Nou, ik ben al aan het zoeken geslagen. Je hebt nu ook luxere badjes op marktplaats staan. Met geïntegreerde thermometer en van die zeeppompjes, voor 20 euro. En dat was met die bij die mensen niet. Dus ik kijk ff en ga dan alleen terug voor de schroefjes die we zijn vergeten.
Dan moet je dat niet doen nee voor 40 euro. Heb zelf ook één met thermometer en zeeppompjes. Vind die pompjes heel makkelijk, kan je makkelijk zeep en shampoo pakken tijdens het badderen. Ach je hebt nog de tijd om rustig rond te kijken.
Ja joh, ik heb me er nog helemaal niet in verdiept, dat soort dingen. Zag al dat de duurte zo'n beetje 40 euro is, nieuw. Dus dan koop ik er zelf wel 1. Ga nu lekker de hondjes uitlaten, douche en snel naar bed, ben kapot!
Je hebt er ook met pooh etc erop. Bij ons staat teigetje erop. Volgens mij zijn die ook iets van 40 euro. Gewoon rustig rondkijken wat je mooi vindt. Alvast weltrusten dan.
Goedemiddag inmiddels alweer. Jij was er ook vroeg bij. Hoe gaat het met je? Nog steeds misselijk of neemt dat al wat af? Ik heb vandaag niet zo'n geweldige dag. Hoofdpijn, misselijk, last van maagzuur en moe. Heb wel vaker migraine en heb daar ook medicijnen voor. Maar mag die nu natuurlijk niet innemen, in deze periode van de cyclus. Ben aan het werk, dus doe maar een beetje rustig aan. En dan vanavond vroeg naar bed.
Essie, balen dat je je zo rot voelt. Vanavond op tijd naar bedje dan maar. En bijna lang weekend joh! Hier gaat het z'n gangetje. Werk van 8 tot 5, dus ben al vroeg op ja Verder neemt het misselijke wel af. 's ochtends nog wel een beetje, maar het trekt sneller weg.
@bootje..wat fijn dat het sneller weg is die misselijkheid!! nu kan je nog meer genieten van het zwanger zijn!!
Me, ja dat klopt. Gelukkig maar dat het minder wordt, want was er af en toe goed ziek van. Ik heb net zelf de commode in elkaar gezet. Heb wel wat schroefjes over, hahahahahaha. En moet nog de 2 lade geleiders een beetje bijschuren zodat ze wat soepeler gaan. Ze lopen nu een beetje aan. En bij de deurtjes ook wat. Dat komt wel goed
@Bo0tjeee: fijn dat je misselijkheid al wat minder is. Ik voel me ook al wat beter gelukkig. Hahaha, schroefjes over? Al gevonden waar ze moeten, of zijn het reserve?
Ik denk dat ik wel weet waar ze moeten, maar daar kom ik amper tussen met m'n schroevendraaier. Dan gaan de schroefjes scheef. Maar het is voor het blad van de commode. Maar die zit nu ook al met 6 schroefjes stevig vast, dus die andere zijn maar tot extra verklaard Deurtjes vallen wel mee met sluiten. Maar de lades lopen aan. Die gaan echt lastig open en dicht. En het loopt allemaal over hout, dus niets plastics ofzo bij de lade om af te stellen. Je ziet ook in de la waar hij in die steun loopt een hele schuurplek, dat 'ie echt te stram gaat. Dus die schuur ik wel even. Net met m'n opa en oma bij m'n moeder geweest. Ze zei nog, ik koop niets hoor voor je 3 maanden bent. Ik kreeg al een klein knuffelschaapje, en een soort houten stok achtig iets met een schaapje erop en "Welkom Baby". Haha. En een bescherm-engel speldje.
Ach als ie stevig vast zit is het goed toch. Leuk is dat he, die toekomstige oma's kunnen zich toch niet inhouden. Als ze eenmaal weten dat je zwanger bent, zijn ze zo blij. Mooi is dat. Ik ga nu lekker naar mijn bedje. Het is alweer later dan gepland.
Ja echt super leuk, haha. Ze had zelfs slingertjes opgehangen, gek mens. Maar ondanks dat ze heel erg schrok als 1e reactie en niet zo goed wist wat ze er van moest vinden is ze nu echt onwijs blij. Ze had het gewoon niet verwacht en moest echt aan het idee wennen. Ook iedereen is dan gelijk overbezorgd
Slingertjes, wat leuk! Wist nog niemand dat jullie aan kinderen wilden beginnen? Omdat je moeder het niet verwacht had. Weet nog goed, toen we aan mijn schoonouders gingen vertellen dat ik zwanger was (van mijn zoontje). Mijn man vertelde het. Mijn schoonmoeder liep meteen naar mijn schoonvader toe. Ze is zwanger! Uit enthousiasme liep ze me straal voorbij. Haha.
Hahahha, da's ook wel een mooi verhaal van jou. Nee, niemand wist eigenlijk dat we ermee bezig waren. M'n schoonmoeder heeft ooit wel iets opgevangen, maar ach. Die zijn nog boos op ons om een dom iets waar ze ons van verschuldigd. Dus best, willen zij geen contact, dan niet toch.
Jammer dat je nu geen contact hebt met je schoonouders. Hopelijk komt het in de toekomst nog goed. Zal eens gaan bedenken wat we gaan eten. Heb geen zin om te koken. (Heb ik wel vaker last van) Mijn man is meer van het koken. Hij vindt het ook echt leuk. Ook om dingen uit te proberen, met kruiden te werken etc. Dus meestal kookt hij. Misschien dan toch maar makkelijk en iets halen .
Nou het is toch makkelijk geworden. Pizza's besteld. Lukt het koken met je misselijkheid? Weet nog dat ik gehakt echt ontzettend vies vond ruiken. En knoflooksaus heb ik tijdens mijn zwangerschap ook niet gegeten. Dat vond ik toen zo smerig. Gek is dat eigenlijk dat een zwangerschap je smaak en reuk zo kan veranderen. Al dingen waar je helemaal gek op bent of die je ineens niet meer lust? Voor als ik je niet meer spreek (ik kijk de komende dagen waarschijnlijk nog wel een paar keer hier), alvast een fijn (lekker lang ) weekend gewenst!
Essie, wij hadden het ook makkelijk. Mc Donalds Hahahaa. Gehakt vind ik niet vies qua geur. Alleen het aanraken wel, maar dat had ik altijd al. Wat vind ik vies. Visgeur ga ik bijna van over m'n nek. En tosti geur ook. Blegh! Ik heb nu amper eetlust en eet wel rare dingen voor mijn doen. Ik hield totaal niet van ham, behalve op een tosti, en nu eet ik broodjes ham. Verder niet veel gekke dingen. Veel trek in hartige dingen. Toastjes met kruidenboter enzo.
Vis, dat vind ik altijd stinken. Hou er ook niet echt van. Alleen als er een krokant laagje omheen zit. Dus kibbeling, lekkerbekje etc. Gehakt vond ik wel pas stinken als je het aan het bakken was. Vond dat daar dan zo'n rare gore lucht uit kwam. Ik lustte voor mijn zwangerschap geen broccoli. Tijdens mijn zwangerschap vond ik het ineens lekker en nu nog steeds. Apart dat dat zo veranderd. Nog 3 dagen wachten en dan mag ik testen. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Ben bang dat ik voor die tijd ongesteld word. Dus bij elk krampje denk ik, nee toch het zal toch niet. Heel vervelend. Nog even wachten en dan weet ik het. Wil ook niet vantevoren testen, want dan kan ie licht positief zijn en daarna kan het alsnog misgaan.