ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Veel succes hoor! En ik hoop echt dat deze ronde normaal verloopt! Of nog beter, eindigt in een zwangerschap! :)

2. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dat hopen we allemaal natuurlijk voor iedereen. Zwanger raken :)

3. Kimmytje

Absoluut! Ik gun het iedereen van harte! :)

4. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 02/05
    bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD 05/05
    Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? verwacht rond 20 mei
    Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD werd verwacht rond 27/04
    Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10/2010 - NOD ?? (werd verwacht 20/02)

:)

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hallo dames!

ik ben al 2 dagen zóóó moe!! en hoofdpijn. paracetamol helpt maar even, en dan komt het gewoon weer. en brandende ogen van de moeheid, zwaar hoofd. mmm raar allemaal weer...
    net gelezen op google dat het wel tekenen van een zwangerschap zouden kunnen zijn :)

lastig als je niet precies weet wanneer er een eisprong is.

spannend! maar ik ga nog maar nergens van uit. zou al te mooi zijn!

succes jullie allemaal met wachten!

6. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 02/05
    bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD 05/05
    Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? verwacht rond 20 mei
    Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD werd verwacht rond 27/04
    Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10/2010 - NOD ?? (werd verwacht 20/02)
    Roeska123 (NL) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 18/12/2010 - NOD rondom 6 mei??

7. Kimmytje

Ook voor jou, veel succes Roeska! :)

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    :D Ik ben wel de jongste he, hahahahaha.

Roeska, nu maar hopen dat het dan ook een zwangerschap is.

Mijn collega was al 12 weken zwanger voor ze het uberhaupt wist, haha. Ze heeft totaal geen last ergens van gehad, ook geen misselijkheid enzo. Dus het verschilt zooooo per persoon.

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik heb zojuist zwangerschaps testen, dipsticks, besteld :) 10 stuks, dan kan ik er even tegen aan, haha.
    Ik wil helemaal niet ongesteld worden!!! ,haha

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    bo0tjeee: Goed voorbereid hoor. Hoewel ik denk dat ik mijn ei al heb gehad zou ik ook graag even testen. Ik voel vanalles, maar denk dat het niks is. Al een week lang last van mijn rechterheup en sinds paar dagen ook links, maar verder alleen de gewoonlijke steekjes en krampjes ;)

11. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    haha Bo0tjee! hopen dat je aan 1 genoeg hebt!

ik voel ook telkens steekjes in mijn onderbuik. lastig hoor die onzekerheid. ik durf ook nog niet te testen. misschien maak ik mezelf wel weer gek. maar die barstende koppijn komt toch érgens vandaan...

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik heb de laatste dag een gezwollen buik. Maar dat kunnen ook m'n darmen zijn door obstipatie.

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ook zoiets vaags. Ik heb opeens erg gevoelige tepels. Heb al gegoogled, kan zijn dat je zwanger bent, maar ook dat je ongesteld moet worden, maar normaal heb ik dat niet.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik voel ook zoveel, maar vertrouw niks meer... Alles kan zowel slaan op ongi als op zwangerschap. Gewoon afwachten dus :(

15. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb sinds een paar dagen wat pijn in mijn onderbuik. vooral als ik ga liggen. linker of rechterzij maakt niet uit. het trekt nogal. het doet niet echt heel zeer, maar het is eerder wat vervelend. sinds gister is het echt wat erger en aanweziger.

lastig he die onzekerheid...

fijne zondag iedereen!

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Precies, alles kan slaan op komende menstruatie, of zwangerschap. En dan had ik me voorgenomen pas de 12e ofzo te testen. Pfff... ik zou het het liefste nu nog doen, maar denk niet dat ik dan überhaupt al wat kan zien op die test als die calculatoren zeggen dat je pas de 5e kan testen.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Erg vervelend dat alles zo op elkaar lijkt. Kon dat niet anders? Bijvoorbeeld ongi = erge buikpijn over de hele onderbuik, eisprong = pijn bij de eierstokken en zwanger = kotsmisselijk. Dan zou het een stuk makkelijker zijn om alles te herkennen ;)

Even een egoberichtje (bij deze al sorry voor de details): Ik was net op het toilet, dacht even kijken naar het slijm. Ik gepakt, was erg veel, glibberig troebel wit - geel en kon het cm lang uitrekken zonder dat het verbrak (nogmaals sorry voor deze details). Klopt het nu dat ik binnenkort eisprong heb? Ik heb er meteen een ovutestje op gegooid, maar niet echt een duidelijke streep. Vanmiddag nog een keer doen, want meestal test ik pas tussen 15.00 - 17.00 uur. Verder al dagen last van kleine steekjes links en rechts in mijn onderbuik en een zeurend gevoel over de gehele breedte van mijn onderbuik (net als bij ongi ;)).

Vandaag is mijn moeder jarig, dus vanavond even op visite. Heb haar net al even gebeld en we mogen ook nog mee komen eten ook :D Gezellige avond dus. Daarna maar even klussen voor de zekerheid ;)
    Morgen met mijn neefje en nichtje een dagje weg zodat mijn hoogzwangere schoonzus een dag rust heeft. Lekker naar een speeltuin en tussen de middag pannenkoeken eten bij mijn moeder en zusje :D Zin in!!!

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, dat zou best een eisprong kunnen zijn :) Vanmiddag nog maar een testje dan!

Gefeliciteerd met je moeder! Klinkt als een gezellige avond :)
    En morgen met je neefje en nichtje weg, kan je vast oefenen, hahaha.

Hier nog steeds pijnlijke tepels, voel het nu ook wel als er niet eens aangezeten wordt. Een map ertegenaan (met een stapel tillen) is helemaal niet fijn. Blegh!

Ben het eens dat de symptomen van ongi en zwanger wat verschillender moeten zijn. Ik heb nooit pijn in m'n borsten o.i.d. gehad als ik ongesteld moet worden, maar dat kan zonder pil natuurlijk anders zijn.
    Nu ik ben gestopt met de pil lijken ze namelijk ook groter. Is dat dus omdat ik ben gestopt met de pil, of om een andere reden? Is allemaal zo lekker vaag!!!!

19. me83

me83 Niet meer actief

ook hier lees ik een hoop spannende dingen.. ik duim voor roze..

hier dacht ik dat ik afgelopen zat ongi moest worden.. heb geen idee maar er is nog niks dus alles is mogelijk.. verder geen buikpijn oid .. alleen maar honger ahahah

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Me83, nog niet een testje gedaan dan???

Deel Deze Pagina