Oke, een normale cyclus is ook wel fijn, en zeker handig met het bereken van alle vruchtbare dagen e.d. Hier zou ik rond 5 mei m'n menstruatie moeten krijgen.
Mag ik mee op het wachtbankje? 20 februari mijn laatste menstruatie (dmv primoluut) en ik wacht nog steeds op de volgende *frustrating*
zeker frustrerend zeg.. bah.. ik vond 65 dagen al veel.. sommige hier in andere topics zitten op bijna 100 dagen.. pfff.. hoop dat he snel op gang komt meis!!!
Dan ben ik verwend zeker met m'n 1e keer na de pil-menstruatie gelijk een cyclus van 30 dagen. Is kijken of dat zo blijft. Me83, wij liggen vrij dicht bij elkaar he
Goedemorgen dames, Vandaag 10 dpo. Vanmorgen ging mijn temperatuur nog een beetje omhoog...naar 37,0. Nod is maandag 02/05!! Wie weet toch...ik voel nochtans niets echt abnormaals. Beetje krampen in de buik en moe. Maar die vermoeidheid is er omdat ik slecht slaap doordat ik moeilijk kan liggen met mijn gekneusd staartbeen. Liefs... En allemaal VEEL SUCCES!
Zullen we een lijstje maken??? Ik zal beginnen: De B staat voor België Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 02/05 Vul maar aan!
De B staat voor België De NL staat voor Nederland Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 02/05 bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD 05/05 Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? verwacht rond 20 mei Vul maar aan! --------------------- Aangevuld met mijn gegevens. Ik heb mijn leeftijd vast veranderd naar 26, 10 mei ben ik namelijk jarig Mijn NOD is niet helemaal bekend, maar gezien de lengte van mijn ongi en gemiddelde tijd tussen ongi/eisprong en eisprong/NOD verwacht ik rond de 20e mei, maar met mijn vorige cyclus van 125 dagen kan het vanalles worden
mijn temperatuur is nu toch ook echt gestegen. mijn NOD? Géén idee haha! moet ik maar even afwachten. volgens ff had ik vrijdag een ei, maar ik denk dat het later was. want ik heb de laatse dagen steeds wat scherpe buikpijn en hoofdpijn. ook was ik gisteravond misselijk... dus ik denk dat iknu ook op het wachtbankje kan
Hello dames, hier hetzelfde: Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 02/05 bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD 05/05 Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? verwacht rond 20 mei Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD werd verwacht rond 27/04 Ik had voor mijn pilgebruik een regelmatige cyclus van om en bij de 28 dagen, nu heb ik dus daarop berekend. Uiteraard weet ik dat dit langer kan duren. Ik kan vandaag wel huilen, voel me wat down, weet niet waarom?! Groetjes en veel succes allemaal!
Kimmytje, hopen dat je je snel beter voelt. Denk dat het door je verandering van hormonen je je soms wel is zo voelt. Ik heb het soms ook. Of is dat gewoon het vrouw-wezen zijn Roeska, hopen dat het een innesteling was! Ik hoop er ook zo op, maar heb niet heel veel gemerkt, dus ben bang van niet.
Yeap! Nog iemand van ons Belgenlandje! Vind dit zo een leuke site! Ik hoop het ook! Misschien heeft dit te maken met het vrouw-zijn maar heb nog nooit zulke emo-schommelingen gehad... Hoogstwaarschijnlijk heeft het stoppen met de pil weer een echte vrouw van me gemaakt!
Ja Kimmytje: ik ken het gevoel. Ook ik had voor mijn pil een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Maar ja, je ziet het he...al 56 dagen vandaag!! Tis omdat ik heb bloed laten trekken dat ik weet dat ik nu wel een ES heb gehad... Ontpillen, tis me wat! Liefs
Ook ik had voor de pil (die heb ik 7 jaar geslikt) een regelmatige cyclus van 30 dagen. Helaas de eerste ronde, tijdens het ontpillen, 125 dagen moeten wachten... Het is me wat
hallo meiden , wat erge situatie allemaal , ik zit ook in de zelfde situatie heb sins januari geen menstuatie meer en wacht nog steets der op heb wel opwekende kuur gekregen ook niks dus ik wacht af morgen naar de gyn dan weet ik meer wat er is met mijn :> heel veel sterkte meiden
Niet leuk vind ik dat... Logisch toch dat we duidelijkheid willen? Mira, 125 dagen?! Meisje toch Ben je al naar de gyné geweest? Liefs
Kimmytje: Nee, nog niet. Ik wil deze ronde even afwachten. Mocht die weer ontzettend lang zijn wil ik toch even langs de HA. Heb wel wat meer vraagjes aan hem/haar (ligt eraan bij welke van de 2 ik terecht kan )