Ik vraag me wat af wie weet het?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cynnie1984, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja maar dan heb je altijd nog aasgieren die een hele plantage willen om lekker te verdienen.

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ook niet erg, zolang ze dat maar aan de belasting opgeven.

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vind ook niet dat ze alles dicht moeten gooien hoor! Want "alles wat niet mag doen we lekker toch".
    Precies wat lady daisy zegt, gewoon allemaal 5 plantjes (die wiet roken natuurlijk ;) ik hoef die bende niet) en dan hoeven ze ook niet meer te hangen in die shops en geen illegale praktijken.
    En ja drugs toerisme, ik denk niet dat je dat tegen kan gaan hoor, of ze nou de shops langs de grens dichtgooien of niet...

4. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Coffeeshops kopen het illegaal in bij handelaartjes.

Ik vind het jammer dat ze al die shops gaan sluiten, krijg je alleen maar nog meer gezeik mee. Dan wordt het helemaal een underground gebeuren, met nog meer misdaad.

Ik snap best dat ze last hebben drugstoeristen (maar kom op, welke buitenlandse toerist gaat er niet naar amsterdam voor wiet?), maar ik vind dit niet dé manier.

Zelf rook ik liever een jointje dan dat ik strontlazerus ben, over het algemeen heb je minder last van mensen die stoned zijn, dan bezopen mensen. Vind ik, maar misschien ontketen ik nu wel een hele discussie :)

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee hoor, want ik vind dat je gelijk hebt! :)

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik ben 't ook helemaal met je eens...

Ik denk ook dat wanneer ze de coffeeshops gaan sluiten, dat ze er dan helemáál geen grip meer op hebben.
    Liever 'n goede shop, dan ergens in 'n steegje je wiet moeten halen toch?

Nou blow ik al jaren en jaren niet meer, maar ik blijf een voorstander van het legaliseren van softdrugs.

Deel Deze Pagina