ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    aah wat mooi! en maar voor 150 euro!dat is geen geld!
    ik zou zeggen, lekker ophalen!
    wij hebben ook al (voordat we met de pil gestopt waren haha!) een mooie kinderwagen, box en kinderstoel van marktplaats geplukt!
    ook voor weinig geld. en we kunnen het in het allerergste geval zo weer doorverkopen.

dus nog even tegen vriendlief dit soort argumenten gebruiken!

laat je weten of jullie het gekocht hebben?

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @ Bo0tjeee: Zit op dit moment in ronde 4. Dus helaas lukt het nu niet zo snel als de vorige keer. Op zich ben ik natuurlijk nog niet zo lang bezig. Maar bij de eerste dacht ik dat het wel een jaar kon gaan duren. Aangezien mijn menstruatie al zo lang op zich had laten wachten. (Zag dat ik in mijn vorige verhaal iets vergeten ben. Ik ben een jaar niet ongesteld geweest. Eerst afwachten, toen de ha, toen de gynaecoloog, en dan ben je zo een jaar verder.)
    Maar nu heb ik zo iets, bij de eerste was het ronde 3 raak. En ook al weet ik wel beter, toch ging ik er een beetje vanuit dat het nu ook snel raak zou zijn. Hopelijk deze ronde. Zit deze ronde alleen te temperaturen en snap er niks meer van. Met al een kleine is het moeilijker hetzelfde tijdstip te tempen. Ach ik wacht maar af.

@roeska123: Wat jammer dat het bij jou niet geholpen heeft. Tuurlijk ga je de medische molen in als het zo niet lukt. Had ik ook gedaan. Ik had het geluk dat het bij mij wel werkt en al na 2 maanden. Ik zie dat je 6 juni naar het ziekenhuis moet. Veel succes. Hopelijk zien ze snel wat er is en hoe ze je cyclus weer op weg kunnen helpen.

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik laat absoluut weten of ik het heb gekocht. Ik vind het een leuke set voor zeker niet veel geld. Een andere kast kan je er altijd nog bij kopen en de kamer maak je zelf toch wel mooi met decoratie en extra losse dingen :D

Hier weer een dagje werken. Misselijk!!!

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @ Bo0tjeee: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Was ik gisteren vergeten te doen :). Zie dat je wel veel misselijk bent. Vervelend. Meestal duurt het maar tot de 12 weken (weet het, dat klinkt nu nog heel lang). Wat leuk dat je al mooie meubeltjes voor de kinderkamer gevonden hebt. En 150 euro is echt geen geld. Dan wordt het allemaal weer wat echter hè. Tenminste dat had ik toen. Hopelijk ben je snel van die misselijkheid af en kan je volop genieten van je zwangerschap.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja, het wordt al steeds echter hoor, haha. Nu zie je verder nog niets aan jezelf, behalve dat je je misselijk voelt en pijnlijke borsten. En soms heb ik ergens trek in en dan 2 seconde later weer niet. Je wordt gek van jezelf!

Dinsdag 1e echo :D Heb er zoooo'n zin in. Als je ook googled op 9 weken zwanger echo kom je zulke gave plaatjes tegen.

Da's echt zooo mooi. Hopen dat mijn echo dinsdag ook gelijk al zo duidelijjk is.

6. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Ik hoop dat het voor mij binnenkort ook raak is. Vond het zo geweldig het zwanger zijn vorige keer. Had helaas tot de 20 weken erg veel last van migraine. Misselijkheid had ik maar met vlagen last van. Ik ben bij mijn zoontje te vroeg bevallen, met 31 wk 4 dgn. (zonder verklaarbare reden) Dus was ook nog helemaal niet klaar met het zwanger zijn. (zoals je sommige vrouwen hoort als ze al net voor of voorbij de 40 wk zijn).

Alleen heel vervelend, weet deze maand niet goed wanneer mijn eisprong is geweest. Kon niet elke ochtend tempen en al helemaal niet op hetzelfde tijdstip. Dus ik wacht nu het normale aantal cyclusdagen maar af (35 dgn) en dan kijken of ik ongesteld word of dat ik hopelijk al wat zwangerschapsverschijnselen heb.

