Dikkelke: Hmmmm, ik begrijp dat je daar gek van wordt. Er zitten een aantal dingen tussen die zouden kunnen wijzen op een een zwangerschap/ongi, maar die lijken altijd erg op elkaar (wat dan ook weer super vervelend is ). Ik weet ook niet wat het is meis. Vandaag 8 DPO? Dus over ongeveer 6 dagen je NOD? Rond de 2e juni dan? Ik denk dat je even af zult moeten wachten. Ik kan je hier helaas niet mee helpen, is nog te nieuw allemaal voor me. Ik zal in ieder geval voor je duimen dat je wat beter in je vel mag komen te zitten dan je nu zit! knuffel!!!
Dank je meid...ja 8 dpo. Testen ga ik doen op 2/6. Dan hebben we een dagje vrij net als 3/6. Als het dan nog nodig zou zijn. En er zijn nog een paar kleinigheden...vandaag per ongeluk iets met zalm gegeten...(IK EET ABSOLUUT GEEN VIS), en ik had het niet in de gaten...echt waar....ik wist niet wat mij overkwam. En gisteren voor de zwans een ovu test gedaan...kwam daar toch geen 2de streepje op zeker... T maakt me dus erg onzeker!
Dikkelke: Graag gedaan hoor meis. Dat zou mij ook erg onzeker maken. Ik ben echt benieuwd wat de zwangerschapstest aangeeft als je deze gaat doen de 2e! En nog een knuffel voor je onzekerheid
Dikkelke, balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel wat beter met je! Gister naar Zaandam geweest, naar nichtje en vriend en de kleine. Super gezellig! Lekker ge-bbq't. Inclusief zalm, want gebakken mag het wel en dat vind ik zooooo lekker! Verder hebben we ons 1e kadootje gekregen. Een pakje voor de kleine met al voetsokjes eraan vast. Sokjes, mutsje en een knuffellapje met een nijntje eraan. Super schattig en lief! Ook nog wat visolie tabletten meegekregen en rennies, want ze zij dat ik waarschijnlijk ook last kon krijgen van maagzuur enzo. Hun kleine is nu 9 maanden, dus dat weet ze allemaal nog perfect hoe het ging
@bootje.. leuk zeg dat je al een kadootje kreeg!! lief zeg.. hoe voel je je nu?? hier afwachten.. maar er is wat met me lichaam bezig denk ik... voel vanalles ahhaah vanochtend het erop gewaagd maar was negatief.. zag wel iets maar kon ook van het staren zijn haha.. dus woe maar opnieuw test doen. ,, dan is het wel juni zoals de pendels zeggen.. dus blijf hoop houden haha,,
Me, wie weet is het over een paar dagen wel wat Ik ga wel redelijk. Al minder misselijk nu ik 's ochtends een bakje vla eet
Op naar een nieuwe ronde hier... Vanmorgen totaal onverwacht de MS. 28 dagen cyclus. Ben teleurgesteld...had er nochtans een goed oog in... Liefs... Dikkelke
Ach, dikkelke, wat vervelend! Had er zo op gehoopt voor je meis! Sterkte! -geeft knuffel- Ik ben vanmorgen kotsmisselijk. Voelde me gisteravond onwijs opgeblazen, blegh!
@dikkelke, wat jammer dat je ongesteld bent geworden...iig wel een mooie korte cyclus, dat scheelt dan weer. @bootje, voel je je al weer wat beter vandaag? en hoe gaat het verder met je? ik ben vandaag naar de gynaecoloog geweest voor mijn buikpijn. ze heeft geen verklaring gevonden helaas. eierstokken zagen er goed uit. wel zag ze dat mijn baarmoeder gekanteld ligt en dat ik een heel dun baarmoederslijmvlies heb. dat betekent dus dat ik niet zwanger kán zijn. zo balen, want ik hoopte echt dat het wel eens raak kon zijn. ze heeft het niet echt over een eisprong gehad. ze zag een een spoortje vocht wat daarmee te maken zou kunnen hebben. de 'toestand' in mijn baarmoeder komt totaal niet overeen met hoe het eruit zou moeten zien in het 2e gedeelte van mijn cyclus. zoals het nu lijkt, komt er op korte termijn geen menstruatie aan en ik zit alweer op dag 55 of zo. mijn temperatuur is nog steeds hoog en ik heb steeds krampjes. geen idee waar dat dan vandaan komt... fijn dat alles oke is met de 'basisdingen'. aan de andere kant ook goed dat ze iig íets ziet wat niet klopt. ze zei direct dat een eisprong heel makkelijk opgewekt kan worden met tabletjes, dat dat niet een probleem was. volgende week staat mijn oorspronkelijke afspraak bij de fertiliteitsarts en dan gaan ze weer een echo maken. dan kunnen ze vergelijken met vandaag.. ze zullen dan waarschijnlijk de hormonen en zo direct ook gaan testen. ik ben best verdrietig hier over...ik had zo'n hoop dat ik zwanger zou zijn en dan krijg je zo te horen dat het niet kan zijn.
