ik een grote muur niet doen en juist de kleinere, minder belastende klusjes moeten met andere verf......
    Dus heb ik het eigenwijs gedaan, maar nu voel ik me weer schuldig :cry:

Ben gestopt met roken, drink geen alcohol meer.......doe ik dit, lekker krom he!

4. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Maak je niet teveel zorgen. Ik denk dat er heel veel vrouwen zulke dingen doen/gedaan hebben tijdens hun zwangerschap. Als je het maar niet elke dag doet, kan het volgens mij niet zoveel kwaad.
    x Linda

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, als we allemaal gaan zitten wachten tot manlief de kwast eens ter hand neemt komt de babykamer nooit op tijd klaar. Ik heb zelf niet geschilderd, maar toen onze eigen slaapmaker geschilderd was heb ik er 's avonds wel gewoon in geslapen, met de ramen open, maar ook dan is de lucht nog niet helemaal weg.

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik heb in het hele begin van mijn zwangerschap ook nog geverfd...ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, alles gaat goed met mij en de beeb dus ik zou me niet al te veel zorgen maken hoor!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Bedankt allemaal.......maak me niet zo'n zorgen meer...behalve dat is het nu gedaan dus kan er weinig meer aan veranderen ;)

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb ook een raam geschilderd hoor. ramen wijd open en gaan. het schijnt alleen echt heel slecht te zijn als alles pot dicht zit en je gaat dan schilderen. maar ja je mag niet schilderen maar je zit toch een paar dagen in die stank? dan zou je bij wijze van een week niet in je huis mogen.

Deel Deze Pagina