nou me ongi is weer zo goed als voorbij... heerlijk.. dus start ronde 2! mira ,, ook hier gefeliciteerd!!! @bootje.. jammer zeg.. nou hoop dan maar dat je snel ongi word en op kan naar een nieuw vers ei!!
Dames, ik wil even laten weten dat op mijn verjaardag, om 20.50 uur mijn petekindje geboren is met 40 weken en 3 dagen. Het is een meisje met de naam Nienke. Ze woog 3500 gram en moeder en kind maken het goed. We zijn net langs geweest en het is een super schattig meisje. Ik ben zo blij Zo, dat wilde ik even kwijt
Dikkelke: Het doet me zeker iets. Ik ben met een big smile in slaap gevallen en zo ook weer wakker geworden. Zo speciaal. Heb mijn schoonzus ook wel 3x gefeliciteerd ofzo. Ze maakte al de grap dat we volgend jaar mijn verjaardag maar bij hen moesten vieren, dan kon ik het samen met mijn petekindje doen Ik ben echt een trotse peettante
Ik kan niet wachten tot zaterdag! Dan heb ik een reunie met mijn vriendinnen van het zappybaby forum. We tellen al allemaal lang af. Van 2009 of 2010. Om zwanger te raken, te stoppen met de pil, naar de bevalling.... Ondertussen zijn er 6 beebjes geboren, 5 dames zwanger, 6 dames aan t oefenen en 3 aan t aftellen naar de pilstop!! Ik kan niet wachten!!
Dikkelke: Dat klinkt erg gezellig. Veel plezier alvast! Me: Bedankt voor je felicitatie. Idd, wij nu nog Maar ik heb er alle vertrouwen in
Mira, gefeliciteerd! Zo raar, heb dit vanmorgen ook al gepost en opeens is het weg?! :S Ik heb gister m'n verjaardag bij m'n opa en oma gevierd. Dit omdat mijn oma niet in de lift durft, en ik 13 hoog woon. Oma, opa, moeder & vriend en broertje & vriendin waren er. Feestje was erg gezellig. Schoenen gekregen, 2 sets armbanden en een roze minilaptop! Echt zoooooo lief!! Verder nog geen rode vlag...
Dikkelke: Ik heb het idee dat hij niet meer zo donker is als gister of even donker. Vond het lastig vergelijken aangezien de vorige al goed opgedroogd is en deze nog niet echt. Dus echt super donker of donkerder is deze nog niet
Neeee! ik ben morgen jarig. Maar dan kon er niemand, hahah. Dus vandaar Mira, lastig hoor die ovu testen.