Me83, ik heb eigenlijk altijd wel afscheiding. Dus geen idee of er ooit slijm bij zit. Erg lastig. En we zien het vanzelf wel
bootje... ja dat heb ik ook maar hoorde van andere members dat als het meer doorzichtig en rekbaar word dat je ei er aan komt.. zeg maar het vruchtbare afscheiding.. ik lette er ook nooit op maar nu ik van alles lees valt het me wel eens op..miss een tip
Me83, bedankt voor de tip. Gister had ik wel tijdens het douche wat slijm merkte ik. En als het goed is had ik gister ook m'n ei.
Oei Bo0tjeee: was is te onduidelijk?? De dokter zei dus na de bloedafname dat ik een verhoogd LH hormoon had. Dit hormoon is er vlak VOOR of vlak NA de eisprong. Omdat ik buikpijn had woensdag, had ik een ovulatietest gedaan toen. Die was zo goed als positief. Een ovulatietest werkt ook met datzelfde LH hormoon. Gisteren was deze terug negatief. Mijn eisprong is dus door. Ik geef mijn temperaturen in in Fertility Friend. Daar zie je aan je hogere temperaturen en cervixslijm of je een eisprong hebt gehad. Fertility friend maakt er dan zo een mooi kruis door. Ik kreeg dat kruis dus maandag. Dus waarschijnlijk was mijn eisprong juist door toen ik bij de dokter bloed had laten afnemen. Mijn NOD (niet-ongestelde dag) is nu 14 dagen na mijn eisprong. Ik neem de datum van Fertility Friend. Dus 18 april + 14 dagen = 02/05. Iets vroeger dan de hierboven vermelde 04/05! Hopelijk is alles zo een beetje duidelijker Liefs
Bo0tjeee: dat slijm... Bij mij is dat dus echt rekbaar wit (zoals eiwit dat je uit je ei haalt voordat je er iets mee doet). Je kunt er lange draden mee trekken. Echt centimeters. Ik heb dan echt dagen een 'nat' gevoel. Bij mij was er zelfs heeeeeeeel lichte spotting... Dus... Veel plezier... Liefs
Zoals jullie zien in m'n onderschrift heb ik m'n pendel antwoord gehad van Hanna. In mei zwanger van een jongen
Oh Bo0tjeee: hoe leuk. Ik heb ook een pb naar hanna gestuurd maar ik heb nog steeds niets terug gehad Goed weekend allemaal!!
Dikkelke, en volgens Kim11 wordt het in mei een meisje Ik heb nog meerdere pb's gestuurd, maar niet van alles reactie.
ik heb er ook 1 van hanna.. van de rest nog niks terug gehad.. ben benieuwd of het uitkomt haahah. ik las ergens da tiemand lichte spotting had tijdens een ei???? ik heb namelijk van de week een paar keer met afvegen wat lichte spotting gehad maar weet niet of het met een ei te maken heb?? graag wat meer uitleg daarover
Ik dacht juist dat je dit kon hebben met je innesteling?! Ik heb die morgen (als het überhaupt gebeurd natuurlijk, haha). Ik mag de 5e testen, maar denk dat ik gewoon lekker wacht tot een week erna, mocht er dan nog geen menstruatie zijn dan eventueel wel testen Ik heb niet een heel hoog verwachtingspatroon na de 1e cyclus e.d.
ja dacht ik ook. maar lees wel vaker dat het met je eisprong komt.. dat hoop ik dan maar.. dan kan het best raak wezen.. maar ook wel jammer want vaak als ik spotting heb vrij ik niet..voel me dan niet echt schoon ... en onder de douche kan wel maar niet om zwanger te worden denk ik hahah
En als je nou vlak voor je het gaat doen even doucht? Dan voel je je een stuk schoner denk ik en heb je er minder last van tijdens de werkelijke daad Ik heb trouwens dé babykamer gevonden. Ben er helemaal verliefd op!!! Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Capri Wit Hoogglans | Babypark
ja dat kan ook.. mooie kamer btw.. zeker heel leuk! wil je ook met rood en zwart? of alleen de meubeltjes? vind het een mooie warme uitstraling zo
Ik vond het hele geheel van de kamer zeer schattig. En de meubels zoo gaaf door de hoogglans. Dat roze ruitje achtig iets op de muur is ook erg gaaf, maar dat zal in mijn huisje toch wel anders worden. Het valt me trouwens wel op dat m'n borsten groter zijn geworden de afgelopen tijd. ...
wat is spotting eigenlijk precies? ik heb nu en dan wel wat roze verlies, maar ik weet niet of dat spotting is... hier gaat het allemaal zijn gangetje. ff zegt dat ik afgelopen vrijdag een eisprong heb gehad...maar ik ben er niet zeker van. heb niks gemerkt. geen buikpijn en geen vruchtbaar slijm. ja mijn temp was hoger, maar ik was later met temperaturen, het was warm in de slaapkamer en ik had gedroomd. 3 dagen tevoren nog geklust, dus dat zou moeten kunnen! we wachten af... hoe is het met jullie allemaal?
Even domweg van een site gekopieerd voor je Meiden kunnen tussen hun menstruaties door opeens bloed verliezen. · Gaat het om veel bloed dan heet dit een doorbraakbloeding. Gaat het slechts om wat druppels dan heet het spotting. Verder gaat alles goed hoor Jij ook maar succes met afwachten
Goedemorgen dames, Hier een druk weekend gehad. Veel geverfd in ons huis. Ben ook van de trap gevallen...staartbeen en scheenbeen gekneusd en serieus blauw Ik zit vandaag op 8 dpo. Mijn temperatuur deed vanmorgen heel raar. 0.8 ° naar beneden. Je moet mijn kaartje eens zien. Heel vreemd. Iemand een idee hoe dit kan? Liefs... En ik heb nog steeds geen antwoord voor mijn pendels (3 pb's gestuurd)
Oeh! Dikkelke, voorzichtig joh! Beterschap dan maar! En wat een gek kaartje, gekke sprongen maakt 'ie.
Bo0tjeee: Mooie babykamer. Daar zit ik op het moment nog niet echt naar te kijken. Als ik een kamer voorbij zie komen bedenk ik wel of ik hem mooi vind (en dus zou willen kopen mochten we zwanger zijn). Roeska123: Spannend, we wachten geduldig af Dikkelke: Auw, dat klinkt erg vervelend. Beterschap! Ik heb geen ervaring met temperaturen, dus ik kan je niet helpen bij je temperatuurdip. Hier wachten we nog even af. Na 11 dagen ongi (niet vreemd met 125 dagen aan cyclus) gaan we weer beginnen met ovutesten in de hoop een ei te vinden. Mss koninginnedag wel of rond mijn verjaardag op 10 mei Verder ontzettend last van hooikoorts Gisteren ontzettend benauwd, na iedere hap eten moest ik naar lucht happen, een loopneus en veel niezen en van die rode, waterige oogjes