Nee hoor, ik kijk om en roep dat je me moet volgen!!!! We gaan nu met z'n 2 op dat wachtbankje zitten!!
Ik heb een gedichtje voor op t kaartje te schrijven als ik positief test... Hopelijk snel... Vinden jullie het iets? Een plusje staat hier niet, Maar het is een 2de streepje dat je ziet. Je weet waarschijnlijk wel wat dit wilt zeggen, ik denk niet dat ik het nog moet uitleggen. Nog 9 maanden geduld zonder huilen en flesjes geven, want dan begint voor u ook een heel nieuw leven. Wat ik je nu zou willen vragen, wil jij voor de rest van je leven zorg voor me dragen? Want ik vind het o zo fijn, dat JIJ die zorgzame papa voor mij zal zijn. Ik weet het, Je bent misschien wat verrast. Maar pak mijn mama nu maar eens goed vast. Getekend, Het stemmetje in mamas buik. Dit krijgt de papa dan samen met een fopspeen, een rompertje en mutsje met de tekst 'daddy's biggest fan' en een buikband voor mij met de tekst 'daddy's biggest fan'.
Dikkelke: Erg mooi! Ik denk dat je man/vriend dit erg mooi zal vinden. (Kijk je nog wel even naar het gebruik van je en u? Even kiezen, staat namelijk 1 keer u tussen en de t bij wilt mag eraf in de 3e zin. Sorry, maar het viel me op) Ik hoop dat je deze tekst snel kunt gaan gebruiken
Wat een mooi gedicht, Dikkelke! Alleen als je positief test, duurt de zwangerschap nog maar 8 maanden...
Wat een leuk gedichtje! Ik hoop dat we hier snel de reactie van de vader horen! Nog even geduld... al is wachten ook niet echt mijn hobby
Zeg dames Eigenlijk duurt ze dan nog 36 weken!! En Mira, bij ons wordt er wel wilT gebruikt!! Maar toch bedankt!!! Vind het wel grappig, mij zo op mijn plaats zetten
Dikkelke: Ja, varianten in taal heb je natuurlijk ook nog. Lekker doen wat je zelf wil hoor Heb er altijd een handje van om mensen daarop te wijzen (kan het ook niet uitstaan als ik zelf iets verkeerd typ ) Beetje perfectionistisch en automatisme aangezien mijn man dyslectisch is en zijn eigen fouten dus niet ziet
M'n collegatje blijft er op aandringen dat ik nog een zwangerschapstest zou moeten doen. Maar heb een test een dag voor de NOD gedaan en 3 dagen erna nog een test. Beide negatief. Lijkt mij dat ik gewoon op m'n menstruatie moet wachten, wat denken jullie?????? Ik ga zo twijfelen zo.
Hoelang ben je nu na je NOD? Wachten is zo moeilijk! Toen mijn zus zwanger probeerde te worden wachte ze altijd 7 dagen naar NOD voor ze de eerste test deed om te veel teleurstelling te voorkomen.... Geen idee of ik dat vol zou houden!
Hier sinds gisteren geen pijntjes meer gevoeld, dus ik denk dat ik gisteren toch mijn eisprong had. Vanmiddag doe ik nog een ovutest om te kijken of hij lichter is en dan is het wachten denk ik
AARGH! Ik word gek: net naar toilet geweest en weer rood/bruin bij het afvegen. Is het dan toch ongi??? Ik snap er echt niks meer van Ik krijg nu gewoon buikpijn weer (spanning???). Bah, ik ben hier echt zo klaar mee. Ik wil het nu weten, eisprong of ongi?!
Hier gisteren een mooie positieve ovu test...vanmorgen ook nog donker maar IETS lichter dan gisteren... Ik zal de foto onder mijn profiel zetten maar de streepjes zijn lichter nu ze uitgedroogd zijn!! Gisteren echt heel donker!! Liefs Mira...zeg, zo vervelend.
bo0tjeee: Wat vervelend dat je nog niets weet... Hier weet ik het even niet meer. Voel me ook niet echt lekker, af en toe voel ik 'iets' in mijn buik en ik ben wat niezerig (mss een verkoudheid in aantocht?). We zien het wel weer... Wachten dus
Uhm, Ja, 10 of 11 dagen geleden. Moest even nadenken hoor. Het lijkt me zo zinloos om weer te testen, aangezien het zo negatief was. Wacht gewoon nog ff af.
Jeetje meid, dat je dat vol kan houden... heel knap van je! Hoor het graag als je weer een testje hebt gedaan of als er ontwikkelingen zijn!
Bo0tjeee: hoe frustrerend zeg... Hier vanmorgen een lichte verhoging van de temperatuur. + 0,2 °. Normaal zal die morgen nog wel wat hoger zijn. Mijn NOD staat nu op 01/06! En Mira85: hoe is t ermee? Kimmytje: hoe is t met jou? Je al even niet meer gehoord... Update lijstje: Wollywell (NL) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 16/10 - NOD ??? (werd verwacht 20/02) Kimmytje (B) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 26/03 - NOD ??? (werd verwacht 27/04) bo0tjeee (NL) - 20 jaar - 1e kindje - stop pil 01/03 - NOD ??? (werd verwacht 05/05) (ronde 1) Roeska123 (NL) - 28 jaar - 1e kindje - stop pil 18/12 - NOD 06/05 Mira85 (NL) - 26 jaar - 1e kindje - stop pil 02/12 - NOD ??? (verwacht 20/05) (ronde 1) Dikkelke (B) - 29 jaar - 1e kindje - stop pil 27/02 - NOD 01/06 (ronde 1) __________________