ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hihi, kop op Dikkelke.

2. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Donderdagmorgen naar de huisarts...ben erg benieuwd wat hij zal zeggen. Misschien bloedprikken?

3. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    hallo meiden ik ben 5dec gestopt met de pil en 1keer ongesteld geworden hierna niet meer,ik slik sinds anderhalve week monnikspeper en vittotaal zit teunisbloemolie lijzaadolie en vis olie in schijnt ook te helpen dus ben benieuwd ik ben zelf 11jaar aan de pil geweest dus weet nu niet of ik al naar de huisarts moet gaan, want willen ook graag een kindje.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou dames, daar ben ik dan weer na een weekend scouting (mijn man en ik zijn leiding bij een gemengde scouting groep van kinderen tussen de 7 en 10 jaar). Erg druk, dus ik ben behoorlijk moe. Vandaag ook drukke dag gehad, maar wel met een lichtpuntje: Ik heb roze gespot, dus ik wordt ongi denk ik. Heb er een tampon in gedaan maar nog niet gekeken hoeveel het was, dus vandaag mss dag 1 van de 2e ronde :D Na die eerste ronde van 125 dagen is dit echt super :D

5. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mira, denk er aan dat je ook roze kunt hebben bij een eventuele eisprong he!

Mrdam: enjoy the club. Hopelijk snel uitslag voor je.

Maybebaby82: misschien idd bloedtrekken. Bij mij gaf dat heel veel info toen.

En Bo0tjeee: nog altijd geen nieuws...

Sinds gisteren enorm zeurende buikpijn en ook mooi rekbaar slijm.

Ovu test was gisteren vrij mooi gekleurd maar nog niet positief.

Maar we hebben toch goed ons best gedaan.

Vandaag is dag 15.

Ik denk dat de ES morgen gaat volgen. Allez ik hoop er op. Dan zou dat wijzen op een cyclus van 30 dagen!! Of langer he :p in t beste geval!

Liefs

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, hier nog geen nieuws. Geen roze gespot en geen zwangerschap zover ik weet na 2 testen.

Mira, klinkt goed!!
    Dikkelke, succes!

7. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help...

Ik ga dood denk ik...

Zo een krampen...joeng joeng...

En pijn dat dat eitje gisteren deed bij de xxx. Vreselijk...Nu ja, tis voor de goei zaak he!

Liefs

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Ik lees net je laatste post en ik denk: 'Ik lag gisteren ook bijna krom van de pijn in bed!!!' De pijn komt en gaat, vanmorgen nog gevoeld, dus ik ga straks voor de zekerheid nog even een testje doen. Zondag nog gedaan en weer zoals normaal super licht. Mss toch een eisprong... Nu weet ik het helemaal niet meer :(

9. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis dat...ik weet dat er heel vrouwen zijn die lichte spotting hebben bij hun ES.

Oh Mira, dan zitten we misschien gelijk :D

Veel succes in ieder geval. Laat het weten he!

10. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, k was nog vergeten te vertellen dat we zaterdag date hadden met de dames van het zappybaby forum

Zo leuk. Zo veel beebjes...ik zat echt letterlijk tussen de maxi cosi's in.

Dus laat die babyvibes maar komen!!!

En iedereen vertelde dat ik zo gewoon was met de beebjes om te gaan.

Ikke zo fier! :D

Er was er eentje bij dat bleef maar huilen...ik heb hem toen gepakt en t was gedaan...sinds toen heeft hij niet anders gedaan als de hele tijd naar mij gekeken *smelt*

11. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hallo dames,

Ik vind het heel fijn om jullie berichtjes te lezen, dus denk ik ga eens mee kletsen.
    Volgende maand gaan mijn vriend en ik trouwen en we dachten achhhh we stoppen in augustus wel een keer met de pil.

