ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, bij mij is dat een gewoonte geworden... de thermometer ligt langs mij op t nachtkastje. ' s morgens als de wekker afloopt, 20 sec en dan biept hij al.

Zo had ik al snel door dat ik geen ES kreeg vorige cyclus. En toen ik mijn ES wel kreeg, zag je dat ook mooi in de cyclus.

Ik vind het goed om te doen maar je bent er dan wel iedere dag mee bezig natuurlijk.

Binnen 8 dagen begin ik aan de ovu testjes...

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Mss als ik over een tijdje steeds geen eisprong kan vinden met ovutesten ik dan toch op het tempen overstap, maar nu met school en stage is het nog te rommelig voor mij. Ik ben bijna afgestudeerd en hoop dat wat meer regelmaat ik mijn leven te krijgen. Dan zou het mss wel kunnen.

3. me83

me83 Niet meer actief

bootje jammer zeg.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen!!

op naar een nieuw mooi ei bootje en dikkelke

mira hoop dat je ei in aantocht is!!! word tijd voor roze!!

hier nog niks.. denk dat ik dit weekend ongi moet worden maar heb al beetje buikpijn en minder afscheiding dan normaal dus deze ronde denk ik niet raak.. maar als ik ongi word deze dagen heb ik iig wel een vast cyclus weer dus dat is ook wel fijn dan!! kan ik ovu testjes bestellen:D

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja is wel jammer hoor. Je hoopt er zo op he. En ik dacht dat het wel zo kon zijn omdat m'n borsten groter zijn en wat pijnlijker afgelopen dagen. Ach..
    NIeuwe ronde, nieuwe kansen.

5. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo0tje: de moed nog niet opgeven he. Geen bloed geeft moed!!

Wie weet toch nog...een late innesteling is ook altijd mogelijk he!

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, dat is ook mogelijk. Maar volgens mij is het niets joh ;) Volgende maand beter. M'n pendel zegt ook mei, dus aankomende cyclus ;)

7. me83

me83 Niet meer actief

ik zou als je over een dag of 2 nog niet ongi ben nog een testje wagen... tis tenslotte wel al mei he bootje;)..alles is mogelijk:D

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja klopt, maar als ik nu zwanger zou zijn moet je rekenen vanaf je laatste menstruatie en die was op 5 april begonnen tot de 9e, dus dan is het april ;)

En ik denk dat als ik volgende week nog geen menstruatie zie ik nog ff een testje waag.
    Dikkelke, lekker aan het tempen. Misschien ook wel een idee voor mij.
    Waaraan kan je ongeveer zien wat je ei is? Als je temp daalt??

9. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bo0tjeee:

Kijk eens naar mijn kaartje van vorige cyclus.

Waar het rode kruis stond is de eisprong.

Het probleem met temperaturen is, dat je pas weet dat je een eisprong hebt gehad, als hij al voorbij is.

Dan stijgt de temperatuur namelijk.

Je ziet dat ook in mijn cyclus.

En ja, hoor, sinds vanmorgen terug aan het tempen. 36,7. Ik ben eens benieuwd of ik deze maand sneller een eisprong ga hebben. Ik ben alvast goed bezig met mijn teunisbloemcapsules.

Liefs...

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hmm... als je er telkens na bent, heeft het toch geen zin om te tempen? Dan ben je te laat elke keer.
    En ik zie wel joh of ik ongesteld wordt of niet. Volgende week nog een testje eraan wagen.

11. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ja, geen enkele zin is ook niet waar he...zo krijg je zicht in je cyclus...bij mij daalt de temperatuur eventjes voor de eisprong...

En dat zie je ook in mijn cyclus.

Om daarna terug te stijgen. Ik ben blij dat ik dat doe... de combinatie temperaturen en slijmmethode geeft echt wel een duidelijk beeld van het vrouwelijk lichaam :p

12. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. ja mijn pendels zeggen zwanger in juni.. maar wel bevrucht in mei.. dus volgende ei !! ben benieuwd

@all. nou hier ongi geworden vandaag dus deze keer niet raak maar wel een nette cyclus van 27 dagen!! ben ik ook erg blij mee..

nieuwe ronde nieuwe kansen!!:D

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Me83, dat is een nette cyclus. Dat is ook wel fijn.
    Hier nog geen ongi. Dus 3 dagen overtijd. Als er volgende week nog niets is ga ik een testje doen.

Voorlopig kan ik amper lopen. Heb gister keihard m'n kleine teen (op blote voeten) tegen de poot van het bed gestoten. Nagel half los en bloeden. Heb 20 minuten gekoeld en er een pleister op gedaan met zalfgaas zodat het niet vast plakt. Doet onwijs pijn en kan er amper op steunen. Verschrikkelijk! :(

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Vandaag 5 dagen overtijd en nog is een testje gewaagd. Echt maar 1 streep hoor. Dus moet echt binnenkort die rode duivel ontvangen.

15. Snoopy85

Snoopy85 Lid

3 mei 2011
    8
    0
    0
    Vorige week na 7 maanden weer ongesteld geworden..
    Yippieee :)

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    bo0tjeee: Wat jammer meid, op naar je ongi en dan de volgende ronde in!!!

Snoopy85: Jeej! Wat fijn. Op naar de volgende ronde, met een posi test natuurlijk ;)

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Snoopy, wat fijn zeg!
    Mira, hoe is het nu met jou?

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hier aan het balen. Vriendlief heeft net te horen gekregen dat zijn contract aan het einde van de maand niet wordt verlengd. Helemaal kut dus! Zeker nu we ook hier mee bezig zijn en ik volgende maand aan m'n rijbewijs wilde beginnen. Hopen dat hij snel werk heeft, anders wordt het allemaal erg krap!

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bo0tjeee: Jeetje, wat een vervelend bericht zeg. Vooral nu jullie zwanger willen worden. Ik ga duimen voor jullie dat je vriend snel een andere baan kan vinden. Zit hij in een sector waar je makkelijk aan een baan kan komen? Ik hoop het voor jullie!

Hier gaat het wel goed. Gisteren moederdag gevierd bij mijn schoonmoeder (bij mijn moeder doen we dat bij haar verjaardag is, was 2 mei jarig ;)). Was erg gezellig.
    Qua kwaaltjes moet ik zeggen dat ik sinds 2 a 3 dagen nergens meer last van heb, geen last van mijn onderbuik, geen krampjes of zeurend gevoel. Niks meer. Voel me weer 'normaal'. Of ik een eisprong heb gehad weet ik niet, de ovutesten gaven niks aan. Dus ik wacht gewoon af, we klussen gerelmatig en hopen het beste.

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Zeker erg vervelend. Net al wat sollicitatie's eruit gedaan, dus we zien wel.

Deel Deze Pagina