super Dehi gefeliciteerd met je mannetje weer wat hoop voor Larosa en Marytje jij ook veel succes vervelend als je geen ei krijg
Dank jullie wel! Ik hoop ook voor wie heel graag een kindje wil dat dit spoedig gaat lukken! het komt vast allemaal goed meiden!
Gefeliciteerd meiden!! Dehi das ook apart! Maar wel leuk dat je ineens zon positieve test had zo onverwachts Ik zit nu op dag 46 van mn cyclus.. Heb op dag 42 getest maar die was negatief. Was een midstream van zwanger & kids. Ik heb nog helemaal geen ervaring want ben in april gestopt met de pil en heb ten eerste een onregelmatige en vrij lange cyclus en bovendien zijn wij bezig voor de eerste! Zijn nog niet heel serieus bezig maar toch. Zou ik later nog eens moeten testen of kan het goed zijn dat ik gewoon deze maand een nog langere cyclus heb dan hiervoor? Hoop t niet!!
Hoi meis 28 jeetje wat een lange cyclussen heb je last van kwaaltjes of dat niet? weet je wel altijd wanneer je je ei hebt? ik hoop ook niet dat je nog een langere cyclus heb..
Heey meid Heb je een beetje voorbij zien komen de afgelopen week wat balen dat je nog geen duidelijkheid heb. Ja je zou idd nog eens een test kunnen wagen. Heb je enig idee waneer ongeveer je eisprong heeft plaatsgevonden? Groetjes.paula
Nee geen idee, heb nog geen ovulatie testen oid gebruikt. Heb wel wat steekjes enzo gevoeld maar die heb ik wel 2,5 weken lang gevoeld hihi, zo af en aan. Mn gemiddelde cyclus zou 35 dagen moeten zijn gaf mn App aan. Maar daar zit ik dus al ver overheen. Die 32 dagen cyclus of 35 waren prima maar die uitschieter van 45 dagen was wel lang en nu dus nog langer! Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.. Ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben of het toch niet op komt zetten. En anders ga ik wel even naar de dokter. Ik woon in Spanje dus misschien kijken ze hier al wel meteen of er misschien iets aan de hand is? Hoor vaak dat in NL je eerst een jaar lang moet aankijken tot het ontpillen over kan zijn..?
p.s. heb niet echt kwaaltjes, alleen paar dagen wat lichte hoofdpijn en beetje moe maar dat kan ook door het werken komen Verder heb ik wel echt 2,5 week lang zo af en toe wat lichte steekjes gevoeld en 2 nachten s nachts wakker geworden en wat misselijk geweest. Maar dat was maar heel minimaal en nu voel ik al een week lang niets bijzonders eigenlijk.
In spanje lekker tja lastig, het ontpillen loopt helaas niet bij iedereen even lekker heb wel pas wat gelezen over teunisbloemolie? Als je daarop zoekt op het forum kom je er vast wel wat meer over te weten.. Ik geloof dat er veel meiden zijn die dat gebruiken met een onregelmatige cyclus maar eeet er verder het fijne niet van...
Annamar superrrrr! gefeliciteerd! heerlijk hoor! Welke testhad je? hoe reageerde je vriend?? Meis28 wat vervelend zo he.. Ik snap je frustraties.. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid op een of andere manier.. Ik heb daar helaas ook niet veel ervaring mee.. zit zelf nu ook voor het eerst over me normale cyclus heen.. dag 31 Maar heerlijk hoor,wonen in spanje! waar precies? Wel lastig met dit soort dingen indd... Hier vanmorgen weer een testje gewaagd van de action de laatste die ik had liggen maar weer stralend wit..
Ja heb er ook over gelezen. Alleen vind dat een beetje eng want ik weet niet precies wanneer mn eisprong is en mocht ik dan ineens zwanger zijn schijnt het schadelijk te kunnen zijn voor de vrucht. Dus vind dat niet echt een fijn idee! Misschien zou tarwekiem olie ook kunnen helpen? Ik zal het nog even uitzoeken. Ja wonen op een spaans eiland Annamar had jij een regelmatige cyclus? En La rosa, ook wel gek dat jij ineens over je normale cyclus heen zit en de tests wit blijven! Ben je pas paar maanden van de pil af ook?
Hoezo zou dat schadelijk zijn voor de vrucht dan?? Ik ben ergens in mei gestopt met de pil.. vind het ook erg raar
Hmm.. misschien is bij jou de cyclus dan toch ook nog niet helemaal stabiel.. kan nog ontpillen zijn ook al waren het de vorige keren nette cyclussen? Heb ook geen idee. Of je bent toch zwanger maar is het nog net te vroeg qua testen Weet je wanneer je de eisprong hebt gehad of weet je niet zeker? Dat het schadelijk kan zijn voor de vrucht heb ik veelal gelezen en het schijnt ook op de meeste potjes te staan waar de tabletten in zitten. Dus daar begin ik dan toch maar liever niet aan. Er zijn ook vrouwen die dit innemen tot aan de eisprong en er dan mee stoppen zodat ze een eventuele bevruchting niet kwijt kunnen raken. Maar dat vind ik zo´n gedoe! Dan maar liever niet.. Ik had ook echt gedacht dat ik deze maand wel een prima cyclus zou hebben van misschien dit keer wat korter. Aangezien het nu al de 6e maand zonder pil is. Maar nee dus! Ik wacht nog een weekje en anders ga ik dus even naar de huisarts, eens kijken of ze daar wat kunnen zeggen hierover
Eerlijk gezed denk ik niet dat het met ontpillen te maken heeft.. maar die optie is er altijd nog natuurlijk, ik sluit niks uit.. ja weet het dus niet zeker wanneer mijn eisprong was ik gebruikte de calculator en ging er gewoon vanuit dat het ook zo was.. Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb! laat even weten wat de huisarts te zeggen heb.. vervelend zo he
Meis 28 dat wist ik dus niet, dan kan je daar maar beter indd even mee wachten, Ik zou het niet weten of ik een regelmatige cyclus had ik was pas aan de 2e ronde bezig meteen na het stoppen met de pil. Larosa dank je wel!! mn vriend was uiteraard heel erg blij ik heb getst met van die stripjes van matcare zag dat ik er nog 1 had liggen vandaag maar meteen een afspr gemaakt bij mn vk. ontpillen denk ik ook niet inderdaad, lastig he als je niet weet wanneer je eisprong geweest is... heb je nog steeds allerlei symptomen?? liefs
Ok! Ja zeker irritant maar ja ik moet t de tijd geven. Verloskundige hier op t forum zegt ook dat t zeker best een jaar kan duren voor alles een beetje normaal is. Dus weet nog niet zeker of ik nou nog een test moet wagen of dat ik alsnog naar de dokter hier ga of niet. Maar kan natuurlijk altijd een afspraak maken om eens te kijken wat ze hier zeggen (mits ik deze week nog niet ongesteld word). Hoe is t bij jou?
hier niet echt symptomen.. afentoe menstruatie krampen die komen en gaan.. lichtelijk.. en me darmen rommelen wat.. Vanmorgen met testpoint weer negatief getest
LaRosa, wat spannend! Ik hou iedere dit topic bij want denk iedere dag te lezen dat het positief was. 6 dagen overtijd met zo een regelmatige cyclus pffffff sjee zeg jij bent ook op van de zenuwen. Heel veel succes, ik duim voor je! Geen bloed is geen bloed dus houd moed hahaha