Wat denken jullie? Ik had mezelf beloofd niet te testen maar kon mij niet inhouden met al die kwaaltjes die ik voel... Foto was na een kwartier maar streepje stond er na 10 min al, ben pas 9 dpo.. Zit te shaken
Ik lijk wel iets te zien. Durf je eigenlijk nog niet te feliciteren Hopelijk het weekend een duidelijkere test.
Ik zie hem wel vrij duidelijk... Zoiets had ik bij 10 dpo. Denk zelfs dat cb digitaal het al doet.....Ik hoop voor je dat ie blijft plakken! Duimen! Wanneer ga je nog een keer testen..??
ik zie hem ook, alleen dat hij er na 10 min pas op stond mag je er volgens de bijsluiter niet meer vanuit gaan dat hij positief is. Ben wel benieuwd.....
Thanks iedereen, hoop ook op een knaller en een plakker! En inderdaad mag je na 5 min niet meer aflezen maar ik hoor dat de kruidvat veel trager is geworden en de meeste binnen een kwartier zeggen hier op t forum dus ik hoop het. Lijkt geen indroger te zijn.. Zondag test ik nog eens! Ik hou jullie op de hoogte
Voor diegene die nog nieuwsgierig zijn, dit is mijn cb van vandaag: Geen twijfel over mogelijk vandaag dus 10 dpo!