Ja, ik vond het ook raar hoe mijn temperatuur deed. Heb zelfs 2 x gemeten want ik dacht dat ik mis gekeken had. Nu...ik wil nog niet te veel hopen maar zoals gewoonlijk heb ik t internet weer wat zitten afspeuren en het ZOU, maar ik zeg echt ZOU een innestelingsdip KUNNEN zijn. Stel je voor... Nu, dan moet zowiezo morgen de temperatuur weer omhoog. Mira: ik duim voor je dat je nu een kortere cyclus hebt en dat je ovu testjes helpen! Roeska: ook ik wacht mee af. Mijn NOD is normaal gezien volgende week maandag! Liefs...
Dikkelke: Ik ga voor je duimen dat het een innestelingsdip is!!! Zou zo super leuk zijn! Wat die cyclus betreft: Ik heb mijn banner nu op 40 dagen gezet, gezien de lengte van mijn ongi en het gemiddelde aantal dagen tussen einde ongi/eisprong en eisprong/NOD. De tijd zal het ons leren
Zeg dames, hebben jullie lang op antwoord moeten wachten van de pendelaars?? Ja, ik ben es benieuwd of het een innestelingsdip is. Zou wel toeval moeten zijn. Want zijn alleen 2 dagen voor ES nog 'stout' geweest . Maar t kan he! Mira, als mijn MS doorkomen, ga ik terug mijn teunisbloemcapsules innemen voor de cyclus te verkorten. Liefs...
Ik heb over het algemeen niet lang moeten wachten, ik schat (weet het niet precies meer) binnen 4 dagen reactie. Nu heb ik op het moment nog een pendel uit staan (als ik het zo mag noemen) maar zij wilde graag ook mijn achternaam dus heb daarna weer gereageerd met achternaam en door de paasdagen heeft het wat langer geduurd. Hoe lang wacht je al dan?
Ik wacht op een paar reacties nu al een paar weken. Dus ik heb er 2 terug gehad en wacht er nog op 4 ofzo.
bo0tjeee: Naar wie heb jij allemaal PB gestuurd? Een aantal hebben nu een pendelstop (Gimena oa). Ik wil eigenlijk me nog meer laten pendelen, maar op het forumonderdeel hierover kan ik niet veel vinden (lees; niet iedereen heeft echt aangegeven dat ze pendelen of een pendelstop hebben...) Ik heb zelf pendels van Hanna1974 en Gimena. Ik wacht op het moment op een pendel van Kinderwens2011.
Hoi, Ik heb op 19/4 pb'tjes gestuurd naar Proudmom, Hanna en Kinderwens 2011. Ik ben zo nieuwsgierig...
ik heb ook naar gimena gestuurt en naar kinderwens en allwoman (ook een stop) die van hannah kreeg ik binnen een week de reactie dus vrij snel... de rest nog niks.. die kim11 kan ik nergens vinden.. ook niet bij pendel forum.. hier nog steeds wachten..julllie zijn ook aardig aant wachten geloof ik? mira beterschap met je hooikoorts.. erg vervelend..
@dikkelke.. jeetje zeg ..auww!!! gelukkig nu ipv als je zwanger ben.. beterschap!!en doe voorzichtig!!
Me83, Kim pendelt heel soms voor wat mensen, niet voor iedereen. Ik kwam haar in een topic tegen waar ik ook mee klets.
Dag dames, Tis hier zo stilletjes. Mijn temperatuur was vamorgen terug hoog. Mijn kaartje heeft nu dus echt een V-vorm. Maandag 36,9 Dinsdag 36,1 Woensdag 36,9 Heel erg vreemd... Liefs
ja zeker vreemd.. hoop op roze!!!,, hier nog steeds op het wachtbankje.. krijg nu wel weer pukkels en vette huid.. maar ja dat kan van alles betekenen haha.. dus nog wachten en wachten en wachten.. als ik ergens een hekel aan heb..... zeker stilletjes hier.. maar ik zeg maar zo.. geen nieuws is goed nieuws toch??
ohh okee nee ik niet.. eerst kreeg ik ze zomaar maar toen kwam eindelijk me ongi.. en nu heb ik het weer terwijl ik ongeveer ergens dit weekend of begin volgende week ongi moet worden.. op zich niet heel erg als ik wel weer ongi word want dan heb ik iig een vast cyclus..dus das ook niet erg. dan moet de volgende ronde wel goed komen nu nog even wachten