dank je Bo! vervelend dat je weer misselijk bent. moet je ook veel spugen? wordt het al minder zo door de weken heen? hier gaat het goed. wel best vaak wat krampjes maar niet ernstig. het zal er wel bij horen haha! verder best veel honger en nog niet misselijk. ja, soms wat weeïg, maar dat kan ook van de honger komen. ik ben benieuwd wat de arts vanmiddag zegt. ik laat het natuurlijk hier weten!
Nou, vaak ben ik alleen misselijk. Nog niet echt over gegeven. Maar 1 keer en dat was alleen water en gal, maar wel buiten op straat.
ik ben heen geweest. super aardige arts! ze zei dat ik heel erg zwanger ben! alleen op de echo is nog niks te zien, want daar is het nog te klein voor. mijn baarmoederslijmvlies was nu 0.7 cm/mm (dat weet ik niet) ze zei dat het dik genoeg was voor een innesteling, tja dat bleek ook al ja. ik heb nu bloed geprikt en daar krijg ik straks de uitslag nog van. over 3 weken is er een nieuwe echo gepland. ze zei dat mijn cyclus iig niet klopt en dat we nu een geluksschot hebben gehad. als ik mijn ei gemist had, had het nog heel lang kunnen duren omdat het allemaal zo lang duur. ze liet ook doorschemeren dat als ik nu niet zwanger zou zijn, dat ik dan medicatie zou krijgen om de cyclus korter te krijgen en een eisprong te creëren. ik blijf eerst onder controle bij haar, en als er meer zekerheid is, dan kijken we waar ik dan heen ga. ik zou sowieso al naar het ziekenhuis als ik zwanger zou zijn, en niet naar een verloskundige. nou zoals het nu lijkt goed nieuws dus! ze moest steeds lachen van ongeloof! ze had zich natuurlijk ook een heel ander zwaar gesprek voorgesteld. ach, een beetje variatie kan geen kwaad haha!
Roeska: Jippie, nu genieten he meis!!! Echt super leuk. Ja die GYN had waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeeeel ander gesprek gepland en voorbereid, haha.
Roeska wat een geweldig nieuws! Fijn dat je vandaag die afspraak al had staan. Is toch een geruststelling dat je van de gynaecoloog hebt gehoord dat je zwanger bent. Nu kan je gaan genieten van je zwangerschap!
dank je Mira, ja dat gaan we zeker doen! de uitslag is binnen! mijn hcg waarde zit op 230 en dat komt mooi overeen met hoe het zou moeten zijn. dus de tijd van de eisprong klopt en ook dat ze nog niks zag op de echo. geen aanwijzingen voor rare dingen dus! de reden voor dit bloedonderzoek was ook om dit te controleren. stel dat ik een hele hoge waarde zou hebben, dan zou het niet kloppen met dat ze niks zag. dan zouden er onderzoeken moeten volgen. pfiew! wat een opluchting! vorige week kwam ik nog heel teneergeslagen bij de gyn vandaan en nu nog geen week later is alles goed!!
Roeska, wat super! En het is niet gek dat ze op de echo nog niets ziet toch, het is zo klein nog. Wel echt super! Ben zo blij voor je. Ik morgen naar de VK. Heb er zoooooo'n zin in,hihi. Vanavond op tijd naar bed, ben erg moe.
Meiden, gaat alles hier goed? Ik heb onwijze zin in vanmiddag, dan mag ik voor m'n eerste echo. Wie weet ben ik wel veel korter zwanger....
@Bo0tjeee: Veel plezier vanmiddag. Ben erg benieuwd naar je echofoto. Hier alles nog hetzelfde. De dagen gaan zo langzaam. Nog 7 dagen en dan kan ik pas testen. Ben niet ongeduldig... Ben gisteren en vandaag wel met vlagen misselijk, heb gevoelige borsten en een raar gevoel in mijn buik. Maar ja kan dat al zo ver voor je nod.
Essie, je kan jezelf ook gek maken he Maar ik ken het wel! Denk niet dat je al zo vroeg kan testen hoor. Ik had pas resultaat een week of 2 na m'n NOD.
Bo0tjeee, ja ik weet dat ik mezelf gek aan het maken ben. Maar de vorige rondes had ik niet zoveel kwaaltjes. En dan ga je toch denken zou het dan toch... Maar ja moet gewoon nog 7 dagen afwachten en als ik dan nog niet ongi ben testen. En proberen er niet teveel aan te denken (dat gaat moeilijk worden haha).
ik hoop het voor je Essie, dat je gauw duidelijkheid hebt! dit is zo slopend. net heeft de gynaecoloog nog weer gebeld. ze hadden mijn situatie besproken in een overleg, en ze willen graag eerder een echo maken. dus met 6 week. vooral omdat er gisteren nog niks te zien was. hopen dat er dan een hartje klopt. nou, helemaal niet erg! vond 3 week ook al zo lang haha!
Ik ben waarschijnlijk 7 weken zwanger ipv 9. Het is nog een stukje kleiner. Maar we zagen het hartje al behoorlijk kloppen Echt zoooooo gaaf. Eerst een uitwendige echo geprobeerd, dat was geen succes aangezien m'n baarmoeder erg diep lag. Toen inwendig, deed verder helemaal geen pijn ofzo. Bij deze de foto's! Je ziet recht het kindje (in de zwarte vlek) en links is de dooier waar 'ie nu nog van eet enzo.