ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Hier nog steeds geen ongi en vanmorgen geen roze/rood/bruin verloren, maar wel voel ik steeds iets in mijn buik (ik noem het altijd 'mijn buik is aanwezig!'). Dus ik weet het nog niet. In een ander topic al een lijstje gezet met de dingen die ik gemerkt/gezien heb de laatste tijd. Daarop kreeg ik als advies om tot het weekend te wachten en dan toch eens een testje te wagen. Zal het lijstje zo eens opzoeken en hier posten, kunnen jullie ook jullie mening geven ;)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier dat lijstje dat ik bedoelde ;) Gisteren gepost.

Ik zal eens even alles op een rijtje zetten van de afgelopen tijd:
    - vanaf 22 april ovu-testen gedaan, eigenlijk alleen lichte streepjes die nog lichter opdroogden, geen goede duidelijke streep.
    - ongeveer 2- 2,5 weken geleden vruchtbaar slijm gespot (kon er echt draden van maken, was wel wat gelig van kleur dus niet echt doorzichtig :() verder geen krampen of pijntjes in de buik.
    - vorige week (ik dacht donderdag) zwangerschapstest gedaan omdat ik dat gewoon wilde uitsluiten.
    - afgelopen weekend, tijdens het kamp, 's ochtends veel last van mijn buik (krampjes, soms redelijk pijnlijk) die naarmate de dag vorderde weer verdwenen (tenminste niet gevoeld, maar was ook hele dag druk bezig met de kids). Helaas geen ovu-testen kunnen doen :(
    - zondag ovu-test gedaan, geen duidelijke streep. Wat pijntjes de hele dag door.
    - eergisteren tijdens afvegen roze/rood/bruin gespot. Tampon in gedaan (dacht aan ongi) maar bleek maar beetje te zijn geweest. Voor de zekerheid toch tampon ingedaan voor de nacht. Veel last van mijn buik (kramp en pijn rechtsonder in mijn buik).
    - gisteren bleek er geen ongi te zijn geweest. Geen tampon ingedaan en hele dag geen roze/rood/bruin te zien. Opnieuw veel last van mijn buik (krampen en pijn op een specifieke plaats in mijn buik, rechtsonder). Ook geen vruchtbaar slijm te bekennen...
    - vanmorgen tijdens afvegen weer roze/rood/bruin... Erg weinig last van pijntjes, de normale dingen voel ik wel in mijn buik. Net opnieuw ovu-test gedaan naar mijn idee lichter dan die van gisteren. (Zo ff foto's maken en in mijn album gooien ;))

Zo zag het er gisteren dus uit. Vandaag dus nog geen bloedverlies gehad (het is natuurlijk nog ochtend, dus kan later vandaag ook nog). Ik heb dus nog steeds geen idee...

3. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, ik begin toch ook te twijfelen hoor. Wie weet heb je een innestelingsbloeding gehad?

Ik zou toch ook nog eens testen als ik jou was! Oh, ik duim zo voor je!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Bedankt dat je even gelezen hebt. Ik weet na al die weken en dingen die ik gezien en gevoeld heb niet meer wat ik moet denken en voelen. Ik ga echt twijfelen aan mezelf. Heb ik echt wel vruchtbaar slijm gehad, waren die ovu-testen wel zo licht, heb ik iets niet gevoeld wat ik wel zou moeten voelen. Pfff, ik weet het gewoon even niet meer...

Van het weekend ga ik een testje doen, als ik nog niet ongi ben. Vind het nu wel erg spannend...

5. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Zit hier gewoon met zenuwen, zelfs beetje radeloosheid :( Ik weet het ff niet meer!!! Wat zou ik nu graag bij mijn manneke zijn...

7. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei sorry, k heb precies je hoofd wat op hol doen slaan. Was mijn bedoeling niet. Sorry.

Probeer er toch maar kalm onder te blijven. Anders is de ontgoocheling des te groter moest het zijn.

Wist je trouwens dat ovu testen ook licht pos blijven als je zwanger bent??

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Geen sorry nodig! Komt niet door jou hoor, mijn eigen gedachten slaan ook op hol door alles wat ik hier lees op het forum. Dat van die ovu-testen wist ik. Heb altijd lichte testen gehad, nooit echt witte test of een knal test. Probeer er gewoon niet te veel aan te denken, maar dat gaat zo slecht op het moment :( *Probeert een paar keer diep adem te halen en rust te vinden*

9. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij waren de ovu testen echt wit in t begin, en die werden donkerder en donkerder. Vandaag test ik niet meer.

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Ik ga door met ovutesten tot ik ongi ben (of een positest heb ;)) gewoon om het verloop te kunnen zien binnen de cyclus. Maar bij mij is er gewoon geen touw aan vast te knopen. Vanaf dag 1 nadat mijn ongi opgehouden is al lichte strepen :(

11. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd he...

EN binnen een 14tal dagen kan jij mijn hoofd beginnen op hol te doen slaan!!

hehehehehehe

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Ik ga voor je duimen, een mooie positest :D

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik weet het ook niet meer hoor. Al 2 testen gedaan, wel al 10 dagen terug, maar die waren heel negatief.
    Maar heb wel regelmatig hoofdpijn, afscheiding (wit), gevoeligere borsten, wat opgezwollen buik, moe, overal gekke puistjes enzovoort. Als je dan via internet een online test doet zeggen ze dat je wel zwanger kan zijn. Dus weet niet of het nou zinnig is om nog uberhaubt wel een echte zwangerschapstest te doen.

14. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien toch eens doen ja...maar je lichaam kan je flink dingen wijs maken.

Dat weet ik van mijn vorige cyclus.

Dank je Mira...

Ik heb het zoooooo warm. Ben een echt kacheltje. Tis hier 20 ° op de bureau, ik voel me als in de sauna

15. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hallo dames,

Hier al wat veranderd?
    Hier nog steeds last van veel ontpil kwaaltjes (denk ik) raar wat een lichaam allemaal met je doet....

Wie hier iemand iets meer over pendelen???? ben daar heel benieuwd naar! Kan één van jullie dat of weten jullie iemand??

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    LiliPower, hier is een deel op het forum over :)
    Daar kan je zien we er op het moment pendelen en welke info zij nodig hebben.
    Pendelen - Zwangerschapspagina

Zoals je in veel onderschriften bij mensen ziet, wordt er volop gependeld :D

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik heb goed nieuws. Ik heb vanavond weer een test gedaan, vriendlief wilde toch dat ik het nog is probeerde. En raad is, zeer positief. Zo bizar. Had het helemaal niet verwacht eigenlijk hoor.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3JDXOIMJ.jpg

Dus 1 maart gestopt met de pil. Toen pil menstruatie. Toen 30 dagen cyclus en volgende menstruatie. En nu had ik 5e mei ongesteld moeten worden en ben nu 2 weken overtijd.
    4 mei getest en zeer negatief. 10 mei getest en nog steeds negatief. En vanavond dus positief.

Voelt zo raar.

18. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    wauw Bo0tjeee! gefeliciteerd! wat goed zeg, die is hartstikke positief!
    geniet ervan.

19. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    jouw pendels zijn uitgekomen!

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja, pendels zijn uitgekomen. Het is nog zo onwerkelijk.

Vandaag de dokter bellen. Vinden jullie het wel leuk als ik hier blijf meekletsen of een beetje vervelend omdat jullie ook zo hard proberen?

Deel Deze Pagina