Goedemorgen dames.. Gisteren cd 32.. tot nu toe laatste maanden langste cyclus 31 dagen na bbz.. getest met de action test.. geen eerste urine helaas.. Ik dacht iets te zien maar waars wil ik het gewoon te graag zien.. Bij de bbz test ik ook vrij laat pas positief.. Gistermiddag een kruidvat 2v5 gedaan en toen weggegaan.. onderstaand resultaat (zie tweede bericht).. negatief lijkt me maar vage roze vlekken Daarom zou ik graag jullie mening willen horen.. Dankjewel alvast
Lieve mama, Druppels een wat water op de kruitvat tedt. 2 druppels of drie. Dan trekt al het roze vlekkerige weg. Blijft daar een duidelijke streepje dan kan je test positief zijn . Ik hoor het graag ! Ben wel benieuwd!!!
Dat heb ik gister gedaan toen we terugkwamen. Test was toen allang opgedroogd.. zat een paar uur tussen.. dom eigenlijk.. De test blijft zo.. Bij action testen ook nog eens paar druppels gedaan gister
Lievemama dan zou ik nog een test doen.zo is die moeilijk te beoordelen. Hoeveel ik toch denk waarom zijn die vlekken roze??? Ben benieuwd naar je andere test!
zoals ik het zie zijn beide testen helaas negatief. De roze vlekken komen denk ik door ophoping van urine gecombineerd met dat spul wat de controlelijn roze kleurt, vlekken van urine ophoping zijn vaker voorbij gekomen