Hopelijk dat die pillen wel een eisprong krijgt en dat alles weer snel normaal wordt voor je. Beterschap! Misselijkheid is nu weg, was alleen vanochtend.
Dag dames, Even een tip, ik ben na lang overleg (met assistent van huisarts) toch bij de huisarts geweest. Ik werd vanaf jan. niet meer ongesteld nadat ik gestopt was met de pil. Nu blijkt dat ik een verhoogde waarde Prolactine in mijn bloed heb, over 3 weken moet ik naar de gynaecoloog. De huisarts vertelde dat ik hierdoor geen eisprong heb, dus ook niet zwanger kan worden. Gelukkig heeft mijn huisarts de zwangerschapshormonen in mijn bloed getest, anders was ik weer na huis gestuurd van, kom over een half jaar maar weer. Mijn tip is dan ook: laat in ieder geval je zwangerschapshormonen in je bloed bepalen. liefs Maud.
dank je voor de tip Maud. als ik volgende week naar voortplantingsgeneeskunde ga, dan zullen ze ongetwijfeld mijn hormonen gaan nakijken. hopen dat er iets uitkomt waar ze iets mee kunnen. wat fijn dat er zo kordaat gereageerd is door je ha.
Maud, hopen dat er snel wat gebeurt. Fijn dat de arts je heeft kunnen helpen en informeren. Roeska, Succes volgende week! Hier komt straks een mevrouw van "Moeders voor Moeders" langs. Tussen 7 en half 8.
Blegh, vanmorgen onwijs misselijk. Loop ik vanaf de bus naar de zaak, kom ik zo'n vrachtwagen tegen met kippen erin. Dus ik ging 20 meter verderop over m'n nek! Bah. Gelukkig alleen gal en water.
Afspraak ging goed. Wat boekjes gekregen en een armbandje. En nu elke dag thuis urine opvangen en in flessen doen. Die worden dan elke week opgehaald.
Hallo meiden, Dit is niet het gedeelte waar ik nu in zit, maar wil graag mijn ervaring delen. Inmiddels heb ik een zoontje van ruim 2 jaar en zijn we bezig voor een tweede. In 2007 ben ik gestopt met de pil ivm mijn migraine. Migraine werd veel minder. Ben 2x een beetje ongesteld geweest en toen niks meer... Ben toen naar de ha geweest, moest gaan temperaturen. En wat bleek, geen eisprong. Greeg een middel om een menstruatie op te wekken. Dit werkte één keer en toen weer niks. Werd doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar kreeg ik een echo en daaruit bleek dat mijn eitjes allemaal "in slaap waren". Mijn hormoonwaardes klopten niet, veel te veel mannelijke. Aangezien we toen nog geen directe kinderwens hadden, moest ik maar terugkomen als dat wel zo was. Vond het geen prettig idee om maar af te wachten, terwijl er in mijn lichaam niks gebeurde. Ben toen naar een homeopatische winkel gegaan en heb mijn verhaal gedaan. Hier kreeg ik "Vitex Agnus Castus". Met dit middel zou ik binnen 2 maanden ongesteld worden. Ben het middel gaan slikken en ja hoor na 2 maanden en een dag (weet nog precies het moment, was zo blij) werd ik ongesteld! Daarna een onregelmatige cyclus gehouden, cyclus tussen 35 en 45 dagen. Na een half jaar wilden we graag aan kinderen beginnen en de derde ronde was het raak. Ik hoop dat ik met mijn verhaal andere meiden kan helpen. Als je dan toch nog niet bij de gynaecoloog bent geweest, kan je het altijd 2 of 3 maanden proberen. Lijkt mij altijd beter dan heel die medische molen.
hoi Essie, ik ben ook met Vitex Agnus Castus begonnen, al een hele poos geleden. en ik kan vertellen dat het bij mij niks helpt. ja, na het starten, werd ik toevallig na 2 weken ongesteld, maar nu zit ik inmiddels weer op dag 58. ik vind het fijn voor je dat het jou geholpen heeft, en wellicht hebben meer meiden er baat bij, maar voor mij werkt het niet. ik heb ook een paar maanden teunisbloemcapsules geslikt en heeft ook niks gedaan. het zou inderdaad mooi zijn, dat zulke homeophatische middelen kunnen voorkómen dat je de medische molen in moet. maar in mijn geval ben ik heel blij dat ik naar de fertiliteitsarts mag, want als er wel iets niet in orde is, kunnen ze dat direct aanpakken. ipv dat je jaren blijft ploeteren. maar dat is mijn mening dan he. ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een 2e!
Oeij, ik heb een leuke commode en ledikantje gezien. Kan 't voor 150 E ophalen, ben er wel al een beetje verliefd op. Mijn vriend is zo lekker bijgelovig, die denkt dat het ongeluk brengt?! Mja, of ik het nou nu haal of na de 1e echo's... Marktplaats.nl > Mooie Old White ledikant / commodekast !! - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels Ik vandaag constant misselijk en dan weer niet. Ik zit snel vol van eten en dan snel weer honger. Dus constant kleine beetjes. Net onwijze trek in appelflappen, dus die heb ik gewoon gemaakt, haha Roeska, hopen dat je cyclus snel op orde is!