ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Vandaag test gedaan, was omo-wit, dus nog steeds onzekerheid. Pesthumeur aan overgehouden voor vandaag :( Dus ik weet het allemaal ff niet meer...

2. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, wat vervelend zeg! Hopen dat het snel roze wordt!!!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    bo0tjeee: Dat hoop ik ook meid!!!

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik heb me vandaag geregistreerd omdat ik al een tijdje met jullie meelees. Ben blij dat ik dit onderwerp gevonden heb, aangezien ik met hetzelfde zit als jullie.

Half maart ben ik gestopt met de pil, en zit nu ongeveer op dag 63 van mijn cyclus!! Maar echt ongesteld ben ik dus nog niet geworden... wel heb ik 2 keer een beetje bloed verloren op dag 26 en dag 60 maar dat was eennmalig en zet dus niet door.

Hebben meer van jullie wel eens eenmalig wat bloed verloren maar dat het daarbij bleef? Het wat trouwens ook niet helderrood maar meer donkerrood. En ik maar denken dat dat mijn menstruatie was, maar later las ik dat dat dan tenminste 2 dagen moet aanhouden ;-( Ook heb ik meerdere dagen donkerbruin bloed verloren, maar daar is geen peil op te trekken!

Ik lees en leef iig met jullie mee!

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi Uk,

Lastig is het he, dat wachten. Hopen dat er snel een menstruatie bij je komt. Het verschilt onwijs per persoon hoe snel je ongesteld wordt hoor.
    Sommige meiden moeten langer ontpillen en daar duurt het dan ook wel even bij.

Ik was dan ook een uitzonderingsgeval hoor. gelijk een cyclus van 30 dagen en erna gelijk zwanger. Succes! Bij jou komt het ook vast wel.

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    #446 bo0tjeee, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    Nou, ik heb 7 juni om 3 uur een afspraak bij de verloskundige. Dan krijg ik ook een echo enzo.

7. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Spannend Bo0tjee, ik ben heel benieuwd naar hoe het allemaal gaat, lijkt me heel speciaal om het te zien op een echo ook al is het nog zo klein.

8. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hey meiden,

ik denk dat ik een eisprong heb gehad!!!
    jullie wisten al dat ik al zo lang buikpijn had. ook best veel slijmerige afscheiding de afgelopen 3 week.
    sinds vorige week woensdag meer slijm, echt draderig.
    vrijdag heel veel buikpijn, ik dacht dat ik ongesteld ging worden. maar mijn baarmoeder zat heel hoog en was zacht. ik kan niet echt zeggen dat hij open stond.
    dus vrijdagavond geklust, maar dat deed wel zeer in mijn buik! dus echt leuk was dat niet :(.

sinds gisteren is mijn temperatuur mooi gestegen van 36.8 naar 37.0 en vandaag was hij 37.1!
    heb even vooruit ingevuld op ff en als mijn temp morgen minimaal 37.0 is, heb ik afgelopen zaterdag een hele duidelijk eisprong gehad!!

maar nu doen sinds gisteren mijn tepels zóóó zeer, als of ze gekneusd zijn...heeft dit iets te maken met de hormonen?
    toen ik nog aan de pil was, deden ze alleen zeer aan de zijkanten en dan een paar dagen vóór mijn menstruatie. dit is zo anders.
    ik heb het een paar maanden eerder ook gehad, maar weet niet of ik toen een ei heb gehad.

ik heb nog steeds wel een beurs gevoel in mijn onderbuik.

heel misschien kunnen ze op de echo volgende week of op 6 juni wel wat zien! misschien is de afspraak bij de fertiliteitsarts wel helemaal niet meer nodig, maar nu loop ik wel een beetje hard van stapel haha!

maar al met al zal mijn cyclus dus zeker minimaal rondde 62 dagen gaan duren...dat is wel weer erg lang...

fijne dag allemaal! de mijne kan iig niet meer stuk!

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Roeska,

Ik heb ook erg pijnlijke borsten gehad na het stoppen met de pil. Nu ik zwanger ben uiteraard ook nog steeds ;)

10. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Roeska, tja pijnlijke borsten...ik heb dat normaal alleen een dag voor mijn MS.

Hier nu 5 dagen na de eisprong.

