Het bloeden was begonnen met een veegje oud bruin bloed, daarna overgegaan op meerdere veegjes rood, en nu weer veranderd naar oud bruin.... Dus nog niet helemaal gestopt maar iig geen vers bloed meer. Morgen maar weer testen..... Zucht.
Wat zijn jullie lief echt super fijn. Test is gelukkig niet lichter geworden. Ook niet donkerder, maar oké. We houden hoop en tellen af tot de 17e! De onderste test, van vandaag dus, was hier overigens nog niet helemaal opgedroogd.
Ziet er nog goed uit. Een bloeding hoeft nog niet gelijk einde verhaal te betekenen, dus ik blijf hopen voor je. Is de bloeding nu over?
Bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook twee dagen voor nod, was licht positief , daarna ben ik gaan bloeden, het was net als of mijn menstruatie was begonnen. Test liep netjes op, en toen ook weer wat minder voor mijn gevoel. Ik was het zat en op van de stress, ik ben naar de ehbo gestapt, en werd meteen geholpen, kreeg een echo maar was niks te zien, maar dat kon ook omdat het misschien te vroeg was, pril zwanger. Uit mijn bloedtest was ik wel zwanger, week later weer bloed prikken hcg ging omhoog, week later helemaal gezakt naar 0. Ik hoop dat het voor jou anders uit pakt. Maar met testen wordt je niet veel duidelijker. Vraag en eis een bloed test, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Ik duim mee, dat alles goed is!
Zo ging het inderdaad ongeveer bij mijn vmk in september ja. Heel klein beetje bloedverlies, 1 dag overtijd getest omdat menstruatie niet doorzette, positief, verderop in de week nog positiever, maar toch gaan bloeden en een vmk. Bloedtest heeft volgens de ha weinig zin omdat er dan een week tussen moet zitten. Volgens haar kan ik beter op de echo wachten.
Onzin, met bloedtest weet je veel eerder waar je aan toe bent. Gewoon aandringen, anders naar de ehbo, heb ik ook gedaan.
Tja de ha had dat voor iemand anders nagevraagd bij het ziekenhuis zei ze, en toen hadden ze in het ziekenhuis gezegd dat er dan een week tussen moet zitten.... Tja, ik vond het ook vreemd maar zo zei ze het.
Misschien heel stom heh, maar komt het niet omdat je beweegt of actief bent, dat je daarom bloedverlies heb, dat hoor je ook wel is, dat sommige door beweging gaan bloeden dat er dan iets knapt ofzo