Vorige maand kwam ik er plotseling achter dat ik zwanger was, terwijl gewoon aan de pil was enkel door vakantie een beetje gerommeld... jeetje heb me nog nooit zo gevoeld.
    Helaas van korte duur maar dit geeft wel een nieuwsgierig gevoel, dit wil ik echt meemaken! dus we hebben besloten om gelijk te stoppen met de pil.
    30 april ongi geworden nog in ritme van de pil (denk ik.)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nooit heb verdiept in zwanger worden maar vind het nu helemaal geweldig, vind erg leerzaam om jullie verhalen te lezen en wie weet zelf ook nog bij te dragen.
    Zit vol vragen maar dat komt allemaal wel wanneer ik iets verder ben en "ontpilt"etc... vind deze "zoektocht"in ieder geval al een avontuur opzich... ben wel bang dat het mij misschien te veel mee bezig gaat houden!

We zullen zien!

12. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah trouw je volgende maand? Wanneer? Ikke ook, op 11/6!

Jammer dat het vorige keer niet meezat. Ik duim voor je!

In ieder geval welkom!

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    #373 Mira85, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Dikkelke: Ik heb net een testje gedaan (ovutest) en hem in mijn album gezet. Ik vind het best wel tegen positief aan :D Dus dan zou het mijn eisprong best wel kunnen zijn!!!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wil namelijk zo graag iets positiefs zien dat ik dingen ga zien die er niet zijn :(

Lilipower: Welkom!!!

14. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Wij trouwen 24 juni! Waar ga je trouwen? Hoelang zijn jullie bij elkaar?
    Ik verwacht zeker niet om dan al zwanger te zijn maarja je hoort wel eens een uitzondering.
    Aan de ene kant hoop ik die uitzondering te zijn en aan de andere kant ook weer niet... klinkt heel debiel... valt gelijk zo op als je op je bruiloft niets drinkt!
    We wachten af tot aan het einde van de maand, hopelijk ben ik snel klaar met "ontpillen" want blijkt nu toch dat we kindjes kunnen maken nu moet alleen nog blijven zitten!

15. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan trouwen in Heers...belgisch limburg. Wij zijn in augustus 11 jaar samen en sinds februari gestopt met de pil :D

Mira, ziet er goed uit. Zo zag mijne er gisteren ook ongeveer uit :D

Je weet wat te doen he!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Dan zou ik ongeveer 1 dag op je achterlopen, denk je dat? Heb nog steeds van die irritante steekjes in mijn buik. Had het gisteren in bed proberen uit te leggen aan mijn man alsof iemand in mijn buik aan het knijpen is, soms lijkt het op kramp, soms een zeurende pijn. Ik weet niet wat het is, we zien het vanzelf wel...

17. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    #377 dikkelke, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Bij mij waren het vanmorgen echt alsof ze met naalden staken... Gisteren had ik wel een zeurende pijn.

De pijn trekt stilaan weg nu. Wel nog enorm veel slijm. Daar kan ik echt niet langs kijken.

Baarmoedermond staat ook open dus wie weet is er 1tje door geraakt!!

Nu 14 daagjes geduld he, al is dat niet mijn sterkste kant.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Succes met wachten dan maar... Dan ga ik voor je duimen :D

Hier nog even naar het slijm gekeken. Dat was echt niet zoals iedereen omschrijft. Dat heb ik 2 weekjes geleden al gehad, van die draden. Nu alleen wat slijm, maar ik kan er met geen mogelijkheid draden van trekken.

19. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmmm, vreemd.

Hier echt draden....centimeters lang. Echt net zoals je bijna eiwit van eigeel scheid.

Ik vrees dan dat je toch maar alleen gaat kunnen afwachten!

Ik duim voor je!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Ik gun het je, dus ga alleen maar verder *Ziet Dikkelke steeds kleiner en kleiner worden als ze verder weg loopt...* Dan zie ik vanzelf wanneer het voor mij komt. Is geen ongi, aangezien ik nog steeds geen rood/bruin meer gezien heb sinds gisterenmiddag...

Deel Deze Pagina