Ik ben sinds vanmorgen wat licht misselijk. Ze een constant op u hangende misselijkheid. Ze hindert niet maar is er wel.

Zou dat niet al wat vroeg zijn?

Voor de rest ben ik al 3 dagen zo blij. K weet niet hoe het komt. Niets kan mij humeurig maken.

Liefs,

Dikkelke

11. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Ik had altijd voor, tijdens en vlak na mn eisprong super gevoelige tepels! Het lijkt erop dat je een eisprong hebt gehad, super voor je!!!
    Bij mij duurde het trouwens 113 dagen voor ik een normale cyclus had, dus meiden ik weet hoe frustrerend het is! Hou vol!

Greetz

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Da's ook een tijd Racegirl!

13. Lilipower

Zo te voelen gaat vandaag of morgen bij mij de rode duivel zich laten zien maar we wachten af! Dan zit ik op eerste cyclus na pil van 24 of 25 dagen, dat is korter dan verwacht.
    Geen idee of dit een goed of slecht teken is??

Hoe is het met jullie verder? nog veranderingen?

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik heb het m'n collega op de administratie verteld dat ik zwanger ben. Ze vind het erg leuk, maar het is wel onhandig hoor, hihi. Als zij net terug is van verlof, na een week ga ik.

15. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lilipower..., mijn eerste cyclus heb ik 1 maand lang gedacht dat ik mijn MS ging doorkrijgen. Niet dus...cyclus van 60 dagen!

En nu?

Ik ben echt constant de hele dag door lichtjes misselijk. En moe, amai...niet te doen.

Ik ben er nochtans niet echt mee bezig. Te veel voorbereidingen voor bij de trouw.

Liefs

16. Lilipower

Ojee dikkelke ik hoop niet dat ik dat ook heb, maarja zolang niets zich laat zien kunnen we daar helaas niets over zeggen :(

@ dikkelke Ik hoop dat voor jou de misselijkheid goed uitpakt, nog een weekje geduld of niet?

Veel succes met de voorbereidingen van het trouwen? heb je het idee dat je alles geregeld hebt nu? Last van zenuwen al?

17. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test ten vroegste 02/06. Als het dan nog nodig is.

Ja, hoor voor de trouw is alles geregeld. Morgen eventjes naar het restaurant voor de menu door te geven.

En nog iets van taart bestellen voor 's avonds maar voor de rest is alles geregeld.

We houden het klein. Na de wettelijke trouw, gaan we eten met 15 personen en 's avonds komen er nog 15 mensen extra naar ons thuis voor een huwelijksborrel.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Klinkt als een gezellig en intiem feest. Leuk hoor!

Hier nog steeds niets. Afgelopen zaterdag die zw-test gedaan die zo wit was als maar kan zijn. Had ook al geen testdrang dus dat kon wel kloppen, maar mijn man wilde het graag. Verder hier nergens last van, puistjes minimaal, geen kramp of buikpijn meer, geen misselijkheid of gevoelige borsten. Mijn lichaam is dus in afwachting van de volgende stap denk ik :(

19. Lilipower

@Dikkelke we zien de foto's graag wanneer de dag voorbij is (ben ff de datum kwijt sorry , 11 juni?) Ik ben erg benieuwd!
    Voor onze bruiloft is nu geloof ik ook alles geregeld, alleen niet zo klein gehouden als we hadden verwacht, nu toch alweer op 140 gasten :$

@Mira85 vervelend hoor die onzekerheid en dat je lichaam je verschillende signalen afgeeft... dan nog liever de rode duivel dan helemaal niets ;) hopelijk snel verandering bij jou!

@ Bo0tjeeee hoe is het nu met je? al beetje aan het idee gewend van zwanger zijn?

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja hoor, redelijk gewend. Blijft een bijzonder iets natuurlijk.
    Gister begonnen met de vaginale pil tegen de schimmel.

Vanmiddag was ik misselijk. En kan ook niet meer lezen tijdens autorijden, wordt ik ook ziek van. Het worden steeds meer dingen waaraan je het gaat merken.

Wilde net een lekker eitje bakken, normaal vind ik een spiegelei met zo'n dooier zo lekker, maar dat mag nu niet. Helaas!

Deel Deze Pagina