Oei Bo0tjeeee, ik hoop voor hem vlug positief nieuws. Ik ken het gevoel. Wij kregen hier in oktober 2010 te horen dat ons bedrijf verkocht ging worden. Onzekerheid alom voor al de bediendes. En dat op het moment dat wij een huis aan het zoeken waren om te kopen en aan kindjes begonnen te denken. Ondertussen, 6 maand verder zijn wij overgekocht. Alle bediendes en arbeiders zijn mogen blijven, wij hebben een huis gekocht (al 3 maanden geleden ingehuisd) en we zijn bezig voor een kindje. Positief denken!!! Al begrijp ik de frustraties. Hier ondertussen terug dag 7 van de cyclus. Veel succes allemaal. Bo0tjeee: was dit jouw 2de cyclus??
Uhm, nee 1e volgens mij. Eerst m'n pil ongesteldheid, toen na 30 dagen natuurlijke ongesteldheid en nu 5 dagen overtijd.
Hey meiden, mag ik hier even een vraag stellen? vanwege het onderwerp zie ik dat er meer meiden hebben moeten wachten op hun eerste menstruatie.. Ik ben 12 maart gestopt met mijn anticonceptie (nuvaring) en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Dit is de 9de week. Toen ik de eerste keer stopte (2009) met de nuvaring, was ik binnen 4 weken ongesteld en binnen 3 maanden zwanger. Ben met een keizersnee bevallen. Mijn dochter is inmiddels 11 maanden en we wilden wel weer voor een kindje gaan, maar ik word dus maar niet ongesteld. Wie heeft dit meer gehad? En kan een kwaal als bijv PCO zich ook later ontwikkelen? Ben een beetje ongerust. Heb al teunisbloemolie gebruikt, maar levert nog niets op....
Hoi Seol, meerdere meiden hier hebben lange tijd moeten wachten op de eerste normale menstruatie na de pil. Sommige zelfs een aantal maanden. Dit is vrij normaal, maar na een tijd kan je gewoon bij je huisarts advies vragen. Wacht het nog even af! Ik heb na m'n pil-menstruatie een cyclus van 30 dagen gehad en nu ben ik 5 dagen overtijd voor m'n menstruatie en niet zwanger. Dus gewoon afwachten, je lichaam moet weer een beetje z'n eigen ritme leren kennen. Dat komt vanzelf!
@bo0tjeee, balen van je vriend! ik hoop dat hij snel weer werk heeft. het kan ook niet op een slechter moment he! mijn vriend heeft zo om 10 uur een sollicitatie, wordt hij niet aangenomen staat ook hij weer op straat... @me83, jammer dat je test negatief was...ik hoop dat hij gauw positief is! @dikkelke, veel succes in de volgende ronde! hier terug van even weggeweest. ik schreef de laatste keer dat ik steeds buikpijn had. nu, dat is er nog steeds. zaterdagnacht was het zo erg dat ik er niet van kon slapen. intussen 2 testen negatief... ik ben net bij de ha geweest. ze heeft me zeer grondig onderzocht. mijn darmen waren goed, geen blaasontsteking, geen baarmoederontsteking en helaas geen zwangerschap...(urinetest bij de ha) ze heeft me nu doorgestuurd voor een inwendige echo, dus die zal ik van de week wel krijgen. ik hoop dat ze iets vinden, want dit is ook niks... ik hou jullie op de hoogte!
Roeska, wat vervelend zeg dat je zo'n last van je buik hebt. Werk jij wel? Vervelend he die ontslagen.
Roeska: Ik hoop voor je dat ze snel iets vinden. Dit is echt niet leuk!!! Laat je het even weten wat het was, dan duim ik voor goed nieuws.
nee inderdaad, dit is echt niet leuk... nee ik werk niet. ik ben helaas 100% afgekeurd in 2007. dus tijd zat hier om er veel over na te denken over kindjes en zwanger zijn/worden. morgenmiddag hoop ik een tijd voor de echo te hebben. mocht er iets aan de hand zijn, dan neemt het ziekenhuis direct de behandeling over.
