ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
  2. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hihi, dank je Roeska!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    bo0tjeee: Nu echt, gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik heb mijn handtekening even veranderd, de banner weggehaald (werd er een beetje down van :() en een optellende banner gemaakt aangezien ik echt geen idee heb hoe mijn cyclus nu is :(

4. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. gefeliciteerd!!! maak r een mooie dag van!:D

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb bericht gekregen van de echo. 31 mei pas.....
    direct de huisarts gebeld, ze proberen hem te vervroegen maar ze vonden het geen spoed.

beetje balen hier...:(

6. me83

me83 Niet meer actief

zeker balen roeska... hopelijk kan je sneller!! dat wachten is niks.. succes!! ik duim voor een snelle afspraak

7. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jeetje Roeska, dat is nog een paar weken wachten :(
    Hopelijk kunnen ze het toch vervroegen (mss een afspraak die wegvalt?)

Dames die jarig zijn (geweest), gefeliciteerd nog! :)

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een vruchtbaarheidsonderzoek. Ik moet nog bellen voor een afspraak, dat ga ik morgen doen. Ik heb geen idee wat me te wachten staat. Iemand die me iets kan vertellen daarover?

8. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Alles ok?

Gisteren zei ik tegen mijn verloofde dat ik abnormaal ben. Zoveel goesting man. Ik ben dat niet meer gewoon door al die jaren aan de pil te zijn geweest.

Hij vond da helemaal niet erg!! :D

Ik ben eens benieuwd. Sinds vanmorgen een natter gevoel. Straks starten met de ovu testen. Ik ben eens benieuwd of we deze keer een normalere cyclus gaan hebben!

Liefs!!

9. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dikkelke, inderdaad hopen dat het nu gaat zoals het moet!

ik heb net contact gehad met de doktersassistente. ze konden de afspraak niet voor mijn vervroegen helaas. het enige wat ze konden is als er iemand uitvalt, dat ze dan mij bellen.

maar ja, dan kan ik 31 mei heen, maar 6 juni heb ik ook al een afspraak staan bij voortplantingsgeneeskunde...krijg ik zeker dan een dubbele echo. nou ja, ze zullen beiden naar andere dingen kijken denk ik.

fijne dag allemaal!

10. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat het niet vervroegd kan worden.

Jouw cyclus doet wel raar he...constant die schommelingen. Pff, daar wordt je echt radeloos van!

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Op naar een knallende ovu-test :D

Roeska: Jammer dat het niet vervroegd kon worden. Zal vast vervelend zijn om te moeten wachten nu...

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Pfff... ik ben nou al 10 dagen overtijd. Van mij mag er best wat komen nu!!!

13. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @bo0tjeee, 10 dagen alweer! hopen dat er snel iets komt, en het zou het mooist zijn als het roze is natuurlijk!

hier is mijn buikpijn redelijk weggezakt.
    ook nog geen spoor van een menstruatie en ik zit inmiddels al weer op dag 40...
    eigenlijk mag het van mij ook wel zo lang mogelijk wegblijven, des te meer kans op hulp in het ziekenhuis denk ik.
    da's raar, dan is het ineens de omgekeerde wereld haha!

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hihi, hopen op hulp Roeska. Roze wordt het niet hoor, heb al 2 testen gedaan en daar kwam niets uit.
    We wachten braaf af... Wat namen jullie nu in om de menstruatie sneller te krijgen?

15. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb teunisbloemcapsules geslikt (geen resultaat denk ik) en ik slik monnikspeper, al een paar maand en zoals bekend geen regelmatige menstruatie.

ik weet het niet of dit allemaal wel helpt, ook al staat op de verpakking dat het de hormoonhuishouding reguleert. daarbij komt ook dat ik het allemaal flink aan de prijzige kant vind...
    kruidvat Vitaal zwanger (meen ik) slik ik wel.

16. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem ook teunisbloem...of het helpt gaan we snel weten...

Ondertussen op dag 13 vandaag. Ovu test kleurde een beetje...gisteren nog niets.

K heb nu ook wat licht zeurende buikpijn links.

Ik verwacht normaal (in het geval van een normale cyclus) mijn ES dinsdag.

Gisteren te horen gekregen dat mijn vriendin 9 weken zwanger is. K was er niet goed van. T was toeval, ze waren eigenlijk niet aan het proberen :)

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoow, dikkelke. Wel leuk voor die vriendin, maar op dat nieuws zit jij natuurlijk niet te wachten. Is vaak bij mensen die het niet proberen die zo zwanger zijn!

18. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Dag meiden,

Wat fijn dat hier een forum voor is! Ik voelde me al een beetje eenzaam tussen alle normale cyclussen/zwangeren etc!

Ik ben 29 en we willen graag een 1e kindje.
    In september 2009 ben ik van de prikpil naar de gewone pil overgestapt en op 4 januari 2011 gestopt met de pil. Nu...bijna 5 maanden later nog steeds niet ongesteld. Ik word er ontzettend onzeker van. Heb al tig testen gedaan!

In het begin 'Etos Zwanger Worden' geslikt maar sinds 3 maanden alleen foliumzuur en verder niets.' Tussendoor wel veel last van slijm in alle kleuren van de regenboog bruin/rood/roze. Oh ja, bijna 4 kilo aangekomen en veel last van pukkels :(

Sinda 4 mei ben ik begonnen met tempen maar daar word ik nog niet veel wijzer van. Ben nog niet bij de huisarts geweest want je hoort hier en daar dat je 6 maanden moet wachten voor ze actie ondernemen. Mijn moeder heeft voor mij 2 miskramen gehad en bij haar duurde het ook erg lang voor ze zwanger raakte. Ik heb ook altijd wel een voorgevoel gehad dat het misschien niet zo makkelijk zou gaan.

Sorry...'t is een heel verhaal geworden maar ik wilde graag mijn hart luchten!

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi Maybebaby, wat lastig zeg. En vervelend dat je moeder miskramen heeft gehad. Dat wil natuurlijk niet perse zeggen dat jij ze ook zal krijgen he! Ik zou binnenkort wel naar de huisarts gaan, snap dat je er gek van wordt. Ik ben 11 dagen overtijd, en na testjes, niet zwanger. En daar wordt ik al gek van!

Leuk dat je mee komt kletsen. Veel succes.

20. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Maybebaby: welkom. Hopelijk snel meer info.

Ik temp ook, en heb een eerste cyclus achter de rug gehad van 60 dagen!

Nu zit ik op dag 14 vandaag. Ik verwacht morgen mijn ES.

Vanaf vanmorgen vruchtbaar slijm gespot.

Gisteren was t ventje te moe, en ik dus enorm humeurig :x

Ik ben benieuwd naar mijn ovu test vanavond!

Deel Deze Pagina