De echo's zijn echt super! Heb er één met 6 wk, 8wk, 12 wk, 20 wk en een 3d met 28 wk. Die hele vroege kreeg ik, omdat ik een beetje bloedverlies had. Maar een 3d echo is ook echt een aanrader. Dat is ook zo mooi en speciaal om te zien.
    Heel veel plezier dinsdag!

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ik heb met die meneer gesproken van de commode en ledikantje wat ik hier ook plaatste, ik ga het setje woensdagavond ophalen voor 150 euro. Echt een goeie deal gedaan, jeej.

8. me83

me83 Niet meer actief

leuk hoor bootje..komt het weer een beetje echter over... en nu wat leuks ipv misselijkheid enzo.. hoop dat je daar snel van af ben!

hier weer ongi geworden.. maar netjes 27 dgs cylus.. dus ben ook wel weer beetje blij hahah

9. me83

me83 Niet meer actief

@essie.. zijn ovu testjes niks voor jou? dan heb je wel meer duidelijkheid over je ei en niemand die je zou willen storen als je op de plee zit toch? ahahaha.. succes ermee

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Me, jeej, een normale cyclus! Houden zo!

Is het al dinsdag?

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @ me83: Ik weet nu wanneer mijn eisprong is geweest. Mijn temperatuur was woensdag heel laag en liep daarna langzaam op. Gisteren en vandaag is ie erg hoog. Dus morgen nog even tempen voor de zekerheid. De vorige keren steeg mijn temperatuur 2 dagen na de eisprong flink. Zal mijn banner dus even 2 dagen terug moeten zetten.
    En als het deze ronde niet raak is, moet ik misschien maar eens ovutesten gaan halen ja. Ik heb al een zoontje van 2 en die wordt soms 's nachts wakker of 's ochtends heel vroeg. En dan wordt het tempen op hetzelfde tijdstip erg moeilijk.

@ Bo0tjeee: Super zeg! Echt een hele goede deal, 150 euro is geen geld.

12. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    eeh, meiden...ik heb vanochtend een test gedaan, en die was zeer POSITIEF!!
    we snappen er niks van! de gynaecoloog zei afgelopen dinsdag nog dat dit onmogelijk was ivm een dun baarmoederslijmvlies...
    ondertussen bleef ik buikkramp houden en een hoge temperatuur.

maar dit is een knaltest en binnen 10 tellen stond het streepje er!

Bekijk bijlage 156194

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Roeska: Gefeliciteerd meid!!! Nu gaan we duimen voor een voorspoedige zwangerschap met een mooie baby :D Echt super leuk!

14. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dank je Mira! we durven het nog niet te geloven...gelukkig mogen we maandag naar het ziekenhuis en dan moeten ze ons maar geruststellen haha!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Roeske: Oow, fijn dat je maandag al mag. Dat zou iedere vrouw die net weet dat ze zwanger zijn wel willen ;) Mss zit de innesteling ergens waar ze hem niet verwacht en daarom gemist... Laat even weten hoe het maandag is gegaan, ben benieuwd. Ooooow, ik vind het zo leuk voor je he :D Nu de rest van ons nog ;)

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Roeska: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

17. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dank je Essie!

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    ROESKA!!!!! Jeeeej!!!!!! Gefeliciteerd meid, wat gaaaaaaf. Ik ben zo blij voor je, is die buikpijn toch echt zwangerschap geweest al. Dat heb ik ook gehad.
    Wat leuk dat we nu saampjes zwanger zijn al van ons groepje. Nou de rest zal vast wel snel volgen!

Als je laatste menstruatie op 6 april was zou je nu ongeveer net zover zijn als ik. Maar dat zal de echo wel uitwijzen. Ik ben benieuwd, wel fijn dat je zo snel al terecht kan.
    Mijn laatste menstruatie (eerste dag) was 5 april :D Hou ons maar op de hoogte, en mocht je echo foto's krijgen, wel hier plaatsen he!!!

19. me83

me83 Niet meer actief

roeska!!! gefeliciteerd!!!! echt gaaf zeg!.. en wat fijn dat je al zo snel mag komen .. miss krijgje al een echo!! zo echt leuk zijn en een geruststelling ook..

geniet er van meis!!!

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Roeska, succes vandaag!

Ik natuurlijk weer misselijk. Blegh! Vind er niets aan.

Deel Deze Pagina