Sorry hoor Laesie maar die reactie kan gewoon niet Als je aandacht te kort komt, prima! Maar laat de andere meiden hier wel in hun waarde en een beetje respect voor een ander kan ook geen kwaad....
Oh wauw.. jij durft! Heb hier wel ff melding van gemaakt. Dit doe je toch niet? On-topic: je bent te vroeg.
Dit is meer een reactie die ik van een puber zou verwachten! Het spijt mij zeer, maar dit is meer dan alleen respectloos. En verwacht jij respect terug? Ik geef je geen kans op deze manier. Sorry! Daarbij is je foto erg wazig en kan ik er niet goed uithalen of er een streepje staat
Wow wat heftig laesie.. Ik hoop dat wanneer het echt zo ver is en jullie een kleine krijgen, Jullie je kind andere normen en waarden meegeven.. Maar ben je nog jong ofzo? Dit klinkt namelijk allemaal als een boos pubertje
Zo Auw! Dit kun je niet maken zeg! Je kwetst de ander met zo'n opmerking. Ik denk dat je gewoon antwoord wilt op je vraag. . Maar op deze manier gaat dat niet lukken.
Oei dat gaat echt te ver... Je moest je de ogen uit je kop schamen! Eerlijk waar denk na voordat je wat zegt! En het bevestigt inderdaad wel met wat voor persoon we te maken hebben hier. Bah. Zoek het uit met je test. Zie dat het verwijdert is door beheer, super!
Hahah idd jammer Maar je fotokwaliteit is bagger, net als je houding.. Maar ik denk dat je zwanger bent hoor! Gefeliciteerd.. Als ik zo om mij heen kijk is het een meisje
ik weet niet wat je geschreven heb, maar ik denk naar aanleiding van je foto dat je hartstikke zwanger bent misschien al verder dan jij denkt, misschien zelf naar aanleiding van de overduidelijke streep dat je een drie of vierling krijgt, allemaal huilbaby's (ja sorry ik zie het aan het streepje) je krijgt in elk geval 2 meisjes dus ik ben het eens met @sija ik wens je heel veel succes met je mama en papa inlichten en ik hoop dat je de opvoeding van jou kinderen beter gaat doen als de opvoeding die je zelf heb gekregen
jammer ik weet ook niet wat er stond, maar op andere afgaande iets waardeloos. Net zoals de foto en de reacties van laesie. Je bent de eerste met een positieve test op 6 dpo. Not... ik zie niets