Oei bo0tjeee: als je het zo bekijkt zit ook ik nog in ronde 1 Ik ga het lijstje uppen met de rondes. Is misschien duidelijker!! Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10 - NOD ??? (werd verwacht 20/02) Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD ??? (werd verwacht 27/04) bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD 05/05 Roeska123 (NL) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 18/12 - NOD 06/05 Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? (verwacht 20/05) Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 30/05 (ronde 1)
Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10 - NOD ??? (werd verwacht 20/02) Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD ??? (werd verwacht 27/04) bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD ??? (werd verwacht 05/05) (ronde 1) Roeska123 (NL) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 18/12 - NOD 06/05 Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? (verwacht 20/05) Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 30/05 (ronde 1)
Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10 - NOD ??? (werd verwacht 20/02) Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD ??? (werd verwacht 27/04) bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD ??? (werd verwacht 05/05) (ronde 1) Roeska123 (NL) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 18/12 - NOD 06/05 Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? (verwacht 20/05) (ronde 1) Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 30/05 (ronde 1)
Allemaal ronde 1 Zeg, een zeer genante vraag....hoe herkennen jullie het verschil tussen sperma en vruchtbaar slijm??
Dikkelke: Uhm... Geen idee eigenlijk... Nou dames, ik heb net een ovu-testje gedaan en voor mijn doen is de streep een stuk duidelijker en donkerder. Heb er foto's van gemaakt, staan in bij mijn foto's. De foto is genomen ongeveer 10 - 15 min na dippen. Normaal heb ik altijd een licht streepje dat dan super licht wordt als het op gaat drogen. Nu deze streep Hij is nog niet positief, maar ik hoop dat het beter wordt. Zou ik volgende de testjes dan eindelijk een ei krijgen???
Hij wordt al steeds donkerder he Mira! Toppie. En ik weet het verschil trouwens ook niet tussen sperma en vruchtbaar slijm, whahahha, moest erg hard lachen toen ik het las. Iedereen heeft hier "vieze" verhalen, maar het is allemaal dood normaal.
bo0tjeee: Fijn dat jij het ook ziet Geeft me weer wat hoop. Hiervoor heb ik vanaf 21 april al getest met ovu-testen en allemaal hetzelfde als de eerste paar testen, bijna niks dus. Vandaag een totale verrassing, maar wel leuk op mijn verjaardag Idd, maar zo vies is het niet. Een menselijk lichaam werkt nu eenmaal zo Hoort er allemaal bij!
Mira, ja fijn hoor dat je wat gaat zien. Denk niet dat het al donker genoeg is, maar er zit vooruitgang in Ben je jarig!!!???? GEFELICITEERD!!!
Bo0tjeee: Nee, is zeker nog niet donker genoeg, moet even donker zijn als de teststreep en dat is nog niet. Dus we testen nog ff door en klussen voor de zekerheid de komende tijd extra Ja, vandaag jarig. Dus je begrijpt dat mijn dag niet meer stuk kan na die test Ik heb een superverjaardag met een extra cadeautje van mijn man vanavond hihi
Hihi, eigenlijk niet, maar ik had dan ook gevraagd om een BEVRUCHT eitje, en niet om zaadjes EDIT: Ik had hem gesmst dat hij zich aan zijn belofte moet gaan houden (hij had namelijk gezegd dat hij dat wel wilde geven). Smst hij net terug dat hij dat wel wil doen vanavond Komt goed dus
Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10 - NOD ??? (werd verwacht 20/02) Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD ??? (werd verwacht 27/04) bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD ??? (werd verwacht 05/05) (ronde 1) Roeska123 (NL) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 18/12 - NOD onbekend (ronde 2) Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? (verwacht 20/05) (ronde 1) Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 30/05 (ronde 1)