Hier mijn kv van vanmorgen... Streepje kwam al binnen een halve minuut. Maar toch lijkt ie me licht voor 17dpo...? Nu duimen dat dit van een plakbeebje is en niet van een restje hcg van een vmk...!
Ik vind dit een erg mooie test hoor! En te donker voor een restje miskraam. Ik hoop voor je dat het goed mag gaan! Wil je toch feliciteren!
Ze lopen toch op? Dan kan dat nooit van een 'restje' zijn. En ik vind m echt niet te licht voor 17dpo. Gefeliciteerd!
Ik weet nog niet of ze oplopen, gisteren action gedaan en vandaag een kv dus das eigenlijk niet te vergelijken toch? Morgen doe ik weer een action dan kan ik kijken of ie donkerder is dan die van gisteren. Bedankt dames jullie berichtjes doen me goed!
Mijn zus heeft precies hetzelfde gehad, die werd gewoon ongesteld maar was ontzettend misselijk.. Test gedaan en positief! Mijn nichtje is nu 9
Ziet er goed uit hoor meid. Er is geen richtlijn van hoe een test eruit hoort te zien op 17dpo aangezien niet elke vrouw even snel hcg aanmaakt. Ik denk dat ie te donker is voor een vroege miskraam.
Mijn actiontest was ook een stuk lichter dan de kv test. Terwijl ik ze op dezelfde dag heb gedaan met dezelfde urine. Het resultaat zie je hieronder Ik vind het mooie testen meis!
Wauw supermooie test! Gefeliciteerd Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent maar voor nu ben je gewoon hartstikke zwanger
Ik sluit mij aan bij de rest - echt te donker voor een restje hcg van een vroege miskraam. Zwanger! Gefeliciteerd!
Bedankt, super fijn jullie reacties. Ja Marieke ik besef me heel goed dat er heel veel meiden zijn die héél veel over hebben voor deze testen! Alleen omdat ik dus twee dagen best wel gebloed heb (echt als een menstruatie) durf ik toch nog niet echt blij te zijn. Maar door alle reacties krijg ik wel hoop!
Ik bedoelde daarmee dat het vorige week mis zou zijn gegaan, dat ik daarom maandag en dinsdag gebloed heb. Niet dat het een restje zou zijn van mijn vmk in september Weet niet of je dat zo bedoelde? Want ik weet wel dat het geen restje kan zijn van de vmk in september hoor Ben tussendoor ook al weer een keer (echt) ongesteld geweest
Hartstikke duidelijk al hoor, kijk hier maar eens op het forum daar zie ik veel meer tuurtestjes van de kruitvat..deze is echt positief. Gefeliciteerd
Deze is ook van 17dpo, die tuurtestjes zijn soms 8 of 9dpo, haha. Maar idd hij is heel mooi Nu maar hopen dat ie overmorgen nóg wat donkerder is!