De twijfel is pas weg als ik morgen een knaller op de kv heb, maar heb er wel al veel meer vertrouwen in!! Heb ook tegen mijn man gezegd, we moeten gewoon vertrouwen hebben in dit vruchtje en in mijn buik en dan komt het vast goed!! Nog even een foto van het rijtje; van boven naar beneden 16, 17 en 18 dpo.
Dank jullie wel!!!!!! * Heppiedepeppie * Morgen nog een kv en dan stop ik met testen (als die tenminste een knaller geeft). En dan vrijdag de huisarts bellen voor een doorverwijziging naar het zkh (door mijn vorige misgelopen bevalling mag ik nu onder controle bij de gyn ipv de vk) en dan een datum voor een eerste echo plannen. Als het goed is nog voor de kerst!
De twijfel is weer toegeslagen.... Zie niet echt verbetering. En áls er al vooruitgang lijkt te zijn komt dat denk ik alleen doordat die van vandaag nog niet helemaal droog is. Deze deed er ook veel langer over dan die van maandag
Ik vind hem wel donkerder worden hoor .. Moed niet opgeven hij staat er niet voor niets Maar ik weet er alles van de twijfel en onzekerheid Succes ..!! & gefeliciteerd hoor! Waarom doe je geen clearbleu??
Omdat de clearblue wel zwanger 2-3 zal aangeven, maar dan weet ik nog niks Ik twijfel niet of ik zwanger ben (geweest), dat geloof ik wel, maar ik twijfel of het er nog zit... Dus daarom probeer ik streepjes te vergelijken maar dat geeft dus alleen maar stress haha.
Lieve schat, probeer er wat meed vertrouwen in te krijgen. Volgens mij maak je jezelf helemaal gek zo.. je kunt nog 100 testen doen en dan nog weet je niets zeker... Ik gun je zo de blijdschap xxxx
Daar heb je gelijk in. Thnx. Ik moet inderdaad proberen het los te laten, 'en dan zien we wel. Maar da's zó moeilijk! Als ik geen bloedverlies had gehad, en geen vmk in september, dan was ik allang rondedansjes aan het doen en gaten in de lucht aan het springen. Ik ga proberen het hierbij te laten met testen, maar er ligt nog één kv'tje te roepen in mijn nachtkastje haha.
Dit is een prachtige test. Echt, laat die zorgen even los. Het kan altijd misgaan, maar deze test loopt prima op.
Dank jullie wel dames! Manlief en ik hebben elkaar net heel bewust gefeliciteerd met deze nieuwe zwangerschap en hebben afgesproken er vanaf nu gewoon vanuit te gaan dat het goed zit. Positive thinking
Super mooie test, hartstikke zwanger. En ik vind 'm ook een tikkeltje donkerder. Weet je wat het is, de kv testen van tegenwoordig zijn niet meer wat ze waren. Dus je hoeft geen knal test te hebben. Al is dit in mijn ogen wel een knaller hoor, oh kreeg ik maar zo'n testuitslag haha. Het is je ontzettend gegund!
Ik vind het een mooie test!! Gefeliciteerd Ik heb gelezen dat er mensen zijn die testen van kruidvat met zelfde urine hebben gedaan en zelfde tijdstip en dat er zelfs toen heel veel verscil in de 2 testen was. Helaas zijn deze testen niet meer zo goed als ze geweest zijn. De action test van gister is goed opgelopen dus hou je daar aan vast
Ik vind het een mooie test! Gefeliciteerd! Ik heb heel wat kruidvat testen gedaan toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (kon het niet geloven, spontaan na 3 mislukte icsi's) en ze reageren ten eerste niet allemaal hetzelfde. (bijvoorbeeld 3 verschillende streepjes met hetzelfde plasje, deed ik om te testen of er idd verschil in de testen zat). Ten tweede kun je een natte test niet goed met een droge vergelijken, en is mijn ervaring dat ze donkerder zijn ná opdrogen. Ten derde, de manier waarop jouw testen oplopen is precies hetzelfde als het bij mij ging. Dus ik vind het een duidelijk verhaal!
Super bedankt meiden. Echt fijn, dit forum. Wat zouden we zonder moeten Jullie hebben helemaal gelijk. Ga over een uurtje naar de huisarts, even het verhaal uitleggen en verwijzing halen voor het zkh. En dan hopelijk over een week of twee de eerste echo Super bedankt allemaal!!!