Jaaaa je kan jezelf zo makkelijk zwanger praten he.. Ik ging zaterdagavond kapot van de pijn aan de rechterkant..heeft urenlang aangehouden! .. dat lichte bloedverlies heeft 4 dagen aangehouden.. ik ga zo 2v5 testen halen en ook maar even een early Ik hoop dat het bij jou ook raak is! Succes vandaag! Donderdag is ook mijn nod
Hoi, ik zit vandaag op dag 30. Normaal is mijn cyclus 31/32 dagen. Vorige keer was het 33. Echter, nu heb ik echt het gevoel zwanger te zijn. Baseer ik op: ong 5 dagen na vermoedelijke eisprong (de 11e) duidelijk steken in mijn buik linksonder (heb ik nooit). Sinds een week heel veel last van brandend maagzuur (heb ik echt helemaal nooit, behalve toen ik zwanger was). Verder ben ik erg hongerig en pak zomaar een broodje 's avonds ipv iets ongezonds... Ik heb zó het gevoel dat het raak is... Ik had me zó voorgenomen te wachten met testen tot zondagochtend. Omdat ik dan echt 3 a 4 a 5 dagen overtijd ben en ik in het verleden ook vaak te vroeg getest heb en dan een dag later ofzo toch ongesteld werd... Maar nu ik dit lees, vraag ik me af of ik het ga volhouden tot zondag.... Misschien toch woensdagochtend vast een testje doen....?
Spannend giebel! wij gaan voor onze eerste dus alles is zo nieuw voor me.. ik ga straks testen halen.. ik probeer het gewoon! Hiihi snap dat je het moeilijk vind om het nog zo lang uit te houden.. Ben benieuwd!
LaRosa: superspannend! Ik hou dit topic in de gaten en hoop erg voor je dat het raak is... Bij ons duurde het de eerste keer 1 jr en 4 mnd. Nu was ik nog niet echt ermee bezig, al begon het steeds meer te kriebelen. Nu verwachten onze vrienden ook de 2e (1e was ook tegelijk) en nu denk ik echt dat het raak is, nu WIL ik het ook per sé.. haha. Ik duim voor jou!
Oh wat spannend larosa en giebel hoop zo dat heg raak is voor jullie Larosa heb je al een testje gedaan Ik nog niet ben bang voor de grote teleurstelling Ik heb ook nog geen klachten dat ik ongesteld moet worden heb normaal een week voor de tijd altijd pijnlijke borsten en buikkrampen maar heb alleen last van me onderrug en sinds vanmiddag wat steekjes in me borsten Hmm het is allemaal zo verwarrend ook he zo voel je niets en zo voel je van alles hihi Ben benieuwd naar je resultaat
Vanochtend test gedaan maar negatief had ik al wel verwacht Heb krampjes hetzelfde als ik ongesteld ga worden dus denk dat het wel gaat doorzetten
hier ook negatieve testen.. zit 2 dagen voor nod.. Heb al 2 weken lang licht menstruerend gevoel in me buik dus kan niet echt voelen of me menstruatie eraan komt zaterdag is dat hele lichte bloedverlies gestopt, dus dat heeft 4 dagen geduurd.. innestelingsbloed?geen idee... Gevoelige tepels wel..mja dat heb ik ook als mijn menstruatie eraan komt.. Gooi gewoon elke morgen een actiontestje ertegenaan
Ik denk dat ik er gek van zou worden elke dag een negatief test te zienhaha Het zou heel goed innestelingbloed kunnen zijn Ik wacht nou wel gewoon af tot donderdag Het gekke is dat ik dus helemaal geen klachten heb die ik normaal wel heb zoals pijnlijke borsten Had vanochtend wel ongi krampen maar dat is nu minder geworden Kan niet wachten tot donderdag dan maar weer een testje doen maar wat duurt wachten toch zooo lang hihi
Daarom doe ik alleen een actiontest Ik weet dat ik ga testen( testdrang haha) Dan liever een negatieve actiontest dan een cbtest.. doet toch iets minder pijn
Ik vanmiddag ook negatief... bah. Jammer dat ik weer niet kon wachten tot zondag... gooi er morgenvroeg nog één tegenaan maar mijn hoop is eigenlijk al vervlogen
Giebel is zondag je nod ? Dan kan het zijn dat je nog te vroeg bent met testen Ik zou nog even wachten met testen al is het lastig Zal voor je duimen dat de volgende test dik positief is
Nee do Nod maar wel eens vaker ongelijke cyclussen. Alleen laatste mnden altijd 31 of 32 dagen, do is dag 33...ik had me zondag voorgenomen omdat ik dan erover heen zit of inmiddels ongesteld ben ws.. om dit rotgevoel te voorkomen maar wachten vind ik zoooo moeilijk...
Giebel lastig is dat he.. het is dat k die goedkope testen heb liggen..anders had ik ook tot mn nod gewacht.. Maar geef de hoop niet op.. op een ander topic teste iemand op zondag 2 dagen voor NOD negatief met een early en 1 dag na NOD positief met een normale.. Als je hcg waardes laag liggen is het moeilijk testen maar betekend niet dat je niet zwanger ben... Maar aan de andere kant.. hoe meer je je hoop erop legt hoe harder de klap is straks als het wel negatief is.. Afwachten.. meer kunnen we helaas niet doen
Morgen nod dames ben benieuwd Me gevoel zegt dat ik niet ongi ga worden maar wat kunnen we anders doen dan alleen maar wachten he Vrijdag ga ik me laatste test doen als ik dan nog niet ongi ben Me geduld raakt een beetje op hihi
Nou gisteren beste menstruatie krampen, wat ik afgelopen weken al voelde maar dan verdubbeld.. dacht echt dat die zou doorbreken maar nee... Gisteren nog even 45 min in bad liggen weken en toen ik me afdroogde kots misselijk joh! na 10 minuten op de bank te liggen kreunen en steunen moest k rennen naar de wc en hoppaaaa daar kwam me avondmaaltje.. Ik word wel vaker lichtjes in me hoofd na lang in warm water weken, dus of het daardoor kwam of door zwangerschap geen idee Vanmorgen geen menstruatie krampen, en een omo witte actiontest... Hoe gaat het bij jullie??
Bij mij ook negatief vanmorgen dus echt niet zwanger. Er komen nu ook signalen dus zal vandaag of morgen wel ongesteld zijn. Gister wel een paar tranen erom gelaten, ik dacht namelijk echt dat het wel zo was. Ik was er voor deze maand niet eens zo mee bezig, maar als het dan echt denkt, dan is het toch wel een teleurstelling. Er zijn veel goede redenen waarom ik eigenlijk liever over 2 of 3 maandjes zwanger ben, dus eigenlijk is het niet zo erg. Toch kan ik ook niet wachten dus ik ga vanaf nu wel wat beter mijn best doen! Ik hoop dat het voor jullie wel raak is, en misselijk en overgeven klinkt toch wel hoopgevend LaRosa?...spannend!
Hier is het rood helaas op naar ronde 2 Me lichaam heeft me goed voor de gek gehouden want had totaal geen klachten en zelfs nu heb ik er weinig last van ( waar ik eigenlijk wel blij mee ben ) lig normaal dubbel van de pijn. Hoop dat het bij jullie wel raak mag zijn
@shasha balen meid! Giebel bij jou al doorgebroken?? Hier nog niks maar wel die krampen pfff lees ook weer zoveel over vrouwen die ondanks de krampen gewoon zwanger waren Houd me hoop weer hoog... Als ik ongi ga worden snap ik echt niet wat dat lichte bloedverlies is geweest vorige week woensdag..