Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Marsje, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    ben Marsje 22 jaar uit Limburg.
    Ik ben nu 32 weken zwanger van ons eerste kindje. Tot nu toe heb ik een goede zwangerschap en nu ook maar hopen dat het zo blijft tot ik beval hé. :)

Op 27 weken zwangerschap is mijn mama plots overleden aan een hartaanval. Ze werd eigenlijk meter van ons kleintje. Op 22 december heeft mijn vriend haar dood aangetroffen in bad. Ze was die dag juist op mijn zusje haar kleintje aan het letten, gelukkig lag ze in bed toen mama gestorven was. Mijn vriend en mijn tante zijn mij komen halen op het werk om het slechte nieuws te brengen. Mijn wereld stortte gewoon in. Van die dag ben ik ook niet meer gaan werken omdat ik haar bijne elke dag zag voorbij wandelen in de stad en ze dan altijd even binnen sprong om goeiedag te zeggen.
    Ze hebben mij de eerste dagen kalmeeringsmiddelen moeten geven omdat ik er zo onderuit aan het gaan was. Ik heb dagen dat ik het nog niet kan geloven dat ze er niet meer is maar ik heb ook dagen dat ik het er weer enorm moeilijk mee heb. Vooral omdat het nu ook de laatste weken zijn begint het weer even moeilijk te worden omdat het pijn doet dat ze nooit ons kleintje zal kunnen vastnemen. Ze was nu al heel fier op de komst van haar tweede kleinkind ook al was het er nog niet. We hebben mama haar naam wel het geboortekaartje laten staan omdat ze toch meter wou worden van ons kleintje.
    We hebben achter haar naam een roosje laten zetten. Mijn zusje wordt nu meter en mijn vriend zijn broer peter. Het is het laatste wat je kan doen voor haar. Ons kleintje zal de oma nooit kennen, maar we zullen zeker vertellen wat voor een prachtvrouw dat ze was. :cry:

Gelukkig heb ik nog wel wat werk te doen met de doopsuiker en alles voor het kleintje klaar maken zodat ik mijn gedachten toch nog even kan verzetten, ook al weet ik dat ik het nog heel moeilijk ga krijgen ons kindje zal geen liefde te kort komen. ;)

Groetjes uit Limburg

2. judibi

judibi Bekend lid

welkom hier :D mijn condoleances met je verlies...wat akelig, he, dat vreugde en verdriet zo tegenover elkaar kunnen staan. ik wens je veel sterkte met het verwerken en natuurlijk een hele mooie bevalling :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Welkom hier!

Vreselijk zeg, zo jong je moeder al moeten missen. Veel sterkte met dit verlies.

Zou je je posts niet meer in een kleurtje willen doen? Lijkt misschien gezellig maar als iedereen het gaat doen is het circus er niks bij ;)

Groetjes Elmo (moderator)

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en nog gecondoleerd met het grote verlies van je moeder.

Wat vreselijk dat je dit moet mee maken net nu je ook nog zwanger bent en dat je ook graag wilt genieten.

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Liefs wolly

5. Niet meer actief

Welkom en nog gecondoleerd met het verlies van je moeder..
    Onwaarschijnlijk hoe dicht leven en dood bij elkaar liggen..

Sterkte

Deel Deze Pagina