Helaas vandaag weer wat bloedverlies. Ga woensdag bloed laten prikken en dan vrijdag nog een keer. Assistente van de huisarts snapte er overigens niks van, moest het eerst al overleggen met de arts, toen ik terugbelde zei ze 'ja de labbrief ligt klaar dus je kunt laten prikken', vroeg ik of er dan twee brieven zijn omdat ik natuurlijk twee keer wil laten prikken, nee dat toch niet dus dan moest ik na de eerste keer prikken maar weer opnieuw contact opnemen met de ha. Sjongejonge zeg, ze snapt zelf toch ook wel dat ik aan 1x prikken niks heb?? Pffff moeilijk gedoe allemaal. Ik heb overigens weinig hoop meer gezien ik weer bloed verlies. Maar we gaan het zien....
Doe ik zeker. Morgenochtend eerste keer bloed laten prikken. Geen idee wanneer ik dan de uitslag krijg, hoop dat dat een beetje snel gaat.
Nog bloedverlies gehad..? Nog getest..? (ik ben zo'n achterlijke die toen ikm bloedverlies had bleef testen, daardoor wist ik dat t mis was nog voor ik de bloeduitslag hoorde)
Verlies de hoop niet, maar blijf wel reëel. Ik dacht 2 weken geleden ongesteld te zijn, blijk ik nu toch zwanger.... Dus bloedverlies kan ook ernstig lijken op menstruatie, maar het niet zijn. Sterkte, ik zal duimen en bidden voor je.
Ja vandaag weer heel licht bloedverlies. Wel alleen met afvegen gelukkig. Zowel bruin als rood. Nee niet meer getest en ook geen test meer gekocht. Misschien doe ik dat morgen wel even. Pipo30, echt??? Ik denk eigenlijk niet dat dat hier ook zo werkt hoor. Ik woon in een dorpje, laat bij het gezondheidscentrum (waar ook de apotheek en huisarts enzo zit) bloed prikken maar volgens mij onderzoeken zij het niet zelf maar wordt dat opgestuurd... Maar weet ik niet zeker.
Vanmorgen bloed laten prikken. Kan officieel vrijdag pas bellen voor de uitslag :x Bloed wordt per koerier naar het lab vervoerd, daar dezelfde dag nog bekeken, dan worden de testresultaten naar de aanvragers (lees: huisarts) gestuurd en die heeft dan een dag nodig om het allemaal te verwerken. Maar ik ga mooi morgen eind vd middag bellen hoor. Mag maandag pas voor de tweede keer laten prikken, vrijdag vond de ha echt te vroeg. Morgen een testje doen. Stel nou dat die ineens veel lichter is, dan laat ik geen tweede keer meer bloedprikken. Want ik weet dan toch al dat het mis is.
Rond 6 weken worden veel testen weer lichter. Ik zou eerst de bloedtest afwachten want het kan dus ook zo zijn dat de hcg waardes te hoog zijn. De bloedtest geeft nu de doorslag, het is of laag wat geen goed teken is of heel hoog wat de lichte test kan verklaren.
Helaas meiden. Vanmorgen echo gehad en baarmoeder is alweer helemaal leeg. Enkel nog wat verdikt slijmvlies maar verder helemaal niets meer te zien. Bloed nu ook heel hevig. Weer een vmk dus.... Bedankt allemaal!!