Hier ook hetzelfde probleem..... Nou een beetje dan. Onze wasmachine heeft de voorkeur voor de sokken van manlief. Die van mij en mijn dochters lust die niet . Daar houd ik altijd gewoon de setjes van. Waarschijnlijk zijn de kleurtjes te vrolijk en is de wasmachine depressief. De sokken van manlief zijn zwart en grijs...... Dus die zijn we wel elke keer kwijt
Hahaha wat moest ik lachen om je OP en wat heerlijk herkenbaar! Mijn dochter komt ook vaak beneden; mama, ik heb 2 verschillende sokken aan. En ook de jongste grabbelt gewoon 2 schone sokken uit zijn la. Ik heb t werkelijk waar opgegeven! haha As we speak, ik heb een grijze en zwarte aan
Ik koop altijd 2 dezelfde paren, zodat ik 4 dezelfde sokken heb. Als ik er 1 kwijt ben heb ik er nog 3 van dezelfde set 😁
Yep wij hebben ook een sokopeetmonster in onze miele wonen. Ik bewaar ze niet meer, hier gaan weesjes de kliko on
Hahaha herkenbaar...! Alleen gaan hier de eenlingen los in de mand om uiteindelijk meestal herenigd te worden. Maar soms is er toch echt eentje weg ofzo.....?? Maar verschillende sokken aan.... Nee eigenlijk nooit...! Ik heb zon vriendin die vaak verschillenden aan heeft en ook nog gedraaid en scheef.... Aargh ik krijg er de rillingen van!
Hahaha heeeel herkenbaar daarom heeft mijn man alleen maar dezelfde grijze sokken en zoontje en ik alleen zwart
Dezelfde aandoening hier! Altijd gewerkt voor een modellenbureau, vrij ijdel, maar de sokken maakt mij nooit uit. Heb een verloofde die voor zijn werk dagelijks in pak loopt. Hij heeft altijd sokken aan die bij zijn overhempt of stropdas matchen. Lach hem altijd omdat hij zijn sokken op kleur in een la heeft liggen. Heeft mij verschillende keren uitgelegd wat het systeem is in zijn sokken. Maar ik kan niet serieus iemand zijn sokken netjes op kleur in een la leggen.
Hier geen probleem... zoonlief trekt ze liefst onder zijn oksels Met gym en korte broekenweer zorg ik wel voor in ieder geval 2 lage
Hier valt het me mee gelukkig! Bewaar de enkele ook netjes, met de hoop dat hun partner ooit weer terecht komt. En zowaar heb ik al redelijk vaak weer een terug gevonden, vaak in een hoekje van een matrashoes of dekbed Zo blij als een kind als ik dan kan zijn als ik ze weer kan matchen haha, alsof ik een puzzel heb opgelost!!
Ik had daar ook zo'n last van maar draag nooit 2 verschillende sokken. nu gooi ik ze meteen in een waszakje en ben er nooit meer 1 kwijt. Wel die van vl maar die heeft allemaal dezelfde. Dus dat zie je niet.
Haha zo herkenbaar, vooral die van mijn dochter en man. Die leg ik apart in hun la en eens n de zoveeltijd gaat de vuile wasmand helemaal leeg en dan paren zoeken. Zijn ze dan nog niet tevoorschijn gaan ze weg. Ik vermoed zelf dat het een beetje door mijn man komt, die heeft nogal de neiging om als er 1 kapotte sok is die weg te gooien en de wederhelft in de la te stoppen....