Ik vraag me af of hier ook bekende nederlanders op zitten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ha ha die vd oranje afscheiding is echt goed.....
    er zullen heus wel eens bekende nl op dit forum zitten, misschien Silvie wel!

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0

hahahahaha Ik kom niet meer bij!
    Dit is de allerbeste tot nu toe hier!
    En ja ik denk ook dat ik het niet zou geloven, maar wel leuk om over te fantaseren!

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb in 'Ik ook van jou' gespeeld en in de Opera's van Ahoy!

Ben ik dan een BN'er :) ?

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En ik in de Cosmopolitan (met een artikel, niet als vrouw-met-de-slankste-taille, hahahahaha)

5. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    :) Leuk bedacht.

De beroemdheden zullen zeker wel hier tussen zitten maar zeggen toch niks.
    Zei willen graag anoniem blijven.
    Want ze willen het liefst lekker hun zelf zijn en niet de .......
    Nee die blijven lekker verscholen.
    Anders zullen gauw de roddelbladen vol staan ;)
    Nee leuk bedacht maar ze zullen zich echt niet melden ;)

Liefs Lover

P.s. Misschien ben ik er wel 1 maar ja wie zal ik dan zijn :) :) :) ;)

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het interesseert mij eigenlijk niet zo of hier wel of geen bn-ers zitten. Mochten ze er zitten hebben ze groot gelijk om dat NIET kenbaar te maken. Privacy voor alles.

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik ben bij verschillende nieuwsuitzendingen in beeld geweest in 2000. Maar of iemand zich dat nog kan herinneren? Denk het niet.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Gina: Kan het zijn dat ik een geboortekaartje van jou dochter heb zien hangen bij onze verloskundigepraktijk? Want die naam Nona is wel erg apart! Ik woon in de buurt van Venlo :)

9. gemma

gemma Actief lid

2 jun 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    Ik heb aan het programma de bevalling mee gedaan is wel weer 7 jaar geleden. Maar of dat me een bn er maakt denk het niet.Werd toen wel veel op straat aan gesproken iets wat ik me vantevoren nooit gerealiseerd had.

groetjes gemma

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik kom als het goed is in januari op de tv bij het programma de weddingplanner van de eo. een oud collega van mij heeft daar aan mee gedaan. dus als jullie in januari nou allemaal gaan kijken dan ben ik wel een bekende nederlander toch?!?

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was een van de 26 meisjes die de gouden koffer bracht in postcodeloterij miljoenenjacht nederland en duitsland ben ik dan ook bn'er kwam wel vaak op tv :p

12. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Ooh ja, die daar in Amsterdam langs de grachten liepen op die vreselijk hoge laarzen met die pruikjes allemaal op.
    Ik zat toen aan de herengracht op school toen die opnames daar gedaan werden, met Winston
    .

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja het zijn idd vreselijke pruikjes en onwijs hoge hakken, maar het was wel leuk om te doen hoor de opnames voor het programma zelf waren wel in aalsmeer hoor in amsterdam was voor het reclame spotje.

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben op TV geweest in de videoclip van de band van mijn neef... De Jan van Brusselband... Het Theezakje.

Opgenomen in de Tavenu in Waalwijk. Ik was een onderdeel van het publiek... :)

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ikke ook, ben op vakantie op Mallorca met mn zatte kop door Mental Theo geinterviewd... bijna 10 minuten vol in beeld... :oops:

16. vissie26

vissie26 Actief lid

15 sep 2006
    272
    0
    0
    Ik ben een keer tijdens de aftiteling van kopspijkers goed in beeld geweest en een keer opgenomen bij een concert van Belle Perez.

En mijn hubbie is zaterdag naar Borsato geweest en daar wedden tv opnames gemaakt voor eind december. Dan wordt het concert op tv uitgezonden. Ik ga het denk ik wel ff opnemen. Misschien komen mijn hubbie en zijn zus wel op tv...

17. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Grappig zeg, wij zijn in Klussen en Wonen geweest, vorig jaar januari. Het is alweer een tijdje geleden....
    Gelukkig deed mijn man meer het woord, ik ben niet zo'n tv type zeg maar.

Gr

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik ben een paar weken bij motor tv te zien geweest. Dat was ik alweer bijna vergeten, hihi. Dat werd bij ons op de rijschool (en in de bossen van Apeldoorn) opgenomen.

Ik moest een aantal bekende nederlanders helpen bij het uitzoeken van goede motorkleding. Ik heb met ze mee gereden, dingen voorgedaan en de cameraploeg gereden. En natuurlijk lekker lunchen daarna. Ik heb mezelf nog nooit zo vaak op tv gezien!

Ze waren wel leuk hoor, maar als de camera aan ging waren ze heeel anders. Vooral tatum en jennifer. Ook Tygo, Olaf Mol en nog wat anderen waren er. Ze hadden Katja ook gevraagd, maar die was net gepakt voor rijden onder invloed en mocht dus niet haha!

Deel Deze Pagina