Hoi dames, Ik heb me op het forum aangemeld als september mamma (uitgerekend 1 september) maar eigenlijk vindt ik dat best een vervelende datum... want ik kan voor me gevoel net zo goed een augustus mamma worden... Ik heb zelf het gevoel dat ik eerder een augustus als september mamma zal worden. Maar hoe zit dat met jullie? Hebben jullie het idee dat het beebje zich eerder of later aankondigd? (ik zit om onverklaarbare redenen met datums rond 20 aug in mijn hoofd) En voor de mamma die al zijn bevallen... waren de beebs gewoon op tijd, eerder of lieten de beebs jullie wachten? Liefs, Marlene
Jep, hier 4 november uitgerekend... Kan dus heel goed oktober zijn. Het maakt me eigenlijk niet uit hoor, welke maand het wordt! Ik wacht het rustig af...
het komt als het komt. Als het er zelf klaar voor is. Dus het kan ook nog weleens pas 15 september zijn (mooie dag hoor.... ben ik ook al jaren op jarig). Maar je zal vast niet de enige zijn van de september mama's die eerder bevalt (als je dat al doet). Dus in principe maakt het weinig uit met welke mama's je meekletst!
Ik ben op 4 oktober uitgerekend, wat een dag he haha, kan ook net zo goed september worden of later in oktober. Ik zie het wel, belangrijkste is dat alles goed gaat met mijn meisje.
Bij mij 30 september...ook zo'n twijfelgeval En inderdaad weinig aansluiting op september bevallingslijst forum
ik was op 31 mei uitgerekend, Sanne melde zich op 4 juni. Ik heb het overgens nooit als storend ervaren dat ik op de laatste dag van de maand was uitgerekend.
Ik ben ook een septembermama, ben op 4 september uitgerekend. Heb zelf ook het gevoel dat ik in augustus ga bevallen, al maanden dat ik dat denk. En nu lijkt het nog waarschijnlijker dat het zo gaat zijn, aangezien probleempjes in mijn bloed en de kans al veel groter word dat hij vroeger komt. Maar eigenlijk maakt het niet veel uit, als hij maar gezond is, wanneer hij ook komt..
Nou ik ben 30 december uitgerekend...erg fijn maar niet heus. Hopelijk wordt het later en niet eerder...
Meid ga je niet te veel focussen op die datum en al helemaal niet op een eerdere datum! Ik zat al vanaf week 37 mijn kindje zowat mijn buik uit te kijken Ik was 7 maart uitgerekend maar ben uiteindelijk de 20e bevallen. Zo was ik er ook van overtuigd dat ik thuis zou bevallen, zonder poespas. Uiteindelijk ben ik in het ziekenhuis bevallen, met hulp via het infuus en een ruggeprik omdat ik al 2 nachten bezig was en geen energie meer had om de pijn op te vangen. De volgende keer (als die er komt) dan zal ik proberen er veel meer open in te gaan, en me niet te veel een beeld te vormen en geen verwachtingen te hebben
Bij de 1e was ik op 29 november uitgerekend. Ik dacht zelf dat ik iets later zou bevallen, 4 december ofzo en mijn man dacht iets eerder. Op 1 november ben ik al bevallen, 4 weken te vroeg dus, wat wij dus echt niet verwacht hadden. Nu ben ik 10 oktober uitgerekend (Op de verjaardag van mijn man en ik ben zelf de 14e jarig), maar ik ga, ondanks de vroeggeboorte van Ryan, er vanuit dat ik met 42 weken ofzo ga bevallen. Je weet het toch niet van te voren, het komt echt wel!
Ik heb ooit n keer in mn slaap/waak toestand iemand horen 'zeggen' dat ik ooit n februari kindje zou krijgen. En kijk naar mn banner.. Echt vreemd hoor. Ikzelf was hier dus ook echt overtuigd van! Al vòòr ik zwanger was had ik dit tegen mn vriend/man n x gezegd.
Ik ben op 2 jan. uitgerekend. Omdat mijn menstruatie niet regelmatig genoeg was gaan ze nu uit van de echo. Maar mijn verloskundige waarschuwde al dat het 3 weken voor die datum ook kon gebeuren of twee weken erna. Ik ben nu dus een januari-mama, maar kan net zo goed een december-mama worden. Heb zelf gedroomd op 11 januari, dus ben benieuwd of dat uitkomt......
Ik was van Mike op 24 Mei uitgerekend. Had vanaf het begin al het gevoel dat hij eerder zou komen............en ik kreeg gelijk. Hij is geboren op 14 Mei, 10 dagen eerder dus!
Zoals sommige anderen ook al zeiden... Focus niet teveel op een datum! Ik was half december uitgerekend (dacht nog aan een kerstkindje!), en zie, begin november werd ons mannetje al geboren. Had ik trouwens absoluut nog niet verwacht hoor! Net 1 dag thuis met zwangerschapsverlof. Bij de meesten is het gelukkig gewoon netjes tussen de 37 en 42 weken, wel zo overzichtelijk toch...