Ik waai bijna mijn bed uit!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama092013, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Nee,wel cementen palen maar het hout is finaal afgebroken!

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Heb zelf ook geen oog dicht gedaan, ben zo ontzettend moe nu. De hele nacht heb ik vanalles horen klapperen, dingen om horen vallen in de buurt. 't Ging er heftig aan toe.

3. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Onze schutting heeft onze buurman van de andere kant vanacht vast gezet met palen ben benieuwd.... En er liggen hier grote dakplaten in de tuin... Hoop dat het snel minder word.. Manlief zit op de weg met lege trailer hoop dat hij snel thuis is.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het waait behoorlijk hard durf niet eens naar buiten maar moet straks nog net mijn vergeten spullentjes halen oeps
    denk vriendlief er maar op af sturen:)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik hoop eigenlijk dat onze schutting eruit waait, dan moet man er wel wat aan gaan doen aangezien ik al een jaar zeur dat het er niet meer uit ziet:D

6. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Whahahaha ik zal proberen om wat wind jouw kant op te sturen :p

7. Metire

Metire Niet meer actief

bahh het waait echt hard, had al niet zo'n zin in vanavond maar nu heb ik al helemaal geen zin meer om uit huis te gaan.. ;)

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Pff ik moest vanmorgen op de scooter naar mn werk.. Werd zo naar de andere weghelft geblazen! En dan die regen er ook nog bij.. Lekker hoor..

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.713
    2.517
    113
    Hier waaide het ook enorm. Het hekwerk was omgewaaid en de trampoline danste door de tuin.

Deel Deze Pagina