Ik vraag me af, hoe vroeg positieve test?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LaRosa, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoosjeN34

RoosjeN34 Actief lid

1 okt 2013
    146
    0
    16
    Vrouw
    HR en Accounts
    Nieuwegein
    Goedemorgen, wat een spannende situaties allemaal. Heb het forum de afgelopen weken vaak geraadpleegd en nu eindelijk mezelf geregistreerd. Het is voor mij nu 6DPO, en had ook een beetje bloed bij het vegen op de 29e. Nu dus vol spanning aan het wachten op een geschikt moment voor een test. Mijn NOD is 6 oktober... Hopelijk helpt het delen van mijn gedachten me om de focus er een beetje af te halen, dwaal op werk continue af in de hoop dat het raak is deze maand.

2. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Ik raak inmiddels zwaar gefrustreerd hier hoor haha:D
    Maar wat leuk om te horen dat je mee leest!
    Dankjewel!

Geen bloed is moed indd;)

3. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    ik hoop een positieve test voor je!

4. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik had gisteren (7DPO) een vaag positieve test, maar moet nu nog afwachten of het van de pregnyl was of niet.... heb daar tussen wel al enkele negatieve testen gehad, maar je weet nooit natuurlijk.

Ik zal je dus binnen een paar dagen kunnen zeggen of het door de pregnyl kwam of niet ;)

5. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland

Ik hoop voor je dat je gewoon hartstikke zwanger ben!;)

6. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    En @larosa, hoe gaat het nog steeds niets? Hier ook erg zenuwachtog! 12 sept. Laatste ongi. 29 augustus helder slijn met paar druppels helder, daarna nog twee veegjes do ker. Sindsdien niks. Voel vanalles, voel me zeeer zwanger maar weet dat mn lichaam me voor de gek kan houden...wat duurt het lang zeg dat wachten.mijn al dan niet psychische symptomen; nu en dan krampen, ik huil om alles, gister out loud huilbui bij desperate housewifes? En een opgezette buik.
    Zo ik ben het weer even kwijt.
    Succes allemaal!

7. unknowable

unknowable Niet meer actief

6 dagen voor NOD een heeeeel licht streepje
    4 dagen voor NOD een licht streepje
    2 dagen voor NOD een iets donkerder streepje
    3 dagen na NOD een donker streepje

8. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    hier nog steeds niks nakkes nada..
    Morgenochtend maar weer testen.. vandaag niet gedaan..

Spannend bij jou!! ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houd..
    haha wel toevallig.. Ben nu ook desperate housewives aan het kijken.
    gisteren moest k ook al huilen toen gabriel de balon los liet om de dood van haar baby te erkennen.. pff man o man ..verder voel ik me psychisch best leeg.. snap het niet hier zit inmiddels op dag 34..

wachten wachten wachten...;)

9. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    @larosa, sjezus bizar 34!
    Jaaaa ik ook bij dat stukje verschrikkelijk. Gister was ik al bij het stuk dat eli de klusjesman doodgaat, helemaal aan het eind zit hij dan bijde begrafenis van dat zelfmoordvrouwtje nou niet normaal snot kweel en tranen. Whuuuuuu!!! Mijn Man svhrok wakker en zegt ben je ongi! Ik zeg neeee whuuu voel me zo naar. Hij zegt heuh schatje is een serie he, is niet echt....whahahahah. Ja wachten is verschrikkelijk ik heb ook echt geeeeen geduld, abnormaal bij mij moet alles nu! Hoe ik dat doe met 4 kids weet ik nog steeds niet whahaha. Ik duim zo voor je ik lees veel mee, maar jij MOET zwanger zijn( en ik ook) beetje obsessief maar hoor.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jeeeee wat spannend haha!
    Ik gisteren ook maar een tweede test gedaan maar nee hoor, niks. Had t al verwacht want voel me echt zo normaal haha! Zit al bijna op dag 50 echt raar joh..!

11. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Eli de klusjes man die ken ik nog niet! sssstt ben pas bij seizoen 2 hoor :p

Meis28 wat verschrikkelijk frustrerend zeg :(
    Hier komen de krampen met vlagen en verwijnen weer net zo snel als ze komen.. wat me nu opvalt is dat me linkertepel brand en vanmiddag vreemd duwend gevoel achter me navel.. niet pijnlijk overigens..

ik ervaar ook sinds een dag of 3 een vreemd tintelend gevoel in me onderbuik..soort van licht zenuwachtige kriebel of hoe dat ook omschreven moet worden..
    Vraag me af of dat onder de zwangere/ex-zwangere ook is gevoeld????

Morgenochtend maar weer testen..

Als ik 14 dagen overtijd ben moet ik de dokter bellen

12. annamar

annamar Niet meer actief

La rosa ik blijf voor je duimen!!
    Heb je alweer getest? dat brandend gevoel ken ik wel, dat heb ik zelf ook af en toe, al voelen mn borsten vooral de laatste dagen echt heel zwaar aan, dat licht tintelend gevoel ken ik zelf niet maar heb dat wel van andere zwangere dames gehoord dus wie weet? ik hoop dat je nu wel snel wat duidelijkheid krijg houd moed! liefs

13. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Nou hier weer niks hoor.. ik weet het niet meer

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Pfff...lastig zeg.. Langs de huisarts toch maar? Of wacht je het nog ff af?

15. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou is we echt raar zeg, heb je geen blaasontsteking las hier ergens dat je later pos kan testen vanwege een blaasontsteking. Geen idee hoor, heb het ook alleen maar hier gelezen.

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Larosa wat vreselijk die onzekerheid...ik blijf je volgen en voor je hopen!

17. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb gemaild met een verloskundige praktijk hier in de buurt en die zeiden het volgende:

wat naar dat je lijf anders doet dan je er van gewend bent. Aan je verhaalt te horen zou je inderdaad denken dat het vaginale bloedverlies Iets te maken zou kunnen hebben met innesteling. Helaas betekent een innesteling niet altijd dat een zwangerschap goed gaat. Je lijf is mogelijk kort zwanger gewest met klachtjes die daar bij passen. Als het vervolgens niet goed gaat voor de verwachtte menstruatie dan blijven testen negatief. Omdat dit ik je hoofd eigenlijk niet past bij hetgeen je verwachtte zie je nog wel eens dat een menstruatie dan vervolgens uitblijft. Soms komt die menstruatie dan op een onverwachts moment alsnog, soms zien we dat vrouwen zomaar een cyclus/menstruatie overslaan..
    Onrustig dus in je hoofd en lijf..
    Afwachten is zoals je huisarts eigenlijk het enig wat je kan doen.
    Sommige vrouwen met een verhaal als het jouwe vinden het fijn een keer bijzonder langs te komen om middels een vaginale echo een keer in de baarmoeder te kijken.
    Mocht dit voor jouw ook zo zijn dan zou ik dinsdag 8oktober een plekje voor je hebben.
    Laat maar weten of je hier gebruik van wilt maken.
    Sterkte even en mocht een niet duidelijk zijn laat het dan vooral weten

Ik ga de gehele volgende week nog even afwachten en anders maak ik een afspraak voor de echo, Mijn zus vertelde dat zij ook weleens een menstruatie had overgeslagen.. Dus wie weet is dat het wel..
    Maar een echootje lijkt me best fijn

18. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    dat heb ik indd ook weleens gelezen. Maar geen blaasontsteking hier..
    Tenminste niet dat ik weet... nooit gehad geloof ik..
    dan heb je pijn bij plassen toch?

19. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Nou dat is toch ook wat.. Zou ik onbewust geaccepteerd hebben dat ik niet zwanger ben? .. want 10 minuten geleden ging ik naar de wc en ben ik ongesteld geworden...

20. annamar

annamar Niet meer actief

fijn eindelijk duidelijkheid in ieder geval op naar de volgende ronde en dan hoop ik dat je een positieve test mag krijgen!

Deel Deze Pagina